Laat maar komen die dag

Maus335i schreef:Jij voetbal?!![]()
Ej, voetballen en DF gaan niet samen! Dus meteen opzeggen dat blessurespel
hij trapt de bal en ik "vlieg" in om te blockenRené130i schreef:WTF!! allebei mis?
FAIL
Haha lijkt ook wel alsof die gast heel chill zit "hoog te houden" en dat jij met alle moeite en kracht die bal er tussenuit probeert te schoppen (ben jij dat echt?)
Metchu schreef:ok, vuistman... kom er maar in![]()
je hebt toch die grindmobiel?Metchu schreef:voetbal is afgelast zondag... Ik ben er dus bij. Nou rest mij 1 probleempje... hoe kom ik in lelystad? Iemand uit mijn regio die die kant opgaat (amsterdam/haarlem e.o.)? En anders wil ik graag gebruik maken van het aanbod van Johan om me op te halen van lelystad station
Geloof het of niet maar er is iemand op de aardkloot zo gek om dat ding nog te kopenAiko schreef:je hebt toch die grindmobiel?
Dat ding leek op den duur meer op een grindtegel zo vaak had hij naast de baan gestaanAiko schreef:je hebt toch die grindmobiel?Metchu schreef:voetbal is afgelast zondag... Ik ben er dus bij. Nou rest mij 1 probleempje... hoe kom ik in lelystad? Iemand uit mijn regio die die kant opgaat (amsterdam/haarlem e.o.)? En anders wil ik graag gebruik maken van het aanbod van Johan om me op te halen van lelystad station
Aiko schreef:je hebt toch die grindmobiel?Metchu schreef:voetbal is afgelast zondag... Ik ben er dus bij. Nou rest mij 1 probleempje... hoe kom ik in lelystad? Iemand uit mijn regio die die kant opgaat (amsterdam/haarlem e.o.)? En anders wil ik graag gebruik maken van het aanbod van Johan om me op te halen van lelystad station
Al een taxi gevonden of moet ik je om een uur of 09:00 ophalen bij Lelystad centrum? 8)Metchu schreef:voetbal is afgelast zondag... Ik ben er dus bij. Nou rest mij 1 probleempje... hoe kom ik in lelystad? Iemand uit mijn regio die die kant opgaat (amsterdam/haarlem e.o.)? En anders wil ik graag gebruik maken van het aanbod van Johan om me op te halen van lelystad station
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten