Hoop dat mijn onderstel voor die tijd geleverd en gemonteerd is

en ouderwets bellen?Maus335i schreef:Gullwing is al rijk genoeg geloof ikMail gestuurd, niks van gehoord. Offerte gefaxed, ook geen reactie.
Deze keer wil ik een keertje mee rijden, is er nog nooit van gekomenVLA schreef:geld is overgemaakt voor 4 uur rijden.
Ja wou ik zelf ook al voorstellen, heb al 2 keer meegereden met jou, nu doen we een keer met de shitvic !Rob Schouten schreef:Deze keer wil ik een keertje mee rijden, is er nog nooit van gekomenVLA schreef:geld is overgemaakt voor 4 uur rijden.![]()
Dat is een kort weekend voor je, 25 juni is donderdagjeroen de roode schreef:Graag 4 uur sturen voor vrijdag 25 juni aanstaande. Groet Jeroen de Roode
Steven Nauta schreef:Dat is een kort weekend voor je, 25 juni is donderdagjeroen de roode schreef:Graag 4 uur sturen voor vrijdag 25 juni aanstaande. Groet Jeroen de Roode
Metchu schreef:als het maar geen e30 cup/dnrt tafarelen wordt de 25e
Binnen een paar jaar zijn de DF dagen hetzelfde als de vijverbergdagen.. geen straatauto meer te bekennen helaasMetchu schreef:als het maar geen e30 cup/dnrt tafarelen wordt de 25e
Sommige van die jongens willen hun straatauto gewoon niet kapot rijden op het circuit, en hebben daarom een racer.Hans GP schreef:Binnen een paar jaar zijn de DF dagen hetzelfde als de vijverbergdagen.. geen straatauto meer te bekennen helaasMetchu schreef:als het maar geen e30 cup/dnrt tafarelen wordt de 25e![]()
Voor deze jongens is het lekker goedkoop trainen helaas zullen daardoor een aantal straatauto's niet meer komen.
Maar goed als ze allemaal zo netjes rijden als Tristan dan gaat het zeker wel goed komen
Dat ding is ook minstens 600 euro waardR.J schreef:Wij gaan met de alfa echt het circuit niet op hoor, lijk wel gek, heeft ons de vorige keer nog 2 banden gekost.
Dat heb ik dus ook.... mijn dagelijks vervoer zou ik best wel een keer op het circuit willen proberen maar die is daar gewoon niet voor gemaakt. Daarom heb ik (meerdere) e30's. Hier ben ik ook wel zuinig op maar mocht ik ermee in de grindbak komen zal ik er geen nacht minder op slapen. Dat zal met de e92 (of de mustang) wel anders zijn....R.J schreef:Sommige van die jongens willen hun straatauto gewoon niet kapot rijden op het circuit, en hebben daarom een racer.Hans GP schreef:Binnen een paar jaar zijn de DF dagen hetzelfde als de vijverbergdagen.. geen straatauto meer te bekennen helaasMetchu schreef:als het maar geen e30 cup/dnrt tafarelen wordt de 25e![]()
Voor deze jongens is het lekker goedkoop trainen helaas zullen daardoor een aantal straatauto's niet meer komen.
Maar goed als ze allemaal zo netjes rijden als Tristan dan gaat het zeker wel goed komen
Wij gaan met de alfa echt het circuit niet op hoor, lijk wel gek, heeft ons de vorige keer nog 2 banden gekost.
Dat lijkt me ook wel zo prettig. Het is nog altijd gewoon vrij rijden en ik heb geen zin om een of andere meuk-E30 in mijn Elise te hebben hangenTristan schreef:In de E30 cup werd best netjes gereden. Alleen omdat er veel auto's rijden vallen er vaak ook veel uit. Maar het is zeker geen beukklasse.
Tristan, het is misschien geen beukklasse, maar er zitten ertussen die niet zo nauw kijken, maar ik denk niet dat die naar DF dagen komenTristan schreef:In de E30 cup werd best netjes gereden. Alleen omdat er veel auto's rijden vallen er vaak ook veel uit. Maar het is zeker geen beukklasse.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten