Nederland gaat naar de haaien
- Eeuwe
- Auto: Paar Fransozen en paar BMW's
Re: Nederland gaat naar de haaien
Aftreden!!
- RJL86
- Auto: Mazda 3
Kan idd alleen nog aftreden. Hopelijk gaat dit ook veel pijn doen in de peilingen bij groen links.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Laten we 't hopen RJL!
Mooi dat Grapperhaus lekker tegengas geeft aan deze gevaarlijke tuthola met haar 'belangen'.
Mooi dat Grapperhaus lekker tegengas geeft aan deze gevaarlijke tuthola met haar 'belangen'.
-
-
- alt
Ik was vanmorgen lekker aan de kust aan het rondtuffen. Mijn gedachten gingen van het heden naar mijn eerste autorijden in mijn jeugd.
Ik was 18 had net mijn rijbewijs knalde in mijn Fiat 600 door het centrum van Zaandam. Af & toe driftend met de 600 midden in de centrum.J a, dat ging met slecht 28 pk. Destijds mocht je zo snel rijden als je wilde. Ook wel eens aangehouden wegens te hard rijden op een brede straat in het centrum. De motoragent vroeg mij waarom ik zo'n haast had. Ik antwoordde dat ik op weg was naar Zandvoort. Rij de volgende keer toch wat rustiger, zei de agent. Ik beloofde de goede man dat. Als ik nu denk aan vrijheid die destijds had in Nederland als automobilist, dan ben ik blij dat ik die goed oude tijd mocht meemaken. De auto's werden steeds beter, sneller. De wegen werden breder & vlakker. Er kwamen autosnelwegen waar je in het begin kon knallen, maar met die oude autootjes van toen was 140-160 super snel als je autootje die kon halen. Nu knal ik met mijn tesla 100 op de ap met een kachel, radio & airco in de auto. Ik hoef niet meer de koppeling of de versnellingshendel te bedienen, de rem gebruik ik slecht om stil te gaan staan. Nu vroeg ik mijn vandaag dus af = Nederland nu echt naar de kloten?
Ik was 18 had net mijn rijbewijs knalde in mijn Fiat 600 door het centrum van Zaandam. Af & toe driftend met de 600 midden in de centrum.J a, dat ging met slecht 28 pk. Destijds mocht je zo snel rijden als je wilde. Ook wel eens aangehouden wegens te hard rijden op een brede straat in het centrum. De motoragent vroeg mij waarom ik zo'n haast had. Ik antwoordde dat ik op weg was naar Zandvoort. Rij de volgende keer toch wat rustiger, zei de agent. Ik beloofde de goede man dat. Als ik nu denk aan vrijheid die destijds had in Nederland als automobilist, dan ben ik blij dat ik die goed oude tijd mocht meemaken. De auto's werden steeds beter, sneller. De wegen werden breder & vlakker. Er kwamen autosnelwegen waar je in het begin kon knallen, maar met die oude autootjes van toen was 140-160 super snel als je autootje die kon halen. Nu knal ik met mijn tesla 100 op de ap met een kachel, radio & airco in de auto. Ik hoef niet meer de koppeling of de versnellingshendel te bedienen, de rem gebruik ik slecht om stil te gaan staan. Nu vroeg ik mijn vandaag dus af = Nederland nu echt naar de kloten?
- 350 Z
- Peric
Wat heeft jouw autorijden er mee te maken hoe de situatie in Nederland is??
Dus jij betrekt het graag op je eigen persoontje, prima! Zolang het met jou goed gaat is Nederland er ook niet zo slecht aan toe?
Dus jij betrekt het graag op je eigen persoontje, prima! Zolang het met jou goed gaat is Nederland er ook niet zo slecht aan toe?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Halsema is nu toch, aantoonbaar, een leugenaar.
Volstrekt zichzelf gediskwalificeerd, ongeloofwaardig voor de toekomst, aangeschoten wild met terminale wonden.
Gewogen en te licht bevonden.
Opstappen is het enige wat rest, gaat ze niet zelf, dan wegsturen.
Volstrekt zichzelf gediskwalificeerd, ongeloofwaardig voor de toekomst, aangeschoten wild met terminale wonden.
Gewogen en te licht bevonden.
Opstappen is het enige wat rest, gaat ze niet zelf, dan wegsturen.
- daNpy
- WJ
Hahahahaha
- alt
Wat kan mij halsema schelen, lelijk, links oud wijf, peric.
Ik keek even door mijn eigen bril het autorijden in nederland tot heden.
Autorijden is naar de klote in nederland.
Halsema rijdt geen auto, maar met ov of fiets, heeft niets met df.
Dat gezeik over -belangrijke - mensen heeft niets met autorijden te maken of zit ik toch op het groenlinks forum?
Straks komen al die groenlinksers uit de ov & gaan met hun ouwe dieseltjes weer op de weg.
Ik keek even door mijn eigen bril het autorijden in nederland tot heden.
Autorijden is naar de klote in nederland.
Halsema rijdt geen auto, maar met ov of fiets, heeft niets met df.
Dat gezeik over -belangrijke - mensen heeft niets met autorijden te maken of zit ik toch op het groenlinks forum?
Straks komen al die groenlinksers uit de ov & gaan met hun ouwe dieseltjes weer op de weg.
-
Wat Romo zegt maar gaat niet gebeuren.
Wel de laatste fout die ze maakt. Krediet staat op 0. Bij mij al wat langer veel lager.
Wel de laatste fout die ze maakt. Krediet staat op 0. Bij mij al wat langer veel lager.
-
Die blijft fouten maken en blijft gewoon op het pluche zitten in Amsterdam...Shakes schreef: 04 jun 2020, 20:51 Wat Romo zegt maar gaat niet gebeuren.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Allemachtig.
Erg erg erg goed!
Erg erg erg goed!
- ///Joost
romo schreef: 05 jun 2020, 16:13 Halsma krijgt nog even diep uit de zak;
https://www.joods.nl/2020/06/allemaal-n ... on-soesan/

-
Top geschreven. Ik deel 'm van jou op FB Nandor.
- tomgtr
Prachtig artikel. Zo voel ik het ook aan en dat probeerde ik ook aan mijn neefje over te brengen (die met z'n stomme kop op de dam stond). Deze man is een stuk welbespraakter dus even naar mijn neefje gestuurd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja, dat jij uit je woorden komt
Maar idd, goed stuk. Mooi opgebouwd naar een goede omschrijving van Halsema.

Maar idd, goed stuk. Mooi opgebouwd naar een goede omschrijving van Halsema.
-
Post van de week wat mij betreft.
Misschien ook een eigen draadje waardig....
Misschien ook een eigen draadje waardig....
-
*veegt zweet van voorhoofd*
Met de schrik vrij!
https://www.ad.nl/politiek/rutte-wie-va ... ~a7bc9313/
Met de schrik vrij!
https://www.ad.nl/politiek/rutte-wie-va ... ~a7bc9313/
-
Deze dame heeft wel een punt: https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... 2882029877
- 350 Z
Een burgemeester behoort boven de partijen te staan en onafhankelijk te zijn en dat is Fatima Hallalsema zeer zeker niet of wel ongeschikt.