Met een groepje mensen die gewaagd aan elkaar zijn is het een stuk interessanter idd

+1, al pak ik zelden wagens met zoveel pk.WJ schreef:Ik vind de ring met sportwagens op sport hard/soft erg gaaf. Mclaren, Ferrari, lambo, etc.
Lekker tempo, leuke glijden in de bochten, leuk om naar te kijken, etc.
De 4uurs race vind ik echt te gek. Heb 'm de 1e keer gewonnen met de NSX Type R op 450PP (250pk/1270kg) en vanavond heb ik 'm nog eens gedaan met de Toyota FT86, weer gewonnen maar dit keer met 420PP (224pk/1200kg ). Als je rond deze PP's zit heb je een hele leuke race zo lang de R8 LMS en/of de S2000 GT1 Turbo maar niet meedoen want die zijn een heeeel stuk sneller dan de rest.Richardt. schreef:Net de 4-uurs race op de Schleife gestart.
In een GT-R straat versie, wel lichter gemaakt en alle andere onderdelen. Maar niets aan het vermogen gedaan (gekocht voor een seasonal event).
Het was closer dan ik dacht, ik reed echt maar met een tiende per sector weg bij de nr 2 en moest daar flink m'n best voor doen. Auto was ook niet goed afgesteld waardoor het best wel een hand vol was om mee te rijden, telkens bij een foutje zat ie weer achter mij.
Na ronde 2 dacht ik er nog een rondje aan te plakken voordat ik de pit in ging. op 3/4 van het derde rondje waren de banden echter op en kon ik zelfs op het rechte stuk geen 200 rijden zonder van de baan af te slingeren.
Had het gelijk gehad met in no-time 1,5 minuut achterstand. Wel jammer want het was best een close race en had hem wel vier uur lang willen rijden als de auto iets meer had mee gewerkt.
De Formula GT kan je als het goed is gewoon in de ONLINE Used car dealer kopen. Mocht je hem niet kunnen vinden/betalen moet je het maar zeggen. Dan gooi ik die van mij even online en kan je die lenen om je races te rijden.Marc RS4 schreef:K heb er de afgelopen dagen eindelijk eens wat tijd ingestoken,zit nu op level 24 (geloof ik)
Ben dan nu ook zover dat ik met al die extreme races mee ga doen,de eerste "snelle" wagen die ik nu nog rijd is de Lamborghini Murcielago LP670-4 SV met alle goodies erop (830 pk,licht enz enz)
Nu ud kijken voor die Formule Gran Tourismo F1 car zeg maar...leuk gedeelte van t spel...
ah leuk! mag ik er iig ook gebruik van maken? voeg mijn maar toe psn: bluppie02WJ schreef:De Formula GT kan je als het goed is gewoon in de ONLINE Used car dealer kopen. Mocht je hem niet kunnen vinden/betalen moet je het maar zeggen. Dan gooi ik die van mij even online en kan je die lenen om je races te rijden.Marc RS4 schreef:K heb er de afgelopen dagen eindelijk eens wat tijd ingestoken,zit nu op level 24 (geloof ik)
Ben dan nu ook zover dat ik met al die extreme races mee ga doen,de eerste "snelle" wagen die ik nu nog rijd is de Lamborghini Murcielago LP670-4 SV met alle goodies erop (830 pk,licht enz enz)
Nu ud kijken voor die Formule Gran Tourismo F1 car zeg maar...leuk gedeelte van t spel...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast