zaten verder wel amusante stukjes bij maar de helft kon je wel weg doen

Jensen Button? lijkt me wel een toffe peer, lekker rustig gewoon zo lijkt het maar schijnbaar wel een dikke Veyron in z'n garage

Ah, een trucagefoto.Tom V schreef:Aparte vent daarachter![]()
als een "nabeeld" nadat je 1 minuut naar een rood vierkant hebt gekeken en dan naar een witte muursmiley schreef:Ah, een trucagefoto.Tom V schreef:Aparte vent daarachter![]()
Als je langer dan 10 minuten naar die drie snoepjes achter de hamster kijkt, komt er ineens een kale kerel tevoorschijn.
Zelfde verhaal. Gewoon spijt dat ik het heb afgekeken.frankv schreef:ik heb het eerste kwartier gemist, de rest was dodelijk saai
Zuid Amerika bedoel je. In Top Gear UK magazine las ik er een stukje over. In Bolivia gaan ze de Amazone in. Een pittige berg pas gaan ze trotseren in wat ik uit de fotos opmaak Suzuki Samurai (of SJ), ouwe Range Rover en een ouwe Wrangler.smiley schreef:De 27e een roadtrip door noord america.
Das beter dan dat artsie fartsie gedoe van vanavond.
Dat was toendertijd met die alfaverkiezing al tenenkrommend, en nu alleen maar nog meer uitgerekt.
Tom V schreef:Ik vind Top Gear altijd wel vermakelijk. Inmiddels is het format behoorlijk veranderd maar toch kijk ik het elke keer graag. Niet al te hoge verwachtingen scheelt denkt ik.
Welja, en mooie specials. Prima toch?Metchu schreef:Tom V schreef:Ik vind Top Gear altijd wel vermakelijk. Inmiddels is het format behoorlijk veranderd maar toch kijk ik het elke keer graag. Niet al te hoge verwachtingen scheelt denkt ik.
+1!
en soms zit er dan zo'n geniale aflevering bij in de bergen ofzo 8) heerlijk!
Gek op wielen.Metchu schreef:we zijn veels te verwend man! mensen die zeuren dat het saai is of niets met auto's van doen heeft, moeten blij zijn! stel je voor dat je nog steeds rtl autowereld moest kijken of de gouden koe ofzo! nee 10x liever dit...
Aston Martine heeft met haar Bonneville zelfs meegedaan aan Gek Op WielenTom V schreef:Gek op wielen.Metchu schreef:we zijn veels te verwend man! mensen die zeuren dat het saai is of niets met auto's van doen heeft, moeten blij zijn! stel je voor dat je nog steeds rtl autowereld moest kijken of de gouden koe ofzo! nee 10x liever dit...
Dat is wel een leuk filmpje, zojuist even gekeken.KW schreef:Aston Martine heeft met haar Bonneville zelfs meegedaan aan Gek Op WielenTom V schreef:Gek op wielen.Metchu schreef:we zijn veels te verwend man! mensen die zeuren dat het saai is of niets met auto's van doen heeft, moeten blij zijn! stel je voor dat je nog steeds rtl autowereld moest kijken of de gouden koe ofzo! nee 10x liever dit...
http://www.youtube.com/watch?v=Dx_pSI8vRkw" onclick="window.open(this.href);return false;
Tom V schreef:Dat is wel een leuk filmpje, zojuist even gekeken.KW schreef:Aston Martine heeft met haar Bonneville zelfs meegedaan aan Gek Op WielenTom V schreef:
Gek op wielen.
http://www.youtube.com/watch?v=Dx_pSI8vRkw" onclick="window.open(this.href);return false;Vind Bavo Galema alleen altijd gruwelijk dus kan niet naar het hele programma kijken.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, BMeinders, mark123, Rivanov, Semrush [Bot], Ti-Tourist (Erik) en 1 gast