Bericht
door Tom » 12 okt 2008, 23:40
Die lak vind ik het probleem niet zo. Het hoort natuurlijk niet, maar ik vind de kwaliteit van de lak bij BMW toch beter dan bij andere merken. Zo vond ik de lak van mijn Alfa echt slecht, snel krasjes en veel last van steenslag. Als ik naar mijn 330i keek, die stond nog erg strak in de lak. Ook de Z3 van mijn vader (al 12 jaar oud) ziet er nog gewoon goed uit!
Kwaliteit van het leer ben ik ook niet kapot van bij BMW. Sterker nog bij de E46 vond ik het telkens een afknapper! De Z4 had natuurlijk weinig gelopen, dat scheelt. En hij heeft niet van die hoge zijwangen die snel afslijten.
Vandaag trouwens de retrofit-kabel erin gedaan voor de stuurbediening. Het M-stuur zat er al een weekje in maar de knopjes werkten nog niet. Nu zijn ze netjes verlicht (samen met de dashboardverlichting) en werken ze. Het stuur is echt een ontzettend goede aankoop, kan niet beschrijven hoeveel beter het is!
Afgelopen drie dagen weer veel kunnen rijden, heel de tijd open gereden. Zelfs de verwarming hoefde een groot deel van de tijd niet aan. Heerlijk om open te rijden terwijl de bladeren vallen, lekker herfstzonnetje op je bol over de brabantse binnenwegen rijden. Geen 'driving-fun' meer mogelijk in Nederland? Onzin. Hier in de omgeving rijd ik gewoon lekker binnendoor van dorp naar dorp. Af en toe eens van de N-wegen af en je komt prachtige weggetjes tegen die je anders nooit gezien zou hebben. Flitspalen kom je nog maar zelden tegen en voor mobiele flitsers hoef je op dat soort wegen niet bang voor te zijn. Enige nadeel zijn die drempels, ik moet ze echt met een slakkengangetje nemen. Nee, zolang het kan geniet ik er lekker van 8)