Oh jee 2.
- RVV
Re: Oh jee 2.
98 lijkt mij ook beter, weet alleen niet hoe nauw dat aankomt bij deze moderne motoren..
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Zo staat het in het instructieboekje. Probeer 98 te doen, zo niet(voorradig), dan 95 en liever niet lager want minder vermogen en onzuiniger....
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Congrats Robin, als ik 'em zo zie toch wel heeeeeeel erg mooi hoor. Vond lange tijd de coupé de mooiste maar dit is toch ook wel errug dik. Veel plezier ermee. Ga je 14 sept. ook mee naar de Ring vanuit het noorden?
Enne, ook nog een C63 AMG overwogen? Was je ook aardig enthousiast over volgens mij.
Enne, ook nog een C63 AMG overwogen? Was je ook aardig enthousiast over volgens mij.
-
Is wel de bedoeling, 14/9 naar de Ring. Ja nog steeds 'enthousiasterig' over de C63, maar in de tests wint de M3 het vaak op agiliteit en de C63 op slagkracht:Dit is Driving Fun en dan geniet agiliteit de voorkeur.Wouter81 schreef:Congrats Robin, als ik 'em zo zie toch wel heeeeeeel erg mooi hoor. Vond lange tijd de coupé de mooiste maar dit is toch ook wel errug dik. Veel plezier ermee. Ga je 14 sept. ook mee naar de Ring vanuit het noorden?
Betr circuitrijden, m'n oude open facehelm is aan vervanging toe. In de BMW lifestyleshopfolder zag ik deze staan: Is dat wat?

-
Robin schreef:Is wel de bedoeling, 14/9 naar de Ring. Ja nog steeds 'enthousiasterig' over de C63, maar in de tests wint de M3 het vaak op agiliteit en de C63 op slagkracht:Dit is Driving Fun en dan geniet agiliteit de voorkeur.Wouter81 schreef:Congrats Robin, als ik 'em zo zie toch wel heeeeeeel erg mooi hoor. Vond lange tijd de coupé de mooiste maar dit is tochook wel errug dik. Veel plezier ermee. Ga je 14 sept. ook mee naar de Ring vanuit het noorden?
Betr circuitrijden, m'n oude open facehelm is aan vervanging toe. In de BMW lifestyleshopfolder zag ik deze staan: Is dat wat?

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Valt vast in de smaak de 14e
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Vette bak!
- Niels
- Auto: Prius+
Dus je staat hoger in de rangorde op een forum indien je meer uitgeeft aan auto's of lees ik dat verkeerdRobin schreef:
Sommige figuren moeten hun plek weten. Eigenlijk iedereen. IRL fakkel ik dat soort figuren af, ook al zijn ze 2 meter. No worries. Bek houe. :twisted:

Have fun ermee Robin

- wooter
Robin,
Als je de achterlichten niet wijzigd naar het FL-model, heb je één van de weinige M3 sedans met zo'n kont... Zou de auto begeerlijk kunnen maken, of net niet bij verkoop... Maar je kan het nog altijd wijzigen.
Voor de rest moet je je afvragen ofdat je 20k over hebt voor een nieuwe iDrive in een M3. Ik denk dat niemand zo gek is, dus heb je een voortreffelijke auto met een voortreffelijke kleur. Perfect!
Als je de achterlichten niet wijzigd naar het FL-model, heb je één van de weinige M3 sedans met zo'n kont... Zou de auto begeerlijk kunnen maken, of net niet bij verkoop... Maar je kan het nog altijd wijzigen.
Voor de rest moet je je afvragen ofdat je 20k over hebt voor een nieuwe iDrive in een M3. Ik denk dat niemand zo gek is, dus heb je een voortreffelijke auto met een voortreffelijke kleur. Perfect!
-
Niels, dat lees je verkeerd. M'n tussentijdse overstap van een E46 M3 naar een (in vele ogen op een ander forum loserige, maar fully loaded) 120D heeft voor veel discussie en geharrewar/gekloot gezorgd. (Understatement)Dus of ik nou upgrade of downgrade met 'n auto: same fokking story, snap je? En voor díe lui die wel weten dat het over hun gaat zeg ik: Probeer zelf zo'n ding (of iets anders leuks) te bemachtigen, en zit niet te etteren, want what goes around comes around. Altijd.
Dat idee had ik hier ook even, en dan schiet ik uit m'n slof, Markk weet wel wat ik bedoel.
Wooter, inderdaad. IK heb nooit een probleem van die achterlichten gemaakt, velen wel(zie hierboven uitleg) en maar doorzeiken en ondertussen van hun levensdagen geen nieuwe BMW rijden:Fuck off hufters!
8)
Dat idee had ik hier ook even, en dan schiet ik uit m'n slof, Markk weet wel wat ik bedoel.

Wooter, inderdaad. IK heb nooit een probleem van die achterlichten gemaakt, velen wel(zie hierboven uitleg) en maar doorzeiken en ondertussen van hun levensdagen geen nieuwe BMW rijden:Fuck off hufters!

8)
Ik wil van mijn levensdagen geen nieuwe BMWRobin schreef:
Wooter, inderdaad. IK heb nooit een probleem van die achterlichten gemaakt, velen wel(zie hierboven uitleg) en maar doorzeiken en ondertussen van hun levensdagen geen nieuwe BMW rijden:Fuck off hufters!![]()
8)

Maar ik snap wel wat je bedoelt, en dat is inderdaad vaak afgunst en ja dan ga je over een achterlichtje zeiken.
Beetje kinderachtig.
Al heeft iemand die ik ken een nieuwe auto gekocht waar die trots op is, zal ik nooit de auto afkraken (ook al vind ik hem lelijk) omdat hij/zij er trots op is en hard voor heeft gewerkt, daar moet je alleen maar waardering voor hebben.
Dus Robin veel plezier met je V8

-
Mooie car Robin,
Facelift verhaal zou ik laten voor wat het is. Die Blacklines zien er goed uit icm je auto.
M3 sedan heb ik altijd, ook bij de E36 de begeerlijkste versie gevonden. Temeer ik in in het 2e hands circuit moet shoppen...en dan zie je al snel dat de coupés een hoog Schilderswijk imago krijgen.
Aan de ene kant natuurlijk schijt aan hebben, een mooie nette originele M3 Coupé zal altijd eenvoudig te onderscheiden zijn...maar aan de andere kant...ik stoor me mateloos aan die tupperware uitvoeringen met DTM brulpijpen en lexus achterlichten.
De sedan's hebben daar veeeeel minder last van...ze blijven veel langer chique. Mijn 323ti Compact vind in principe ook zo'n buitenbeentje, voor dat geld kopen ze veel liever een 328i Coupé...en bij de E34 M5 zou ik bv veel eerder op zoek gaan naar de Touring.
Ben benieuwd naar de eerste Nauta of Koevoets plaatjes...maak er anders een openbare inschrijving van
Facelift verhaal zou ik laten voor wat het is. Die Blacklines zien er goed uit icm je auto.
M3 sedan heb ik altijd, ook bij de E36 de begeerlijkste versie gevonden. Temeer ik in in het 2e hands circuit moet shoppen...en dan zie je al snel dat de coupés een hoog Schilderswijk imago krijgen.
Aan de ene kant natuurlijk schijt aan hebben, een mooie nette originele M3 Coupé zal altijd eenvoudig te onderscheiden zijn...maar aan de andere kant...ik stoor me mateloos aan die tupperware uitvoeringen met DTM brulpijpen en lexus achterlichten.
De sedan's hebben daar veeeeel minder last van...ze blijven veel langer chique. Mijn 323ti Compact vind in principe ook zo'n buitenbeentje, voor dat geld kopen ze veel liever een 328i Coupé...en bij de E34 M5 zou ik bv veel eerder op zoek gaan naar de Touring.
Ben benieuwd naar de eerste Nauta of Koevoets plaatjes...maak er anders een openbare inschrijving van

-
Sjezus Robin, ontspan en geniet van die kar man!
Bewijsdrang en overtuigingsdrang is niet nodig lijkt me zo
Bewijsdrang en overtuigingsdrang is niet nodig lijkt me zo

- Niels
- Auto: Prius+
- wooter
Inderdaad: wie rijdt er hier met een nieuwe M3 zonder de hoofdprijs te betalen?k33z schreef:Bewijsdrang en overtuigingsdrang is niet nodig lijkt me zo

Overigens niks slechts over Andre en z'n keuze voor een nieuwe. In beide gevallen geldt dat je hier gemiddeld een 78 jaren op deze aardkloot kan gaan, en je kan ervoor kiezen om 78 jaren te wachten op de hemel, of de hemel op aarde te krijgen. Doe mij optie 2 maar, ik ben te ongeduldig en er is absoluut geen garantie op een hemel na dit leven

-

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat denk ik er ook van.............................wooter schreef:Inderdaad: wie rijdt er hier met een nieuwe M3 zonder de hoofdprijs te betalen?k33z schreef:Bewijsdrang en overtuigingsdrang is niet nodig lijkt me zo
Overigens niks slechts over Andre en z'n keuze voor een nieuwe. In beide gevallen geldt dat je hier gemiddeld een 78 jaren op deze aardkloot kan gaan, en je kan ervoor kiezen om 78 jaren te wachten op de hemel, of de hemel op aarde te krijgen. Doe mij optie 2 maar, ik ben te ongeduldig en er is absoluut geen garantie op een hemel na dit leven.
Enjoy it while it lasts...........................
Rijk geleefd, arm gestorven................................ of zoiets

- markk
Dat weet ikDat idee had ik hier ook even, en dan schiet ik uit m'n slof, Markk weet wel wat ik bedoel.

Maar goed, wat jij nog niet begrijpt is dat dat nou zo leuk is. Knopjes zijn om op te drukken zeg maar

Have fun met je M3, zie 'em graag de 14e @ ring. Ben ook benieuwd naar jaar ervaringen in vergelijking met de e46 M3
(zowel met als zonder stoelkussen zeg maar

Mark.
-
Wooter goed verhaal. Hou ik van. In mijn familie kampen we de laatste jaren met erge ziekte en invaliditeit. De maten uit 't noorden hier hebben 't laatste jaar hun portie ook wel gehad.
Dan schiet ik snel uit m'n slof, maar moet dan denken dat men niet beter weet. Ik doe wat ik doe en de rest rot maar op. Het is geen geintrappen 't is afgunst. Gras groener bij de buren. DIT IS NEDERLAND. Ook op fora idem dito(de goede niet te na gesproken)
Tom, ik doelde op Mathieu, die het waarsch niet zo bedoeld had maar het voor mij zo wel op 't scherm te lezen was.
Let op: ik schiet-met reden en overtuiging- nogal snel uit m'n slof om bepaalde dingen. Zeik daar niet over, maar zoek het in je posts op graag.
Bedankt.

Dan schiet ik snel uit m'n slof, maar moet dan denken dat men niet beter weet. Ik doe wat ik doe en de rest rot maar op. Het is geen geintrappen 't is afgunst. Gras groener bij de buren. DIT IS NEDERLAND. Ook op fora idem dito(de goede niet te na gesproken)
Tom, ik doelde op Mathieu, die het waarsch niet zo bedoeld had maar het voor mij zo wel op 't scherm te lezen was.
Let op: ik schiet-met reden en overtuiging- nogal snel uit m'n slof om bepaalde dingen. Zeik daar niet over, maar zoek het in je posts op graag.
Bedankt.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nou met de vergelijkin met een E46 M3 ben je snel klaar.......................volledig obsoleet......................ready for the shredder ( spel ik dat correct?) WTF , het is wel duidelijk.............. 

- Mathieu
Ach, ja, deze opmerking had ik wel verwacht.Deze had ik al verwacht.....
Maar at the end of the day heb IK een 420pk 8300 toeren draaiende V8 met 4 portieren in m'n garage te staan. BTW ik had dus eigenlijk gekozen voor een nieuwe, maar m'n dealer kwam met 'n prachtig voorstel.Zodoende. Ga ik 't hier ook nog uitleggen aan die pianospelende toetsenbordridders op diverse autofora. Kan ik slecht maar dan ook heel slecht tegen.
Ondanks dat mijn opmerking louter plagerig was bedoeld.
Maar het siert je dus niet.
Ik zal verder mijn mond houden voordat we hier ook Gummen.org taferelen krijgen en dat is het me allemaal niet waard.
Laatst gewijzigd door Mathieu op 25 aug 2008, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- wooter
Ik vind niet dat je met een E90 M3 je iets moet hebben dat je siert
. Overigens is sier vaak enkel een optische illusie
Beetje klef doen om sociaal over te komen enzo
.
Robin is baas over z'n eigen geld, Robin heeft een M3 en Robin is er blij mee. Alle rest is geneuzel en geroddel. Het enige moment dat je Robin z'n rekening moet maken is als je 'm geld geleend hebt
.

Robin is baas over z'n eigen geld, Robin heeft een M3 en Robin is er blij mee. Alle rest is geneuzel en geroddel. Het enige moment dat je Robin z'n rekening moet maken is als je 'm geld geleend hebt

-
Mooie bak man, gas!
Die blackline achterlichten zijn echt top op deze lakkleur.
Die blackline achterlichten zijn echt top op deze lakkleur.
- Downforce Dennis
Wat een ophef seg...
Robin heeft in mijn ogen gewoon een grote inschattingsfout gemaakt mbt de e90 M3 in eerste instantie. Een beetje op vooroordelen afgegaan en de auto zijn kwaliteiten niet erkend. Na een uitgebreide testrit heeft ie zijn mening moeten herzien en nu heeft ie een supermachine gekocht en hij is er zelf dolgelukkig mee, dat is wat telt toch?
Dat het je niet gegund wordt, dat denk ik niet. Ik vrees gewoon dat je eerdere (negatieve) commentaren over de M3 nu teruggekaatst gaat krijgen.
Maar jongens, get over it. Laat het gewoon zijn. Deze jongen heeft het licht gezien, wees blij voor hem!
Die opmerking siert hem niet nee, maar sommigen lopen hem in dit draadje al 4 pagina's te tergen. In mijn geval zou ik al 3 pagina's eerder zo'n opmerking placeren, je zou je voor minder beter beginnen voelen dan al die afzeikende en afgunstige reacties.
Tijdje geleden hetzelfde meegemaakt op een Belgisch forum. Na een tijdje serieus op afgunstige en kansloze reacties in gegaan te hebben werd ik het ook zat. Ondertussen ben ik in het Belgische BMW wereldje bekend als een jonge snotaap met grootheidswaanzin en ouders met veel teveel geld. Het is zelfs zo ver gekomen dat ik werd uitgedaagd om rondetijden rond de ring te vergelijken met iemand anders, haha yeah right...
Ik laat die stakkers dus lekker in de waan.
Ik heb D-F altijd zo gerespecteerd omwille van het feit dat je hier beoordeeld wordt om je persoonlijkheid/enthousiasme/kennis ipv je auto. De laatste tijd merk ik op dat die rol aan het omdraaien is.
Er zijn ongetwijfeld mensen die niet akkoord gaan met (in dit geval) Robin's manier van aanpakken en reageren. Slik die commentaar verdomme in. HIj heeft een inschattingsfout gemaakt, maar die maken we allemaal wel eens. Die jongen heeft op een goeie week tijd een nieuw en beestig hok voor zijn deur staan. Vind ik persoonlijk veel leuker ipv een half jaar slap te liggen lullen over welke auto te kiezen.
Shock effect creëren is leuk. Critiek onderbouwd geven maakt het dan heel moeilijk mbt emoties. Kan je beter je kritiek inslikken.
Anyway, laat die jongen nu lekker dwars de hoek rond hengsten tegen 8.3k toeren met zijn vol Marketing badge hangende schuit. Die smile op het gezicht bij het middenstandclippen van het stuur rechtvaardigt de keuzen altijd en overal!
Robin heeft in mijn ogen gewoon een grote inschattingsfout gemaakt mbt de e90 M3 in eerste instantie. Een beetje op vooroordelen afgegaan en de auto zijn kwaliteiten niet erkend. Na een uitgebreide testrit heeft ie zijn mening moeten herzien en nu heeft ie een supermachine gekocht en hij is er zelf dolgelukkig mee, dat is wat telt toch?
Dat het je niet gegund wordt, dat denk ik niet. Ik vrees gewoon dat je eerdere (negatieve) commentaren over de M3 nu teruggekaatst gaat krijgen.
Maar jongens, get over it. Laat het gewoon zijn. Deze jongen heeft het licht gezien, wees blij voor hem!
Die opmerking siert hem niet nee, maar sommigen lopen hem in dit draadje al 4 pagina's te tergen. In mijn geval zou ik al 3 pagina's eerder zo'n opmerking placeren, je zou je voor minder beter beginnen voelen dan al die afzeikende en afgunstige reacties.
Tijdje geleden hetzelfde meegemaakt op een Belgisch forum. Na een tijdje serieus op afgunstige en kansloze reacties in gegaan te hebben werd ik het ook zat. Ondertussen ben ik in het Belgische BMW wereldje bekend als een jonge snotaap met grootheidswaanzin en ouders met veel teveel geld. Het is zelfs zo ver gekomen dat ik werd uitgedaagd om rondetijden rond de ring te vergelijken met iemand anders, haha yeah right...
Ik laat die stakkers dus lekker in de waan.
Ik heb D-F altijd zo gerespecteerd omwille van het feit dat je hier beoordeeld wordt om je persoonlijkheid/enthousiasme/kennis ipv je auto. De laatste tijd merk ik op dat die rol aan het omdraaien is.
Er zijn ongetwijfeld mensen die niet akkoord gaan met (in dit geval) Robin's manier van aanpakken en reageren. Slik die commentaar verdomme in. HIj heeft een inschattingsfout gemaakt, maar die maken we allemaal wel eens. Die jongen heeft op een goeie week tijd een nieuw en beestig hok voor zijn deur staan. Vind ik persoonlijk veel leuker ipv een half jaar slap te liggen lullen over welke auto te kiezen.
Shock effect creëren is leuk. Critiek onderbouwd geven maakt het dan heel moeilijk mbt emoties. Kan je beter je kritiek inslikken.
Anyway, laat die jongen nu lekker dwars de hoek rond hengsten tegen 8.3k toeren met zijn vol Marketing badge hangende schuit. Die smile op het gezicht bij het middenstandclippen van het stuur rechtvaardigt de keuzen altijd en overal!

- wooter
Dennis, ben jij een jonge snotaap met ouders met teveel geld? Dat verbaast me! 
Er zíjn er (18 jaar en met de M6 van papa rijden), maar er is volgens mij toch een duidelijk verschil tussen fils-de-papa en het volkje wat ik op Driving Fun of het-groene-forum tegenkom
.

Er zíjn er (18 jaar en met de M6 van papa rijden), maar er is volgens mij toch een duidelijk verschil tussen fils-de-papa en het volkje wat ik op Driving Fun of het-groene-forum tegenkom