was een mooi feest! donderdag weer genieten, kijken of Macedonië het redt... het schijnen echte zigeuners te zijn en van het kamp van de achterneef van macboy te komen!
Anouk, topwijf , een hoog heeft dit niet nodig gehalte, maar ze doet 't . Ik vind 't lied niet veel aan tot niks, maar zij is gewoon lekker en prima.
Dus dit zong/neuriede m'n ma in de keuken in m'n peuter/kleuterjaren naast Abba en Teach in .
Songfestival uit Luxemburg 1973. Mocedades, ook enorme hit in de USA etc. Ze werden tweede na Luxemburg zelf, maar moreel en internationaal waren zij nr 1.
Anecdote.
1973, ik was 3, een jaar(72 dus) daarvoor maaiden wat Palestijnen in München tijdens de Olympische Spelen 11 Israelis neer(RIP) , maar Israel deed voor 't eerst mee(Haleluja(naam lied) , 1979 winnaar btw)
Gespannen sfeertje:
de floormanager in Luxemburg op TV gebood het publiek in 1973 daar niet staand te applaudiseren ivm guards die hun dan meteen een (head) shot zouden geven.
Er deed 'n verhaal de ronde dat Isreal met kogelvrije vesten optrad....
Hebben wij 't over 'n crisis...
Terug naar nr 2 in 73, Spanje, hoor 't begin van de song en zeg gewoon dat Paul de Leeuw het ongeveer heeft gejat met 'Vlieg met me mee'...
Eres tu:
Bedenk ook dat deze gasten ook nog Franco thuis bezorgd waren....letterlijk.
Niet dat Juan Carlos nu zo'n brave broeder is: Z'n schoondochter is andere koek:)
Maar hij zei dit wel tegendie kut van 'n Chavez
Ik mocht Zapatero wel. Beetje Mr Bean like maar dan wél wat helderder:)
en idd Ruben, dat vrouwtje van Noorwegen, wat een mooie vrouw is dat zeg! wooowww
wat mij betreft grote kanshebber voor de winst ook! Vond het spijtig dat de neef en tante van Macboy niet door waren! Vond het voor de rest gisteren weer erg vermakelijk! Heb hartelijk gelachen om Bulgarije...
Zo wanhopig als sommige op een bmw vallen. Zo doen andere dat op 2 tieten in een strak pakje
Overigens vind in het maar een baggernummer. Gewoon zapwerk wanneer je het tegenkomt op de radio.
dvh schreef:Zo wanhopig als sommige op een bmw vallen. Zo doen andere dat op 2 tieten in een strak pakje
Overigens vind in het maar een baggernummer. Gewoon zapwerk wanneer je het tegenkomt op de radio.
ik vind er ook weinig tot niks aan en ik zou me verbazen als dit zou winnen. Denkmark is niet origineel pur sang, maar het blijft meteen hangen, zo'n instant hitje is wat je nodig hebt!
Turkije zendt niet uit omdat de finse zangeres 1 van haar danseressen vol op haar bek pakt? Ze hadden daar nog niet door dat eurovision en de gay scene nogal hand in hand gaan?
tomgtr schreef:Turkije zendt niet uit omdat de finse zangeres 1 van haar danseressen vol op haar bek pakt? Ze hadden daar nog niet door dat eurovision en de gay scene nogal hand in hand gaan?
Zoe me niks verbazen als die Noorse ook een pot is