Op de baan had hij toch geduld zat?DownforceJan schreef:Ongeduldig ventje die met die Corvette....................![]()

Op de baan had hij toch geduld zat?DownforceJan schreef:Ongeduldig ventje die met die Corvette....................![]()
Tja. En dan ging je van het gas want wegrijden van de ringtool was n.v.t.Downforce Hans schreef:Geduld is een schone zaak........en alleen je rondjes rijden is ook zo saai.
Af en toe een alfa een sleepje geven is daarom een leuke afwisseling tot ik dat natuurlijk zat was![]()
Hoezo niet?Snipe schreef:http://925.nl/archief/2009/08/06/luncht ... nd-cruisen
Als ik moest kiezen, wist ik het wel. Hier lijkt me nou echt geen reet aan.
Put your money where your mouth is!Snipe schreef:http://925.nl/archief/2009/08/06/luncht ... nd-cruisen
Als ik moest kiezen, wist ik het wel. Hier lijkt me nou echt geen reet aan.
Powered by alcohol wasn't it? Or wasn't he?Downforce Hans schreef:Dat is zo`n radiografisch ding, maar niet verder vertellen........
Hij heeft namelijk nog steeds het idee dat hij het voertuig onder controle had terwijl iemand op de toren de afstandsbesturing bediende
Gave foto!964RS schreef:Een paar foto's van Charade
![]()
steve smith schreef:Gave foto!964RS schreef:Een paar foto's van Charade
![]()
Damn, wat ben ik een foto prutser. Hier even alle foto's die ik tussen zaterdag en dinsdag heb gemaaktKasteel schreef:Zodra ik dat ding aan de flaptop heb, mail/upload ik ze gelijk wel ffDownforce Hans schreef:Kasteel schreef:Net ff me digicam bekeken, maar damn wat heb ik weinig foto's gemaakt, alleen 2 of 3 van Hans op de snelweg en een paar andere wazige. Volgende keer beter
.
Nou, das lekker zeg.
WOENSCHDAG, komen de foto's (ik moestErik Stoffelsen schreef:Luuk Luuk Luuk,
Wablief je?
Forget Flickr, is zo traag als dikke stront! May I suggest photobucket?Luuk schreef:
Maargoed, ik zal een speciaal Circuit d'Auvergne flickr-account aanmaken, dan is het wel zo overzichtelijk!
Kan ook, m'n huidige (oude) account zit blijkbaar propvol tot het limiet, wist niet dat die erop zat.steve smith schreef:Forget Flickr, is zo traag als dikke stront! May I suggest photobucket?Luuk schreef:
Maargoed, ik zal een speciaal Circuit d'Auvergne flickr-account aanmaken, dan is het wel zo overzichtelijk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten