Vrij rijden SPA 9-7-2008

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
Metchu

Bericht door Metchu » 18 jul 2008, 14:32

Macboy schreef:Heb net het filmpje bekeken van Cor ! Geweldig !

Enige misser is de camera onder de lip voor, die had natuurlijk achter geplaatst moet worden, omdat er al in-car beelden zijn en je dan die Megane mooi kan zien aankomen en kan zien hoe snel Cor wegrijdt van achterliggend verkeerd.

Naast deze misser verder helemaal top :)

jaja, van ervaring wordt met wijzer Ilija. Bovendien wilde we hem achter plaatsen later, maar Cor kwam maar niet binnen rijden :lol: En ik heb al eerder in het topic gezegd dat we hem de volgende keer aan de achterkant doen ;) het ging even om het effect dat je krijgt, want het gebeurde min of meer spontaan 8) (met dank aan de tiewrap kunsten van Aramski)

Macboy

Bericht door Macboy » 18 jul 2008, 14:58

Let ook vooral niet op mijn kritiek. Ik zeik altijd over al op, weet je toch :)

Metchu

Bericht door Metchu » 18 jul 2008, 15:37

Macboy schreef:Let ook vooral niet op mijn kritiek. Ik zeik altijd over al op, weet je toch :)
dat zijn we idd gewend van die ootsblokkers :lol:

Corvette

Bericht door Corvette » 18 jul 2008, 21:30

DR schreef:Cor, ik wordt er gelukkig niet zenuwachtig van :D . Ik vindt het juist altijd wel leuk een beetje competitie. Wat een gezeik dat je te hard gaat, het is toch een circuit. Ik ben wel altijd voorzichtig met inhalen omdat ze je niet altijd aan zien komen of verwachten. Die verantwoordelijkheid ligt bij de snellere auto vindt ik. Slippertje was geheel mijn eigen fout. Toch had ik na het zien van het filmpje van Metchu wel het idee dat die rode achterspoiler een bepaalde aantrekkingskracht op jou had. Sterrenbeeld stier ?

David
Steenbok :lol: :lol: :lol:

Oh ja David dat van die Titanic die je in je dooie hoek kwijt kan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zo'n spoiler staat goed op een auto voor trackdays, maar ik vind het voor op de weg net ff te gek voor mijn auto. Ik zou er een GT3 spoiler op kunnen zetten, maar dan moet hij wel makkelijk te demonteren zijn voor normaal straatgebruik. Ik ben er nog niet uit. Rondom een carbon spoilerset monteren staat ook vet. Is zoals onder de ZR1 en die past ook op mijn auto. Zal waarschijnlijk over 3 maanden te leveren zijn. :D

Ik zou ook kunnen kiezen voor een lip van een GT3 onder de voorspoiler, maar die is ongeveer 12 cm breed en dat is met al die kutdrempels geen doen.

Gr.

Cor

Tom V

Bericht door Tom V » 18 jul 2008, 23:41

Corvette omgeruild voor een e30, Cor?

http://nl.youtube.com/watch?v=qHLHLsyHzWY

Magic tricks :wink:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 18 jul 2008, 23:44

HAHAHAHAHA GENIAAL !!!!

Mooi move Cor :P ;).