Ik denk dat het voor beide beter is. Frank is sowieso altijd een bijzondere geweest(zie documentaire bijvoorbeeld), maar heeft sinds de dood van Senna(helaas live meegemaakt*) coureurs bewust op afstand gehouden te hebben om niet wéér die pijn te hoeven doorstaan. En je kan Claire van van alles de schuld geven, maar uiteindelijk voerde ze ook maar de wil van paps uit(zij was slechts de Deputy team principle, Frank The Sherrif). Maar ondertussen krijgt alléén zij(ongetwijfeld niet geholpen door het feit dat het een vrouw is), de shit over zich uitgestort. Zij heeft natuurlijk wel haar aandeel, maar dat is niet het hele verhaal.Robin schreef: 21 aug 2020, 11:36 Inderdaad. Claire krijgt 't wat rustiger hoop ik....en Sir Frank ook....
#metoo

*=Daarom was de crash van Ralf voor mij(en natuurlijk Frank al helemaal) persoonlijk nogal heftig aangezien het erg lang duurde voordat er ook maar enige hulp kwam en Ralf óók niet bewoog. Het hielp natuurlijk ook niet dat het bijna exact(scheelt anderhalve maand) 10 jaar later was.