Beter hyundai achterlichten dan Carisma achterlichten
IMHO

Robin schreef:de E46 was/is een mooie coupe, de e92 is aardig, maar niet meer dan dat. te gestrekt, te hyundaierige achterlichten, te platte kont en een e60 5 serie neus. ik zou m niet laten staan, maar zou de e90 kiezen, anytime, want proportioneel WEL goed en gedrongen. Achterlichtunits zijn niet moeders mooiste, maar in de juiste kleur en met dikke jetsers een tig keer mooiere kont dan van de E92(M3)
IMHO. 8)
Voor mij is dit de quote van het jaar: hulde !Dennis Schroyen schreef:ach man, dat gezeik over gewicht begint me echt wel op mijn systeem te werken.
Mijn e46 M3 weegt rijklaar ook 1570kg, dan vind ik 1680 helemaal geen slechte waarde aangezien ie moet voldoen aan de '08 safety regulations en de laatste nieuwe snufjes aan boord heeft. Een M3 is geen racer pur sang meer, dat is al jaren bekend. Je neemt je kinderen en vrouw mee naar de eifel, gooit ze daar af zodat ze wat kunnen wandelen en zelf ram je dat ding ondertussen een ronde of 5 volle polle over de ring. Daarna ga je ze terug halen en rijden jullie allen, met electische zetels, navi, zetelverwarming, bluetooth verbonden met mobiel, 16 speaker sound system en tv in de hoofdsteunen voor de jung naar huis.
Geen enkele constructeur kan op dit moment een nieuw model met hetzelfde gewicht als de oude op de markt brengen. Laat staan een lichter model.
Dus stoppen met bleiten en wil je een racer, koop een elise. Wil je een km-vreter, koop een 5 of A6 oid...
Wil je beide, koop een M3.
Mij mogen ze die sedan in het alpinweiss III hier met 19", rood leder en EDC op de oprit zetten. Sleutels ga ik desnoods wel in München halen. Wàt een lekker ding zeg!
Sommige dwazen vinden de achterlichten (donkere uitvoering) superBetreffende de voorlichten en achterlichten:
- veel mensen vinden de E92 voorlichten en achterlichten super.
- veel mensen vinden de E90 voorlichten super
- veel mensen vinden de E90 achterlichten klote
Nu krijgt de E90 M3 dezelfde achterlichten, maar andere voorlichten.
Wat klopt hier niet ?
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 1 gast