Ik weet het nog niet. Verveelt me nu alweer een beetje geloof ik. Het zal nooit een Fiat worden.
130i? De vierpitters diesel zijn de maat aller dingen in de 1-series. Heb ik ‘m in het voorjaar nog dan jaag ik de 130i’s op De Ring voor me uit.
Ik weet het nog niet. Verveelt me nu alweer een beetje geloof ik. Het zal nooit een Fiat worden.
Lijkt me wel wat, liefst met een flink portie DF. Kan ik eventueel voor zorgen als mensen het ervoor over hebben om naar Bergen op Zoom te komen.Arthursx schreef: 07 nov 2018, 09:53We moeten een keer meeten met 130i rijders, lijkt me leuk om de verschillen te merken.
Deze hierboven? Je bedoelt Maurice (& Rene130i) van SoHosted? Nee, die had SXPP in zn kenteken (sex poepWill F. schreef: 09 nov 2018, 19:41 Is deze niet ooit van een Df lid geweest? Een fries die bij Maurice werkte, die auto had ook bilstein schroefset.
(nog) geen 130i, maar een meet in Groningen is altijd goedDenman schreef: 21 nov 2018, 13:44 Heb er ook eindelijk eentje gevonden, een mooi exemplaar uit 2005 met flink veel opties.
Momenteel bezig met uitvoeren van onderhoud en kleine probleempjes oplossen.
Zijn er nog meer 130i rijders in/rondom Groningen die zin hebben in een mini-meet?
Sluit mij hier volledig bij aanStr8Six schreef: 22 nov 2018, 12:27(nog) geen 130i, maar een meet in Groningen is altijd goedDenman schreef: 21 nov 2018, 13:44 Heb er ook eindelijk eentje gevonden, een mooi exemplaar uit 2005 met flink veel opties.
Momenteel bezig met uitvoeren van onderhoud en kleine probleempjes oplossen.
Zijn er nog meer 130i rijders in/rondom Groningen die zin hebben in een mini-meet?![]()
Dank je!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten