Wilders na prinsjesdag

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Wilders na prinsjesdag:)

Bericht door Luco » 17 sep 2009, 16:39

Robin schreef:Nederland verloedert met de dag en daar is Den Haag de schuld van. PUNT.
Wilders zal het echt niet veel beter doen(sterk er nog....), maar de kans die Fortuin zelf niet kreeg, ik zou bijna hopen dat Wilders die kans krijgt om te regeren, en dan die onzin dat ie geen 30/35 gekwalificeerde Tweede Kamerzitters kan vinden: Wat zit er nu dan in Den Haag, vertel mij dat eens? Neusvretende semi-intellectuele aanrommelende 'nuanceerders', ja dáár winnen we de oorlog mee. :lol:

Wilders cs is 'n product van het aanrommelen van dit klotekabinet, wie niet horen wil moet maar voelen. :mrgreen:
Robin, Als Wilders geen goede mensen krijgt dan zal die het niet veel beter doen dan die eikels die er nu zitten.
Dan heeft het dus ook geen zin dat die gaat regeren.
Ja als jij dat onzin vind, het is gewoon de realiteit, en alleen kan die het ook niet.

RVV

Bericht door RVV » 17 sep 2009, 16:41

Nouja mischien is het wel goed dat die Wilders aan de macht komt.. al was het maar om te zien of we het beter of slechter krijgen..

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 sep 2009, 16:41

luco hornsveld schreef:
Robin schreef:Nederland verloedert met de dag en daar is Den Haag de schuld van. PUNT.
Wilders zal het echt niet veel beter doen(sterk er nog....), maar de kans die Fortuin zelf niet kreeg, ik zou bijna hopen dat Wilders die kans krijgt om te regeren, en dan die onzin dat ie geen 30/35 gekwalificeerde Tweede Kamerzitters kan vinden: Wat zit er nu dan in Den Haag, vertel mij dat eens? Neusvretende semi-intellectuele aanrommelende 'nuanceerders', ja dáár winnen we de oorlog mee. :lol:

Wilders cs is 'n product van het aanrommelen van dit klotekabinet, wie niet horen wil moet maar voelen. :mrgreen:
Robin, Als Wilders geen goede mensen krijgt dan zal die het niet veel beter doen dan die eikels die er nu zitten.
Dan heeft het dus ook geen zin dat die gaat regeren.
Ja als jij dat onzin vind, het is gewoon de realiteit, en alleen kan die het ook niet.
Klopt, maar dit linksgereformeerde kabinet moet opsodemieteren, erger kan 't niet worden. :angel:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 17 sep 2009, 16:42

Nederland verloedert met de dag en daar hebben de inwoners zelf ook debet aan.

Robin

Bericht door Robin » 17 sep 2009, 16:45

G Kolkman schreef:

Nederland verloedert met de dag en daar hebben de inwoners zelf ook debet aan.
ja tuurlijk, maar de basis van alle onzin ligt in Den Haag: bijv wél geld naar Afganistan en niet naar meer politie bijvoorbeeld, die een inbraak bij mij 2 maanden terug misschien had kunnen voorkomen, dat waren Roemenen, die door dat vrije Europa -door Den Haag gepropageerd- lekker makkelijk in/uit heilstaat/paradijs Nederland kunnen gaan, skiiterend die open grenzen. :cry:

GTRene

Bericht door GTRene » 17 sep 2009, 16:48

zo is dat het hele ouderwetse systeem moet er uit veelal vanuit vroeger op geloven gebaseerd en arbeidspartijen en noem ze maar op, het moet meer een goed lopend bedrijf worden...zodat het voor iedereen goed gaat en goed voor wordt gezorgd, immers we zijn allemaal een schakel in het geheel, echter de top denkt dat zij het zijn, ze vergeten echter van wie ze de centen krijgen en wie hen chauffeurd en wie hun straatje legt en wie hun riool reinigt en vuilnis ophaalt...je zou dat allemaal eens weg moeten halen dan piepen de heren/dames wel anders en zal de beloning voor bv die groepen met heel andere ogen worden bekeken...maja oog kleppen op en pappen en nathouden :hammer:
denk ook dat dat op den duur wel zal gebeuren immers EU gezien zal het ook zo gaan dacht ik, dus op den duur landelijk ook, echter dit zal tijd kosten...als er maar 1x de gang in zit, maja die slijmjurken en pappen en nathouden figuren zitten er nog goed en hebben status althans dat vinden/denken ze...zo doen velen wel :hammer:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 17 sep 2009, 16:59

Balkie maakt wel indruk vandaag :lol: Prachtig :!:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 sep 2009, 17:10

Rico schreef:Nouja mischien is het wel goed dat die Wilders aan de macht komt.. al was het maar om te zien of we het beter of slechter krijgen..

Het punt dat iedereen vergeet;

Nederland is een democratie, wij gaan in 2011 stemmen, m.a.w er vindt een democratisch "afrekening" plaats.
Wordt Wilders gekozen, dan kan je hem in 2015 afrekenen op zijn beloftes, niet eerder, niet later.................dit geldt evenzeer voor de rest van het politieke spectrum.

Iedereen heeft de mond vol, maar praat voor zijn/haar beurt, daarmee disqualificeert een ieder zich die dit standpunt aanhangt. Iedereen, dus ook Wilders, verdient een democratische kans, en als je dat niet wil, niet snapt dan ben je net zo abuis als alle tirannen waar ook ter wereld...................ik zou zeggen; pak eens een boek waarin je haarfijn wordt gemeld hoe het Nederlands Staatsrecht in elkaar steekt, het boek van Jan Vis; Parlement en Politiek is een aanrader...............

Aad

Bericht door Aad » 17 sep 2009, 17:14

Rico schreef:Overigens vind ik dat geleuter over die ouderen.. beetje sneue actie om zieltjes te winnen.. inspelen op de sentimenten.. ik geloof er geen fuck van dat Wilders zich druk maakt om ouderen in verpleeghuizen..

Past totaal niet in zijn strategie van wat kost een... asielzoeker/nederlander/bejaarde die verpleegd moet worden..

Hoofddoekjes verhaal is echt lachwekkend.. als je bedenkt dat een beetje bejaarde oma in een verpleeghuis een hoofddoekje op heeft om de gepermantente krullen te beschermen..

owh wacht.. wilders wil zo de bejaarde zorg bekostigen.. elke bejaarde oma met een hoofdoekje op laten draaien.. voor de tekorten in de bejaarde verpleging...
Vond dat wel een mooi punt over die zorg van bejaarde , dat is idd een triest verhaal en zeker als je het dan met de rechten vergelijk van een crimineel , dan kan jij daar wel om lachen en verdedigen , denk dat het gepaster zou zijn als we met zijn alle onze ogen uit onze kop zouden schamen over dit onderwerp en al was het Wilders die ermee kwam , vindt ik het een goede zaak dat er iemand over begin .

Als we echt willen bezuinigen , moeten we die Wouter Bos is gaan opsluiten , die laat dadelijk een staatsschuld achter die niet meer op te brengen is door onze kinderen . :wtf:

Robin

Bericht door Robin » 17 sep 2009, 17:16

Aad schreef:
Rico schreef:Overigens vind ik dat geleuter over die ouderen.. beetje sneue actie om zieltjes te winnen.. inspelen op de sentimenten.. ik geloof er geen fuck van dat Wilders zich druk maakt om ouderen in verpleeghuizen..

Past totaal niet in zijn strategie van wat kost een... asielzoeker/nederlander/bejaarde die verpleegd moet worden..

Hoofddoekjes verhaal is echt lachwekkend.. als je bedenkt dat een beetje bejaarde oma in een verpleeghuis een hoofddoekje op heeft om de gepermantente krullen te beschermen..

owh wacht.. wilders wil zo de bejaarde zorg bekostigen.. elke bejaarde oma met een hoofdoekje op laten draaien.. voor de tekorten in de bejaarde verpleging...
Vond dat wel een mooi punt over die zorg van bejaarde , dat is idd een triest verhaal en zeker als je het dan met de rechten vergelijk van een crimineel , dan kan jij daar wel om lachen en verdedigen , denk dat het gepaster zou zijn als we met zijn alle onze ogen uit onze kop zouden schamen over dit onderwerp en al was het Wilders die ermee kwam , vindt ik het een goede zaak dat er iemand over begin .

Als we echt willen bezuinigen , moeten we die Wouter Bos is gaan opsluiten , die laat dadelijk een staatsschuld achter die niet meer op te brengen is door onze kinderen . :wtf:

+1

Edit: En romo, idd, geef die man een kans.

Shakes

Bericht door Shakes » 17 sep 2009, 20:21

Nou liever niet. Enge vent.

10 minuten geef ik hem best gelijk. Daarna gooit hij weer allerlei racistische/stigmatiserende opmerkingen het land in. Bah!

Luco

Bericht door Luco » 17 sep 2009, 20:28

Nandor schreef:Nou liever niet. Enge vent.

10 minuten geef ik hem best gelijk. Daarna gooit hij weer allerlei racistische/stigmatiserende opmerkingen het land in. Bah!
De rest doet precies hetzelfde alleen die stigmatiseren en discrimineren ouderen, gehandicapten en werkenden :bag:

Shakes

Bericht door Shakes » 17 sep 2009, 20:40

Prima toch als Wilders opkomt voor de zwakkeren in de samenleving. Echter dat Hitler achtige is niet iets waar ik op zit te wachten.

Hoofddoekjesbelasting. Ben je dan compleet debiel of niet? WTF

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 17 sep 2009, 20:46

Nandor ik denk dat je dat onderwerp niet zo serieus moet nemen.........

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 sep 2009, 20:50

Dat was een prachtige parodie op allerlei onzinnige Balkenende c.s. taxen die iedereen in Nederland door de strot geduwd krijgt............................

Mooi voorbeeld van politiek waarbij, opnieuw, maximale aandacht wordt gegenereerd en die bijkans de hele 2e kamer doet ontploffen.......................................

Robin

Bericht door Robin » 17 sep 2009, 20:51

duifjes.com schreef:Nandor ik denk dat je dat onderwerp niet zo serieus moet nemen.........
+1

"Hitler achtige" Nandor kerel, jij bent well los vertrouwd in deze maatschappij, je gaat je toch niet net als die linkse jodelaars verlagen door min of meer hem te vergelijken met Hitler, man. Je weet niet wat je zegt, je lijkt Wilders wel. :lol:

Hitler was antisemiet(DOH) en een groot bewonderaar van de Islam an sich trouwens.....

Tom

Bericht door Tom » 17 sep 2009, 21:06

romo schreef:Dat was een prachtige parodie op allerlei onzinnige Balkenende c.s. taxen die iedereen in Nederland door de strot geduwd krijgt............................

Mooi voorbeeld van politiek waarbij, opnieuw, maximale aandacht wordt gegenereerd en die bijkans de hele 2e kamer doet ontploffen.......................................
Precies... feit dat ze zo reageren geeft wel weer aan hoe gevoelig het ligt. Ze zijn er bijna bang voor. Reactie die Wilders zo uitlokt, zelfs al ligt het er zo ontzettend dik bovenop dat het een grap is, is geniaal.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 17 sep 2009, 21:11

Nu ben ik niet overal helemaal van op de hoogte, qua politiek, maar als Wilders aan regeren toe gaat komen zijn er flink wat mensen die een zware pijp zullen gaan roken met hem aan de macht. En dan vooral de "zwakkeren" in dit land, die hij nu achter zich heeft staan als het op stemmen aankomt. Die kunnen het na die tijd wel eens flink (financieel) lastig krijgen. Op de 1 of andere manier had ik meer vertrouwen in Fortuin dan nu in Wilders. Als je ze al kunt vergelijken. En dat geroep van de oppositie, met Pechtold voorop, om verkiezingen te houden schiet ik helemaal van in de lach. Dan kun je elk jaar met Prinsjesdag verkiezingen gaan houden :lol: Kom op zeg, lachertje vind ik dat. Had 'ie beter voor de vorige verkiezingen kunnen zorgen dat hij toen z'n clubje op orde had. Maar goed, leuker maken ze het niet, wel makkelijker... ohnee, da's de belastingdienst. Is daar al een draadje over?
:mrgreen:

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 17 sep 2009, 21:12

Inderdaad romo en Tom, het was gewoon een grap. Het stond nml. niet eens in de tegenbegroting van de PVV. Wel weer uitstekend geslaagd.

Het feit dat ze zo heftig reageren op zulke voorstellen kan 2 dingen betekenen: of ze zijn dom of ze zijn bang. Pure achterlijkheid zal het niet zijn dus dan blijft over: angst. Ze zijn doodsbang voor Wilders.

EG

Bericht door EG » 20 sep 2009, 01:26

Robin schreef:
duifjes.com schreef:Nandor ik denk dat je dat onderwerp niet zo serieus moet nemen.........
+1

"Hitler achtige" Nandor kerel, jij bent well los vertrouwd in deze maatschappij, je gaat je toch niet net als die linkse jodelaars verlagen door min of meer hem te vergelijken met Hitler, man. Je weet niet wat je zegt, je lijkt Wilders wel. :lol:

Hitler was antisemiet(DOH) en een groot bewonderaar van de Islam an sich trouwens.....
Het blijft wel een feit dat die gast een extreme soort van haat tegen de Islam en niet-westerse buitenlanders heeft.

Heeft niemand hier opgemerkt dat als het zodra over de Islam of niet-westerse buitenlanders gaat dat die man gewoon compleet doordraait? Ik weet niet hoor maar ik denk dat hij persoonlijk alle buitenlanders weg wilt hebben uit Nederland.

Die gast is zelf "knettergek".

Leuk als je als roomblanke Hollander op die gast stemt, maar als hardwerkende allochtoon met een eigen onderneming en die altijd zijn boetes, belastingen en rekeningen betaald vind ik dat minder leuk.

Ik zou zelf nooit op die gast stemmen. Als hij nou zijn Islam haat/racisme (hij IS een racist, hoe je het wend of keert) niet had zou ik zo op hem stemmen trouwens.

En die hoofddoeken belasting had zeer zeker wel wat serieus. Hij weet zelf dat het onwerkbaar is, maar als het mogelijk zou zijn had ie het gister nog ingevoerd. Alles maar om bepaalde bevolkingsgroepen te terroriseren.

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Re: Wilders na prinsjesdag

Bericht door Wouter81 » 22 sep 2009, 21:24

Als er nu verkiezingen waren, zouden de regeringspartijen CDA, PvdA en ChristenUnie maar 49 zetels halen. De PVV van Geert Wilders zou met 28 zetels de grootste partij worden.

Vijf partijen zouden rond de twintig zetels uitkomen (CDA, PvdA, D66, SP en VVD) waardoor het moeilijker dan ooit wordt om een regeringscoalitie te vormen.

Dat bleek dinsdag uit onderzoek dat TNS Nipo heeft verricht in opdracht van RTL Nieuws. Volgens de onderzoekers stond vooral het CDA (22 zetels) nog nooit zo laag in hun peiling. Vier van de tien ondervraagde personen zeggen verder dat ze premier Jan Peter Balkenende (CDA) als de grote verliezer zien van het debat over de begrotingsplannen en geven hem een 5,6 als rapportcijfer.

Alexander Pechtold (D66) heeft het juist goed gedaan en krijgt een 6,7. Balkenende had zelf al aangegeven dat hij tijdens het debat niet in vorm was. (ANP/BVDL)

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 nov 2009, 15:13

Wilders met Kamer naar Turkije

DEN HAAG - PVV-voorman Geert Wilders gaat begin januari met een delegatie van de Tweede Kamer naar Turkije. Het is de eerste keer dat Wilders een islamitisch land bezoekt sinds de verschijning van zijn film Fitna.

Wilders was in 1983 voor het laatst in Turkije. Wilders bevestigde zaterdag een bericht in De Telegraaf over de reis.

In Turkije wil hij duidelijk maken dat het land nooit lid mag worden van de Europese Unie. De PVV'er vindt dat er in de EU geen plaats is voor moslimlanden.
Bron: http://www.nu.nl/politiek/2122927/wilde ... rkije.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Metchu

Bericht door Metchu » 14 nov 2009, 15:14

Turkije is geen moslimland :mrgreen: Turkije is een seculier land, met overwegend (95%) moslims ;)

Shakes

Bericht door Shakes » 14 nov 2009, 15:41

+1

KW

Bericht door KW » 14 nov 2009, 16:29

OMG :shock: alsie maar heelhuids terugkomt, want we kunnen hem hier in NL niet missen!

Plaats reactie