uit deze link, nu al 3 dagen stabiel opname IC.
vraag aan de kenners, door gebrek aan testen is dit nu de beste graadmeter toch? En dat lijkt dan wel goed nieuws zo afvlakkende curve?
of heb ik een te roze bril op

Gezien het debiele gedrag van grote groepen mensen afgelopen weekend verwacht ik over 1-2 weken weer een nieuwe golf. En in de eerste 2 weken van april wordt de grote golf verwacht in het noorden van het land.Martijn_bmw schreef: 24 mar 2020, 16:37 https://app.powerbi.com/view?r=eyJrIjoi ... IsImMiOjl9
uit deze link, nu al 3 dagen stabiel opname IC.
vraag aan de kenners, door gebrek aan testen is dit nu de beste graadmeter toch? En dat lijkt dan wel goed nieuws zo afvlakkende curve?
of heb ik een te roze bril op![]()
Wat dat betreft is het toch een beetje een griep, de een heeft er meer last van dan de ander.Robin schreef: 24 mar 2020, 16:58 Wat ik dan weer frappant vind: Youp van 't Hek is weer thuis(hulde) nadat vorige week Corona bij 'm werd geconstateerd. Hij moet thuis zitten, maar is uit 't ziekenhuis ontslagen. In 'n (dikke?) week. Een 60 plusser iets gezet postuur en na 'n week naar huis(?)
Das is ook apart.Robin schreef: 24 mar 2020, 16:58 Wat ik dan weer frappant vind: Youp van 't Hek is weer thuis(hulde) nadat vorige week Corona bij 'm werd geconstateerd. Hij moet thuis zitten, maar is uit 't ziekenhuis ontslagen. In 'n (dikke?) week. Een 60 plusser iets gezet postuur en na 'n week naar huis(?)
Ik pin ook alles. Heb vrijwel nooit cash geld in huis.Martijn_bmw schreef: 24 mar 2020, 14:51pin-pad? contactloos betalen![]()
Ik zal wel in een andere generatie leven maar ik ken echt niemand (op een kapster en automonteur na die van hun beungeld af moeten) die nog dagelijks dingen contant betalen of cash in huis hebben.
MP aankopen en verkopen ook gewoon via tikkie / MP betaal linkje
zeker heel fijn!Luco schreef: 24 mar 2020, 16:47 Ik heb iig te horen gekregen dat ik gewoon mag blijven komen een paar uur in de ochtend (lopende werken controleren en klachten oplossen) en ze gaan ook een thuiswerkaccount regelen zodat ik thuis kan werken als externe.
Super dat ze zo meedenken iig, is toch een zorg minder.
Totaal uitgaansverbod voor alle 1,3 miljard inwoners van India
India gaat drie weken lang in lockdown om de verspreiding van het virus tegen te gaan. De 1,3 miljard inwoners krijgen een volledig uitgaansverbod, maakte premier Narendra Modi dinsdag bekend volgens persbureau Reuters. De maatregel gaat dinsdag middernacht in. Al het lucht- en treinverkeer, bedrijven en scholen zijn vanaf dan gesloten.
In India zijn momenteel 482 besmettingsgevallen bekend. Negen mensen overleden aan het virus. Wetenschappers waarschuwden dat India, één van de meest dichtbevolkte gebieden ter wereld, afstevende op meer dan een miljoen besmettingsgevallen in mei als het geen verdere maatregelen zou treffen.
Ik vind ook genoeg van wat veel mensen hier zeggen. Hoef niet overal op te reageren.Elise schreef: 24 mar 2020, 15:41 tja Gijzert, ik zal wel de enige zijn die dat abnormaal vind dat iemand zoiets opschrijft.
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Beros, Darudevampire en 24 gasten