en ja reality beats fiction, maar ik heb wel ff mooi een heerlijke game
Moet bekennen dat ik ook wel heel erg benieuwd ben naar deze game, maar om nou een xbox ervoor te aanschaffen gaat me iets te ver. Laat ons weten of het wat is of niet... vooral als het bagger is moet je het even laten weten.Metchu schreef:Maakt me allemaal niet uit wat je zegt ilija, want je bent jaloers! dat ik deze heerlijke racer morgen lekker op me stuurtje kan spelen!
atomchris schreef:Hij is toch pas vanaf morgen te koop?????24 oktobert toch?
![]()
Lee M3 schreef:Ik heb 'm ook. 8)
Aangezien dat 3 tot 5 weken duurt, heb ik maar een nieuwe aangeschaft.
atomchris schreef:Lee M3 schreef:Ik heb 'm ook. 8)
Aangezien dat 3 tot 5 weken duurt, heb ik maar een nieuwe aangeschaft.
![]()
![]()
toevallig die met een 120GB HD?????
![]()
Zit ik nog met mijn al half vergeelde witte xboxje met 20gb HD......waar nog 9 van over is....
Vladimir... ik zag dat het goed was 8) 8) 8)VLA schreef:Moet bekennen dat ik ook wel heel erg benieuwd ben naar deze game, maar om nou een xbox ervoor te aanschaffen gaat me iets te ver. Laat ons weten of het wat is of niet... vooral als het bagger is moet je het even laten weten.Metchu schreef:Maakt me allemaal niet uit wat je zegt ilija, want je bent jaloers! dat ik deze heerlijke racer morgen lekker op me stuurtje kan spelen!
Ik kom vammidag online! me xbox staat thuis.. maar zit bij me pa op t moment.. ga hem zo ff hale!Metchu schreef:was gister op feestje, heb nu de hele fucking middag de tijd om eens los te gaan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten