Inspiratie?

Onderweg koffie kunnen zetten?allen schreef:... maar het past dan weer wel heel goed bij een aantal dingen in het leven die voor mij erg belangrijk zijn.
Klepstoters willen soms ook nog wel eens stuk gaan door een te lange onderhoudsinterval, maar verder inderdaad aardig probleemloos.Niels schreef:Het risico van de distributie icm de multi riem is (althans bij de D5 op leeftijd) ook het enige zwakke punt volgens mij. Daarom heb ik ook op tijd de distributie laten vervangen en niet gewacht tot 160dkm. Dat zo'n blok kapot loopt bij 7500km is waarschijnlijk een fabricage fout geweest in een spanrol oid vermoed ik. Prima dieseltje verder zo ver ik weet al ben ik niet op de hoogte van de nieuwste motoren.Ferdi Gielen schreef:Die van mij doet al 272.000 km geen slag verkeerd *klopt eventjes af*allen schreef:LOL, en bedankt dan weer. Wat zijn dat nu weer voor verhalen over een in mijn beleving degelijke 5 cilinder. Moet ik gelijk maar weglopen nu?![]()
Weinig veranderd dus......Dit is ook mijn ervaring van al wat jaren geleden...allen schreef: Bij Audi een veel te onbeschofte verkoper. Als dat nu al zo gaat dan wordt dat bij een eventueel garantiegeval vast meppen. De enige tent die ik in m'n leven heb meegemaakt waar je zonder een fatsoenlijk praatje, zonder folder en / of koffie weer in 5 minuten het pand kunt verlaten. De boodschap, nul procent korting, en je kunt beter opschieten want ze gaan per uur, schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Om een Audi te kopen moet je een Brabander zijn met een grote bek.allen schreef:Dubbelsteyn. In het verleden altijd goede service gehad daar.
Wat vreemd is, is dat je bij Amega verwacht overal dezelfde service te krijgen, maar waar ik destijds bij VW en Volvo super geholpen werd, blaften ze me bij Audi zo ongeveer per direct de deur weer uit. Blijkbaar verschilt de werkwijze per merk.
---
edit: Overigens ook bij De Fonkert in Numansdorp geweest. Ook erg goed geholpen daar.
Als je gaat leasen ff naar Nico Rouss vragen bij Dubbelsteyn.allen schreef:Dubbelsteyn. In het verleden altijd goede service gehad daar.
Wat vreemd is, is dat je bij Amega verwacht overal dezelfde service te krijgen, maar waar ik destijds bij VW en Volvo super geholpen werd, blaften ze me bij Audi zo ongeveer per direct de deur weer uit. Blijkbaar verschilt de werkwijze per merk.
---
edit: Overigens ook bij De Fonkert in Numansdorp geweest. Ook erg goed geholpen daar.
Gebruikers op dit forum: Chaert-RS, Google [Bot], Jules_W, TurboClouseau en 17 gasten