Dat zou mooi zijn! Maar helaas nee, gewoon 8 graden nu dus dat is wel wat minder helaas

Dat zou mooi zijn! Maar helaas nee, gewoon 8 graden nu dus dat is wel wat minder helaas
Apart he! Stond ik ook van te kijken, moet je eens proberen met een moderne autoMartijnGizmo schreef: 03 jan 2018, 08:31 Lekker bezig, mooi dat je nog een set op de kop kon tikken. Apart, hoe sommige auto's er binnen 10 minuten zo gedemonteerd uit kunnen zien!
Heeft deze auto een circuit-verleden?Fabian schreef: 02 jan 2018, 20:03 Jah, volgens mij door Dick jaaaaaren geleden op Zandvoort. Ben ik lekker mee.....![]()
![]()
Fabian schreef: 13 apr 2017, 20:43
Rondje of 17 gereden denk ik, lekker kletsen tussendoor, super relaxed zo'n lange dag. Geen "ik moet nu rijden, anders is mn rijtijd weg gevoel", heerlijk. Om 15:00 vond ik t wel mooi geweest en ben gaan opladen, daarna nog wat gegeten en her en der wat gekletst. We hadden soweiso gedurende de dag heel wat aanspraak, een E34 wordt schaars en trok dus veel bekijks.
Paar plaatjes:
![]()
Fedmas schreef: 05 jan 2018, 19:19 Fantastisch wagenpark! En overigens, wat ik mis tussen de reacties, ook de Megane mag gezien worden! Ja, het andere materiaal (Vooral de V10..) mag er zeker nog meer zijn, maar als je alle saaie 110pk Megane's ziet rondtuffen en dan deze voorbij ziet komen, is dit wel een mooie verschijning. Mooie combi zo met alles! Genietze.
Ik ben benieuwd naar de recensies van de megane rs dan. Beloofd veel goedsFabian schreef: 05 jan 2018, 20:47 Vergis je er niet in hoor, stuurt echt super met de 4-wielsturing. Andre reed laatst mee op Papenburg, heb hem niet vaak zo verbaasd gezien: “dat dingt stuurt in als een achterwielaandrijver man”![]()
Dat is Daytona Violet. Er was slechts één M5 Touring in Veilchenblau. Die ie gelijktijdig met de mijne gebouwd in opdracht van BMW zelf. Die Touring is naar Zweden verkocht en daar helaas verongelukt. Er is dus nog slechts één M5 in Veilchenblau over. Zuinig op zijn, Fabian!ErikS schreef: 06 jan 2018, 07:05 Er staat 'n e34 M5 touring te koop in de paarse kleur!
Heb je nog ruimte?![]()
Niet geheel vrijwillig, maar had slechter verwacht en daardoor wellicht wat positiever geworden over de gehele rangebartb schreef: 05 jan 2018, 20:03
Fedde, ben je renault fanboy geworden![]()
Megane is wel een geslaagde auto moet ik zeggen
Ik heb er zakelijk al wat ervaring in die functie opgedaan zullen we maar zeggenMartijnGizmo schreef: 14 jan 2018, 09:44 Heb je al kaartjes laten maken met "Wagenparkbeheerder" erop?![]()
Gebruikers op dit forum: Fabian en 6 gasten