Realistisch? Nee, denk ik niet...
Begrijpelijk? Ja, dat wil ik nl. eigenlijk ook wel...
Prima als het je lukt, ik mag je nl. graag en gun het je (maar niet van mijn centen)
En nou afcomme met foto's en specs van die e39 m5 !

Mark
Post nr 1. Zeg jij het maar Nandor...Nandor schreef:Gister in Amstelveen een net verkochte gezien.
Donkerblauw met beige bekleding. Was helaas net verkocht voor ik meen 56K
Vreselijk mooie auto.
N.
Nandor schreef:Het kan bijna niet anders..........Ben wanneer heb jij de auto gekocht?
N.
Zal ik jou eens wat zeggen? 99% van de Nederlanders (dus ook Maroc's Turken etc.) zijn zo. Ze willen voor zo min mogelijk het beste van het beste, maar als het om hun eigen dingen gaat kost het opeens de hoofdprijs, ook al is het eigenlijk afgeneukt. We zijn gewoon allemaal zo (uitzonderingen daargelaten).markk schreef:Rody is eenaardige vent die enkel er eerlijk voor uitkomt dat ie met twee maten meet. Wil keurig, maagdelijk materiaal dat geheel naar zn smaak is tegen bodemprijzen. Om dat te financieren wil hij graag zn eigen echt bereden spul tegen goede prijzen verkopen.
Realistisch? Nee, denk ik niet...
Begrijpelijk? Ja, dat wil ik nl. eigenlijk ook wel...
Prima als het je lukt, ik mag je nl. graag en gun het je (maar niet van mijn centen)
En nou afcomme met foto's en specs van die e39 m5 !![]()
Mark
Ben_968CS schreef:Goed nieuws allemaal voor de kopers. Mijn E39-M5 (2003, 110.000) gaat er echter binnenkort uit.... Hou mijn hart vast. Ik kijk naar een E60-M5 of M6, het goede nieuws is dat die nog veel meer in waarde zijn gedaald.
De discussie over onderhoudskosten staat hier toch volledig los van? Dat kwam niet eens ter sprake. Maar als je omwille de onderhoudskosten een auto niet wilt kopen moet je ook je commentaar voor je houden (er zit dit niet op of dat niet bij of de prijs is niet goed). Ik zie ook genoeg auto's hier voorbij komen waar ik best iets aan op te merken heb, maar ik ga ze toch niet kopen. Juist omdat de auto niet bij mij past, ik het geld voor aanschaf niet heb of het onderhoud er niet voor kan betalen. Bovendien komt het bij de verkopende partij over als afzeiken van je auto.hugo schreef:Ik kan Knot wel volgen en kan hem dan ook alleen maar aanraden een M5 niet te kopen. Prachtige, mooie en imposante wagens maar ook een potentiele money pit. De redenering liever een wagen te hebben die stevig bereden is dan van een bejaarde is geweest kan ik mij wel in vinden. Mijn E34 was altijd door een opa bereden. Dan kom ik aan en trap dat ding zodra warm elke keer in de toerenbegrenzer. Ondanks dat er heel veel aan vervangen was voor zgan M5 spul ging er nog zat naar de klote.
Gebruikers op dit forum: Alex en 22 gasten