trouwens die roosters in de voorschermen zijn toch nep geloof ik? lijkt wel leuk maar geen functie toch?
mooi verslag.
Maar ja, het zal wel aan mij liggen.Je zou misschien denken dat de nieuwe M3 vanwege de V8 in het vooronder nogal graag rechtdoor wil in een bocht, maar niets is minder waar: omdat de motor juist lichter is dan de zescilinder van de vorige M3 en bovendien ver naar achteren is geplaatst, heeft hij daar helemaal geen last van. Door de ideale gewichtsverdeling blijft de auto heel lang neutraal. Goed voor veiligheid, maar wel wat minder leuk.
Wat de quote impliceert is dat een beetje onderstuur dus leuk is terwijl wij toch altijd de voorkeur geven aan wat overstuur voor onze driving fun.Bert ///M3 schreef:Iets onderstuur is in de praktijk wel aan te raden voor een straatauto.
Als je voor volledig neutraal gaat komt er heel veel bij kijken, zaken als bandenspanning enz worden dan veel kritischer.
Plus zo'n auto moet in alle omstandigheden door een leek gereden kunnen worden. Als jij op droog volledig neutraal staat dan heb je dikke kans dat het overstuur op nat word, en als fabrikant kan je het niet verkopen dat al je M3's opeens crashen in de regen als de vrouw des huizes er een keer mee op stap is.
Neutraal is goed maar je moet ook realistisch blijven, je staat op je straatauto niet zo vaak de boel te verstellen als dat je op een raceauto zou doen. Dus dan is heel lang neutraal blijven, daarna langzaam naar onderstuur neigen een goede karakteristiek.
SS2 is vele malen mooier dan Space Grau, trust me...........................daarbij is SS2 een exclusieve M kleur, nou dan hoef je niet meer na te denken lijkt me............................Macboy schreef:Leuk verslag. Toch wel vette kleur dat Silverstone (gewoon zilvergrijs) maar denk dat Spacegrau bijzonderer is.
Mooi dat ze het hoge gewicht ook noemen. Wel vreemd dat ze het interieur niet sportief vinden, want de M3 heeft best veel afwijkende dingen tov de gewone 3-serie:
(ander stuur, andere pook, andere teller, andere stoelen, andere dorpels, andere inleg (M3 uniek), andere knoppen op middenconsole).
Wat wilden ze dan? Een rolkooi ?
Das de standaard uitvoering, jouw avatar is the extended optie. Persoonlijk vind ik de extended ook iets te veel van het goede. De standaard, uiteraard Fox red is helemaal goed IMO..................................Macboy schreef:kijk eens naar mijn avatar en kijk dan eens naar deze:
http://www.m3post.com/forums/attachment ... 1185982383
Hier is de onderkant niet ook met leer in de kleur van de stoelen, vind ik toch gaver dan mijn avatar (iets te druk).
Ok, CSL staat ook op die Pilot Cup Sports, even aangenomen dat de E92M3 daar op stond.Andre schreef:7.57 nou dat is denk ik op pilot sport cups gereden. Zet die banden onder een e46 m3 en hij gaat van 8.22 ook onder de 8.10 rijden.
CSL 7.50
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 6 gasten