eneuh is daar nog iets meer uit te peuteren?
ik denk dat bv 260pk een leuke balans geeft in di auto

das een beetje de laatste Lotus Elise pk gewicht...Aram schreef: Rene, 210pk op 950 kilo geeft al een hele mooie balans lijkt me zo.![]()
GTRene schreef:das een beetje de laatste Lotus Elise pk gewicht...Aram schreef: Rene, 210pk op 950 kilo geeft al een hele mooie balans lijkt me zo.![]()
ik zou er sowieso wat meer uit willen halen, helemaal met al dat werk wat je hebt verricht.
magoed dat kan altijd nog als je denkt, hm...het mag wel iets meer kicks geven
Tru dat!Stefan van Elst schreef:Er valt genoeg uit te halen, alleen loopt het aardig in de papieren.
Dat is de pest met NA motoren die al dik over de 100pk/ltr produceren.
De meeste bang for the buck krijg je met een 3S-GTE natuurlijk, maar dat is turbo.
Zo'n AE86 wil je lekker NA houden... past beter bij het karakter.
Deadlines werken altijd tegen, vandaar dat ik die bij de Impreza dus niet heb.indobesar schreef:Super Aram! De 6-in-lijn van de IS200 klinkt al lekker, dit moet helemaal gaaf zijn.
Wat is je deadline, of begin je daar niet meer aan?
Sturen is voor de zwakken !GTRene schreef:waar is dat gat van het stuur spul dan....
owja, nu zie ik het ook, hebben ze even wat achter gelegd...Luc B schreef:Sturen is voor de zwakken !GTRene schreef:waar is dat gat van het stuur spul dan....
onderste plaatje, linkerhelf , precies in het midden (denk ik )