iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
allen

Re: iPhone

Bericht door allen » 05 aug 2013, 22:20

Ik hoop dat hij blijft werken. De mijne heeft het bijna 2 dagen gedaan. Morgen weer terug voor een andere... :bag:

Max V

Bericht door Max V » 20 aug 2013, 11:53

Gisteren naar de Apple Store geweest omdat mijn camera het ineens niet meer deed. Behoorlijk vervelend als je op vakantie bent...

Telefoon aan het diagnose apparaatje. Sorry meneer, we kunnen het niet repareren. Vijf minuten later liep ik met een 'nieuwe' de winkel uit. Topservice noem ik het!

Jussi

Bericht door Jussi » 20 aug 2013, 12:01

Sluit Facebook de laatste ook zo vaak bij jullie af? Het lijkt gekomen te zijn sinds ze die tekstballonnetjes voor de chat gebruiken. Hoogst irritant!

Hielke

Bericht door Hielke » 20 aug 2013, 12:04

Jussi schreef:Sluit Facebook de laatste ook zo vaak bij jullie af? Het lijkt gekomen te zijn sinds ze die tekstballonnetjes voor de chat gebruiken. Hoogst irritant!
Yep, hier precies hetzelfde op de iPad.

martll

Bericht door martll » 06 sep 2013, 19:33

Heeft er hier ook iemand zoveel problemen met podcasts binnenhalen?
Zowel met mijn iphone 4 als 5 faalt het programma Podcasts van Apple aldoor. Telkens moeite met het binnenhalen van de downloads en als het dan eindelijk lukt om ze te downloaden doet hij het niet of is er een verkeerde podcast binnengehaald.

Iemand een beter alternatief? Linecast werkt ook niet helemaal naar behoren.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 07 sep 2013, 13:20

De 4 was duidelijk duurzamer dan de 5 qua krassen achterkant. Zelfs met zo'n vliesje als cover ook.

Wat zou 'n nieuwe 5 achterkant en rand kosten (op den duur?)

Een meiertje dus:)

http://www.tyvox.com/Webshop/Onderdelen ... 3god0FwAnQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat zien we bij de verkoop wel weer over 'n tijdje.

Rupie

Bericht door Rupie » 10 sep 2013, 20:18

Ruben schreef:
Downforce Hans schreef:Ja ja Ruben, en jij denkt echt dat ze dat bij Apple niet begrijpen........... :please: :lol:
Daarnaast, de iPhone 5 is imo te duur. Dus de innovatie die ze daar hebben gepleegd is ten koste van de prijs kwaliteit verhouding gegaan als ik het zo bekijk.
Ik herhaal mezelf maar even Hans.

http://nos.nl/artikel/549783-goedkopere ... teerd.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Apple heeft twee nieuwe versies van de iPhone onthuld: de goedkopere iPhone 5C en de duurdere iPhone 5S.

De iPhone 5C heeft een plastic behuizing en een oudere processor. De versie met 16 Gigabyte gaat in de VS 100 dollar kosten bij een tweejarig contract. De 5S, het nieuwe topmodel, heeft een behuizing van aluminium en de allernieuwste processor.

Apple hoopt met de goedkopere iPhone een breder publiek aan te spreken.

:tong:

k33z

Bericht door k33z » 10 sep 2013, 20:23

En vergeet de nieuwe kleurtjes van iOS7 niet! On-ge-kend, die gasten zijn zo enorm aan het innoveren op software gebied.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 10 sep 2013, 20:31

k33z schreef:En vergeet de nieuwe kleurtjes van iOS7 niet! On-ge-kend, die gasten zijn zo enorm aan het innoveren op software gebied.
Haters gonna hate :tong:

Wel weer een leuke upgrade, de 5S. Vooral camera en 120fps filmen vind ik wel vet. Ik ga wel even kijken of ik mijn 5 voor een redelijke prijs kan verkopen, dan haal ik de 5S wel. :mrgreen:

Mag wel hopen dat de iPhone 6 een stuk anders wordt.. Dat dan weer wel.

k33z

Bericht door k33z » 10 sep 2013, 20:36

Ik ben geen hater hoor, verbaas me er alleen over. Op hardware gebied zijn ze gewoon nog enorm goed bezig, al zie ik persoonlijk liever een groter scherm (maar dat is een voorkeur).

Op software gebied vind ik het jammer dat ze het systeem al 7 jaar amper vernieuwd hebben. Maar goed, back on topic :)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 10 sep 2013, 21:07

Ruben schreef:
Ruben schreef:
Downforce Hans schreef:Ja ja Ruben, en jij denkt echt dat ze dat bij Apple niet begrijpen........... :please: :lol:
Daarnaast, de iPhone 5 is imo te duur. Dus de innovatie die ze daar hebben gepleegd is ten koste van de prijs kwaliteit verhouding gegaan als ik het zo bekijk.
Ik herhaal mezelf maar even Hans.

http://nos.nl/artikel/549783-goedkopere ... teerd.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Apple heeft twee nieuwe versies van de iPhone onthuld: de goedkopere iPhone 5C en de duurdere iPhone 5S.

De iPhone 5C heeft een plastic behuizing en een oudere processor. De versie met 16 Gigabyte gaat in de VS 100 dollar kosten bij een tweejarig contract. De 5S, het nieuwe topmodel, heeft een behuizing van aluminium en de allernieuwste processor.

Apple hoopt met de goedkopere iPhone een breder publiek aan te spreken.

:tong:
Nou dit is je kans.....eindelijk een goedkopere i-phone.........waar wacht je nog op. :tong: :nana:

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 10 sep 2013, 21:10

Grappig. Eerst roept iedereen dat een iPhone te duur is, en nu lees ik overal op internet reacties dat een plastic iPhone echt niet kan etc etc. :hammer: :roflol:

Hielke

Bericht door Hielke » 10 sep 2013, 21:32

matthyssie schreef:Grappig. Eerst roept iedereen dat een iPhone te duur is, en nu lees ik overal op internet reacties dat een plastic iPhone echt niet kan etc etc. :hammer: :roflol:
Plastic kan best. Maar niet in babykleuren in 4 inch voor 600 euro. Dan neem je voor dat honderdje extra natuurlijk altijd een 5s. Op deze manier is de introductie van die 5c een voor Apple schadelijke move.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 10 sep 2013, 22:07

Hielke schreef:
matthyssie schreef:Grappig. Eerst roept iedereen dat een iPhone te duur is, en nu lees ik overal op internet reacties dat een plastic iPhone echt niet kan etc etc. :hammer: :roflol:
Plastic kan best. Maar niet in babykleuren in 4 inch voor 600 euro. Dan neem je voor dat honderdje extra natuurlijk altijd een 5s. Op deze manier is de introductie van die 5c een voor Apple schadelijke move.
Een briljante move bedoel je?

dvh

Bericht door dvh » 10 sep 2013, 22:39

Die goedkope Iphone is vooral bedoeld voor China ect. Gebieden waar mensen minder te besteden hebben. Volgens mij komt deze niet eens uit in Nederland.

WJ

Bericht door WJ » 10 sep 2013, 23:05

iPhone 5C : the old iphone in a plastic case at a high price!

iPhone 5S : the old iphone with a faster processor and a fingerprint reader!

Bravo :clap:

Apple loopt een beetje achter de feiten aan.. Enige reden dat de hardware nog leuk meekomt is omdat dat alleen maar evolutie is (iets wat voor de hele tech industrie geld jammergenoeg...), iets sneller, iets kleiner, etc. Die vooruitgang maakt je 50euro chinese smartphone ook...enige verschil is dat die het niet hoeft te doen met een OS uit de 1984 :mrgreen:. Leuk voor je vader, moeder, opa en oma, die snappen zo'n Iphone perfect.

Ik heb die van mij verkocht en ben naar de HTC One gegaan, super zet. :)

dvh

Bericht door dvh » 10 sep 2013, 23:06

Met Steve Jobs sterft ook Apple. Zo zal het geschiede.

RVV

Bericht door RVV » 10 sep 2013, 23:21

Tja ondanks wat van die Apple troep thuis en best een tevreden iPhone bezitter sinds de 3 kan het maar zo verkeren. In 2005/2006 was Nokia ook gewoon wereldleider. Mijn kinderen weten niet eens wat Nokia is. Kan snel gaan.

Jussi

Bericht door Jussi » 10 sep 2013, 23:35

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 10 sep 2013, 23:36

dvh schreef:Die goedkope Iphone is vooral bedoeld voor China ect. Gebieden waar mensen minder te besteden hebben. Volgens mij komt deze niet eens uit in Nederland.
Ah, vandaar dat 'ie op de NL Apple site staat. :mrgreen:

dvh

Bericht door dvh » 10 sep 2013, 23:44

Speciaal voor Ruben dan :)
geruchten dat Apple met een goedkopere variant op haar iPhone lijn wil komen gaan al de hele zomer de rondte. Gedacht wordt dat de 5C voor een lagere prijs gefabriceerd kan worden door gebruik te maken van goedkopere, plastic onderdelen. Het was nog niet duidelijk of de fabrikant uit Cupertino de telefoon ook naar westerse landen zou brengen
Maar blijkbaar dus wel.

Tom

Bericht door Tom » 11 sep 2013, 00:41

WJ schreef:
Apple loopt een beetje achter de feiten aan.. Enige reden dat de hardware nog leuk meekomt is omdat dat alleen maar evolutie is (iets wat voor de hele tech industrie geld jammergenoeg...), iets sneller, iets kleiner, etc. Die vooruitgang maakt je 50euro chinese smartphone ook...enige verschil is dat die het niet hoeft te doen met een OS uit de 1984 :mrgreen:. Leuk voor je vader, moeder, opa en oma, die snappen zo'n Iphone perfect.
Ik vind het altijd grappig dat men verwacht dat Apple altijd met iets volledig innovatiefs en nieuws moet komen. En elke keer klagen dat het tegenvalt omdat men had verwacht dat ze met een superhightechiets zouden komen. Dat hebben ze nooit gedaan. Alleen als ze een nieuwe productgroep maken of een volledig nieuw design presenteren.. dan denken ze volledig out-of-the-box. Verder is het evolutie en zijn de innovaties kleiner.

Overigens vind ik Apple wel innovatief. Als je naar telefoons kijkt waren ze met alle grotere innovaties als eerste. Denk aan volledig touchscreen met vinger ipv pennetje, een appstore, retina display, veel user-interface zaken en nu de vingerafdruk-sensor. Concurrentie volgt daarin om vervolgens in rap tempo de markt te overspoelen met telefoons die net wat hogere specs hebben, een groter scherm of meer megapixel camera, zodat men toch nog kan roepen dat ze beter zijn dan Apple.
Ondanks dat een vingerafdruk-sensor niet nieuw is zullen we zien wanneer de concurrentie daarmee komt... ik schat in 3 maanden. Met een groter scherm want dat is pas echt innovatie.

Beide toestellen lag in lijn der verwachting. 5S is tof maar (net als de andere S-en) nuttiger voor mensen die nog een 4 hadden. Ik ben van de 3G naar de 4 naar de 5 gegaan en blijf dat pad volgen.
De 5C is ook een mooi toestel maar daar vind ik de prijs van te hoog. Heb hier alles van Apple en zeur nooit over de prijs (vind het de centen ook waard en begrijp dat het duurder is dan concurrenten) maar zo'n 5C had eerder 350-400 moeten zijn. Dan zit de prijs ook wat boven concurrentie, maar het is toch Apple qua feel/totaalplaatje/restwaarde. Nu kun je beter 100 euro meer uitgeven aan een 5S.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 11 sep 2013, 00:47

+1 Tom. Kleine toevoeging; Apple is wel weer innovatief beziger de 5S gezien het het eerste mobiele apparaat is met een 64-bits chip. Nog niet eerder vertoond, eat that competition..

Macboy

Bericht door Macboy » 11 sep 2013, 04:03

Prachtig verwoord Tom. Geen revolutie maar evolutie. Precies zoals het moet.

allen

Bericht door allen » 11 sep 2013, 08:32

Nieuwste 5 heeft mijn interesse wel om maar 1 ding eigenlijk. Dat is de sensor voor de vingerafdruk. Af en toe word ik wat simpel van het intikken van de code om uberhaupt m'n telefoon in te komen.

Plaats reactie