Nog minimaal zes full time inschrijvingen gezocht!

Jij hebt volgens mij 400 km op die badkuip gezet deze zomer en deze winter staat hij uit elkaar in de garage en wordt er aan gesleuteld.Hans R schreef:Nee idd, heb je eindelijk een echte auto gekocht dan?
Downforce Hans schreef:Jij hebt volgens mij 400 km op die badkuip gezet deze zomer en deze winter staat hij uit elkaar in de garage en wordt er aan gesleuteld.Hans R schreef:Nee idd, heb je eindelijk een echte auto gekocht dan?
Mijn corvette rijd gewoon en hoeft helemaal niks aan te gebeuren.
Had net zoals onze gezamelijke kennis Edwin ook gewoon zo`n corvette gekocht had je een hoop gezeur gescheeld.
Zelfs nu hij zijn 360 naast de corvette heeft vind hij de corvette nog steeds een betere daily driver.
Dus gooi die lotus badkuip inclusief badeend er uit en koop een corvette![]()
![]()
Grtz hanz06
Je remmen waren weer in orde toch? Dus je gaat mee?Oscar29 schreef:auto is definitief niet klaar![]()
waarschijnlijk wel aanwezig om L@urens lastig te vallen
http://keenonracing.com/" onclick="window.open(this.href);return false; heeft betaald!Peter Tunissen schreef:Zo, iedereen heeft nu als het goed is een PB met betalingsgegevens ontvangen en de lijst is weer helemaal up to date!![]()
Kan dat er nog bij danAndre schreef:Kan het ook betaald worden via bmw financial lease met een betalings termijn van 10 jaar.
Andre schreef:Kan het ook betaald worden via bmw financial lease met een betalings termijn van 10 jaar.
Mijne staat er nog niet bij.Peter Tunissen schreef:En weer een update van de ontvangen betalingen in de openingspost!
Rico schreef:Andre schreef:Kan het ook betaald worden via bmw financial lease met een betalings termijn van 10 jaar.
Helaas zullen we er weer dik geld bij moeten leggen, maar zie het zo, we willen de deelnemers die zich hebben ingeschreven ook niet teleurstellen. Straks al die blije bekkies aan het klappertanden in de kou
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten