Zet je parasol maar alvast binnen, hoosbui en hagel

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
D20VT

Re: Zet je parasol maar alvast binnen, hoosbui en hagel

Bericht door D20VT » 12 jul 2016, 21:16

Voor 3k halen ze er wel meer deukjes uit dan 50 eerder 500 deukjes

Het is goed raak geweest vooral in luijksgestel en Someren 50% van de auto's daar zijn economisch afgeschreven

Luco

Bericht door Luco » 12 jul 2016, 21:57

Ik ben blij dat de auto's hier binnen staan en bij opdrachtgever in de parkeergarage.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 13 jul 2016, 08:36

D20VT schreef:Voor 3k halen ze er wel meer deukjes uit dan 50 eerder 500 deukjes

Het is goed raak geweest vooral in luijksgestel en Someren 50% van de auto's daar zijn economisch afgeschreven
Collega van me heeft familie in Someren wonen.
Er schijnen daar mensen zelf de voorruit eruit getrapt te hebben en zo rond rijden omdat de glasboer simpelweg geen tijd en voorraad heeft om iedereen snel te helpen.

ErikS

Bericht door ErikS » 13 jul 2016, 08:43

En de wereld is niet groter? :tooth:

Ik heb ook hagel schade op de BMW. Alleen hebben we hier geen extreme hagel gehad.
Misschien een oude schade die ik nooit heb gezien, geen idee.

Op de koffer tel ik alleen al +/- 35 deukjes... Blij dat ik een stoffen dak heb. :bag:
Overigens word het bij mij voor €400,- vrijwel volledig opgelost. (ook in totaal zo'n 60 deukjes denk ik.)

D20VT

Bericht door D20VT » 13 jul 2016, 18:38

Martin van der Zwaard schreef:
D20VT schreef:Voor 3k halen ze er wel meer deukjes uit dan 50 eerder 500 deukjes

Collega van me heeft familie in Someren wonen.
Er schijnen daar mensen zelf de voorruit eruit getrapt te hebben en zo rond rijden omdat de glasboer simpelweg geen tijd en voorraad heeft om iedereen snel te helpen.
Bij Schadenet in Weert rijden ze 3x per dag met een vrachtwagentje met ruiten naar binnen en die gasten maar plakken. Zelfs in auto's die Total loss zijn worden geweeonnruitrn in geplakt om zo te kunnen rijden. Vervangend vervoer is er namelijk bijna niet. En dat net voor de vakanties.
Ongelofelijk wat een bende het in die hoek is. Daar zijn ze nog maanden mee zoet.

GTRene

Bericht door GTRene » 14 jul 2016, 22:22

wordt je niet blij van hagelschade, helemaal als het je 'hobby' auto is.

zo kreeg ik toen een Z3 aangeboden met hardtop uit het zuiden des lands, maar geen power toen om die kant op te gaan, maar de auto leek heel interessant, dus na veel onderhandelen en die man wat ruim benzinegeld overgeschreven, is die hier naar toe gereden.

Ik dus blij en was zo goed als gekocht, mits er verder geen vrij duidelijke zaken aan het licht zouden komen, een paar dingen al besproken, zo had die bv ook al een licht gescheurd diff ophanging, hele rij puntlassen eruit e.d.

magoed, dat had ik er dan bij in gecalculeerd, verder mooie auto op de foto's met dus die hardtop.

staat die auto hier, loop er naar toe, dik ding, stond mooi verlaagd op de wielen e.d.

toen viel me nog niks op, immers had er geen rekening mee gehouden en hij niks verteld verder...

Ik deed de deur open, die mooie sportstoel, een naad los of gescheurd van links naar recht in het zitvlak dus goed in zicht, ik zei kon je dat niet zeggen? das zo duidelijk als wat, dus ik al wat balen, maar alla.

Toen de motorkap open en bij het openen zag ik de zon erop schijnen wel 30 deukjes...toen wat bewegen met de kap en nog tig meer grrr (ook de motor kats vet her en der maar goed)

dat was dus hagelschade, dacht dan ook dak bekijken, maja is kunststof die hardtop, daar zag ik niks bijzonders aan, maar de achterklep net als voor helemaal vol deukjes...

Toen was ik wel klaar met die auto, gewoon te veel, ik zei dat zie je toch en kan je me toch doorgeven als ik vragen stel?

Dus ik zei, die 100,-euro mag je houden, ik neem je auto niet af, mankeert te veel aan buiten dat wat je vertelde, ik zei waarom zei je dat niet, had ik je meteen gezegd dat je niet langs hoefde te komen en al die energie van onderhandelen e.d. en wachten en ook voor hem te niet gedaan, zonde.

magoed, hagelschade dus, en dus blij dat ik een garage heb e er tot nu toe niet zulke enorme hagel valt als regelmatig in het zuiden des land.

Plaats reactie