Ik begin in elk geval op mijn versleten semislicks. Mocht dat niet gaan dan moeten helaas de spiksplinternieuwe Bridgestones er maar aan geloven.

Gerrit.
Cor, ik kijk ff of iemand op marktplaats een civic wil ruilen tegen een 318iS of 318TiCor Dame schreef:Mijn plekje is ook nog beschikbaar.
Gr.
Cor
Ik wil jouw Civic wel ruilen tegen mijn 318iS hoorKnot schreef:[...
Cor, ik kijk ff of iemand op marktplaats een civic wil ruilen tegen een 318iS of 318Ti
Ze hebben ter plekke een compressor om de banden op spanning te brengen!Rob Schouten schreef:Is er iemand aanwezig met een compressor?
Die jongen heeft inderdaad ook in zijn post's gezet dat hij heeft betaald, lijkt me idd sterk dat zijn betaling niet binnen is. Het kan wel zo zijn dat hij een verkeerd cijfertje heeft ingetoetst en het bedrag retour heeft gehad??? dusss Olivier ff checken??Nandor schreef:Ehm lijkt me sterk!
Metchu gaat niet mee. Olivier (?) gaat in zijn plaats samen met mij. Ik ben vrij zeker dat we beide betaald hebben!
10:00 aanwezig dus! Nice
N.
Is prima!Nandor schreef:Mooi!
Rob ik reserveer alvast een rondje in de MX5. Funauto erbij naast de Prius lijkt me wel wat denk ik!?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten