Gewoon zo'n type R kopen en niks aan veranderen, dus gewoon op comfort bandjes en standaard trim.

Je kunt 'm ook goed laten hoeken en dan 200kg ballast toevoegen en/of het vermogen begrenzen op 160pkWJ schreef:Ja, zo maak je het helemaal makkelijk natuurlijk.
Gewoon zo'n type R kopen en niks aan veranderen, dus gewoon op comfort bandjes en standaard trim.
Ik zal het aangeven indien nodig. Thanks!Gijs Evo schreef:@ Indesobar, moet je nog een auto hebben of lenen om weer snel het spel door te gaan
Inderdaad. Een std. Civic Type R EK (andere nieuwe auto lukt niet als je helemaal opnieuw(20.000 credits) moet beginnen) lukt op kleinere banen. Op de hoge snelheidsbanen SS banden eronder.WJ schreef:Ja, zo maak je het helemaal makkelijk natuurlijk.
Je komt wel eens wat tegen op het internet.Martin van der Zwaard schreef:Leuk filmpje hoor WJ!!
Hoe kom je aan die kleurstelling van die M5??![]()
The latest new Seasonal Event is now available in Gran Turismo 5, featuring British cars under 550PP and weighing less than 1,200kg. Races consist of the following:
Tsukuba (8 laps / 366,300 Cr.)
Cote D’Azur (5 laps / 399,000 Cr.)
London (5 laps / 381,300 Cr.)
Nurburgring Nordschleife (1 lap / 439,500 Cr.)
Mt. Aso (5 laps / 392,400 Cr.)
The game’s “Online Car Dealership” has also been updated with a new batch of cars, once again all with 0 miles and at clearance prices.
Als je wilt kan ik de mijne ook nog even online zetten. Ik heb hem voor m'n gevoel best makkelijk gehaald.Martin van der Zwaard schreef:@Chris: ik heb je Fiat misbruikt maar kwam weer niet verder dan een 2e plek op 16s achterstand. En dan rij ik naar mij idee echt wel goeie lijnen. Maar blijkbaar gaat toch teveel de snelheid eruit. Heb het maar opgegeven en genoegen genomen met een tweede plaats.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten