True!!!! topplek daar...ik zit -> http://www.riviera-villages.com/KoenM schreef:Wij zaten jaar geleden in Ramatuelle, dat is echt maar 10min tot st tropez, en je hebt nooit file
Alleen als je bijv naar Cannes bent geweest, moet je zorgen dat je niet te vroeg terug bent, anders sta je adn op de terugweg in de file
Roadtrips / Op vakantie met de auto
- duifjes.com
Re: Op vakantie met de auto
- Robin Hartog
Afgelopen weekend vanaf Marseille via Nice en Cannes naar huis gereden; heerlijk om door Frankrijk te cruisen!
En wat houd ik toch van de Cote d'Azur, voornamelijk Nice.
En wat houd ik toch van de Cote d'Azur, voornamelijk Nice.

- Petrolhead Tom
Aanstaande vrijdag richting Toscane. Lekker met de 325ti. Zin in! 

- Martin van der Zwaard
+1Robin Hartog schreef:En wat houd ik toch van de Cote d'Azur
Is toch wel mijn favoriete vakantiebestemming. Volgend jaar (zucht) weer die kant op. Lekker twee weken in de buurt van Frejus.
- Martijn M
Eens!Martin van der Zwaard schreef:+1Robin Hartog schreef:En wat houd ik toch van de Cote d'Azur
Is toch wel mijn favoriete vakantiebestemming. Volgend jaar (zucht) weer die kant op. Lekker twee weken in de buurt van Frejus.
Gelukkig zaterdag die kant op. Zal een lange rit worden met de Rallye.
Hopelijk is het niet warmer dan 15 graden... Geen airco

- Arthur
- Auto: Nr.51
LOL Martijn...
Heb ff gekeken voor het systeem wat ik krijg. Op deze manier, via die link, schakel je het uit en dat is niet voldoende. Je moet het verwijderen. Als het erop staat, al dan niet uitgeschakeld, gaat men er van uit dat je het gebruikt. Dus boete en inbeslagname... Ik krijg echter zo'n geïntegreerd systeem, hoe ze die in beslag willen nemen??
Heb ff gekeken voor het systeem wat ik krijg. Op deze manier, via die link, schakel je het uit en dat is niet voldoende. Je moet het verwijderen. Als het erop staat, al dan niet uitgeschakeld, gaat men er van uit dat je het gebruikt. Dus boete en inbeslagname... Ik krijg echter zo'n geïntegreerd systeem, hoe ze die in beslag willen nemen??
MartijnGizmo schreef:Je verwacht het haast niet, maar TomTom heeft daar uitleg over op hun eigen site...![]()
http://nl.support.tomtom.com/app/answer ... /frankrijk
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Geldt het flitspaal-verhaal nu alleen voor Frankrijk? Ik ga namelijk naar Kroatië.. moet ik het dan ook van m'n geïntegreerde MyWay systeem verwijderen dat in m'n DS3 zit?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Op de ANWB site staat niet altijd de waarheid maar wie weet heb je er wat aan: http://www.anwb.nl/rechtshulp,/op-vakan ... nland.html
Eigenlijk overal verboden waar jij langs komt naar Kroatië
En dan zal het antwoord op je vraag wss "ja' zijn...
En ff in z'n algemeen: in die andere landen weten ze natuurlijk dat het bij die "Hollanders" wel mag, dus wie pikken ze eruit als je voor de Peage of wat dan ook staat? Precies!
Eigenlijk overal verboden waar jij langs komt naar Kroatië

En ff in z'n algemeen: in die andere landen weten ze natuurlijk dat het bij die "Hollanders" wel mag, dus wie pikken ze eruit als je voor de Peage of wat dan ook staat? Precies!
- Robin Hartog
@Martin: Zwaar hoor, daar twee weken vertoeven!
@Martijn: Sterkte.. Het was afgelopen weekend niet onder de 30 graden gekomen!

@Martijn: Sterkte.. Het was afgelopen weekend niet onder de 30 graden gekomen!

- Martijn M
Jep... Ik weet het. Heb al een 12v ventilator aangeschaft die z'n werk mag doen in combinatie met de blazers. Gelukkig heb ik achter klapraampjes die op de snelweg open kunnen. Gelukkig zit ik 4 weken in Italië, kan ik even bijkomen voordat ik terug moet.Robin Hartog schreef:@Martijn: Sterkte.. Het was afgelopen weekend niet onder de 30 graden gekomen!

- Martin van der Zwaard
Zeker! Maar iemand moet het doen, toch?Robin Hartog schreef:@Martin: Zwaar hoor, daar twee weken vertoeven!![]()

- Robin Hartog
Goed plan Martijn
Als je eenmaal halverwege Frankrijk bent kun je weer op normale temperatuur komen.
@Martin: Mocht je nou niet willen, dan neem ik je taak wel over hoor.

@Martin: Mocht je nou niet willen, dan neem ik je taak wel over hoor.

- Martijn M
Frankrijk? Je denkt toch niet dat ik door Frankrijk rij hè.Robin Hartog schreef:Goed plan MartijnAls je eenmaal halverwege Frankrijk bent kun je weer op normale temperatuur komen.
![]()

- Robin Hartog
Laten we het dan maar interpreteren als dezelfde breedtegraad ongeveer?Martijn M schreef:Frankrijk? Je denkt toch niet dat ik door Frankrijk rij hè.Robin Hartog schreef:Goed plan MartijnAls je eenmaal halverwege Frankrijk bent kun je weer op normale temperatuur komen.
![]()

- Martijn M
Zoiets. Zitten in een kustdorpje vlak bij Savona. Genoeg leuke bergweggetjes om me op uit te leven.Robin Hartog schreef:Laten we het dan maar interpreteren als dezelfde breedtegraad ongeveer?Martijn M schreef:Frankrijk? Je denkt toch niet dat ik door Frankrijk rij hè.Robin Hartog schreef:Goed plan MartijnAls je eenmaal halverwege Frankrijk bent kun je weer op normale temperatuur komen.
![]()
- Martin van der Zwaard
Ik hou je op de hoogte maar ga er maar niet van uitRobin Hartog schreef:@Martin: Mocht je nou niet willen, dan neem ik je taak wel over hoor.

- Riceaux
Zaterdag als het goed is met de Ibiza naar München, en dan zondag door richting Milaan via Oostenrijk. Even de km-stand verder richting de 3,5 ton brengen.
-
Mooi daar, jaren lang naar Kontiki in Ramatuelle geweest. Het weekend van 28 julie deze keer voor 2 weken naar Prairie de la Mer, naast Port grimau, St-Tropez. Wat een ellendeduifjes.com schreef:True!!!! topplek daar...ik zit -> http://www.riviera-villages.com/

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Voor degene die nog wat info over de regels en wat tips nodig hebben voor de reis, je kan zelf een anwb reisinformatie boekje samenstellen. Geen idee of er al dingen over die nieuwe regels van navigatie staan, maar wie weet staan er nog wat andere interesante dingen tussen. http://www.anwb.nl/vakantie/reisinformatie
-
Iemand tips voor een leuke b&b ergens in zuid frankrijk of in toscane?
- Martijn M
Aangezien ik komende zomer ook een paar dagen in Monaco zit daar maar een leuke route uitgestippeld:
http://goo.gl/maps/xDXZ
Col de Turini en stukjes uit de Rally de Monte Carlo. Vooral bij Punt E is het echt een rally weggetje
http://goo.gl/maps/xDXZ
Col de Turini en stukjes uit de Rally de Monte Carlo. Vooral bij Punt E is het echt een rally weggetje

- Dennis Cavallino
Dat is een prachtig gebied.
N2204 route du col de Brouis is trouwens ook een schitterende weg, als je daar toch bent. Die heb ik uiteindelijk gereden nadat ik er bovenop de Col de Turini achter kwam dat die weg, ondanks de naam, níet naar Turijn gaat.
Column: Col de Turini, De verkeerde afslag
http://www.driving-fun.com/1048/the-kno ... fslag.aspx
N2204 route du col de Brouis is trouwens ook een schitterende weg, als je daar toch bent. Die heb ik uiteindelijk gereden nadat ik er bovenop de Col de Turini achter kwam dat die weg, ondanks de naam, níet naar Turijn gaat.

Column: Col de Turini, De verkeerde afslag
http://www.driving-fun.com/1048/the-kno ... fslag.aspx
- Martijn M
Leuk stukje. 
Ik denk dat ik het toch bij deze route hou, wil niet te laat aan komen op het terras

Ik denk dat ik het toch bij deze route hou, wil niet te laat aan komen op het terras

- Gijs.
Prairie de la Mer zaten wij vroeger ook meerdere keren. Prima vertoeven daar! Je moet zeker eens langs de 'kermis' daar lopen, daar staat een klein hutje waar ze 'Chichi' verkopen. Heerlijk!! Soort oliebol, maar veel lekkerder. Zeker de moeite waard om eens te proberen.hanske schreef:Mooi daar, jaren lang naar Kontiki in Ramatuelle geweest. Het weekend van 28 julie deze keer voor 2 weken naar Prairie de la Mer, naast Port grimau, St-Tropez. Wat een ellendeduifjes.com schreef:True!!!! topplek daar...ik zit -> http://www.riviera-villages.com/
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Morgen vertrekken we! Heb d'r zin in!