De manipulatie is ongehoord en ongekend. De daadwerkelijke toedracht en precieze feiten zullen nooit zuiver getoond worden.
Syrie:

Z'n advocaat was net een relaas aan het houden dat die zwakbegaafd was.eBoonstra schreef: 02 mar 2020, 22:22 Nog even over Gokmen Tanis. Hoorde vandaag op de radio dat de zitting geschorst was omdat 'ie z'n eigen advocaat gespuugd zou hebben. Tjezus.. Wat zal er bij deze man door het hoofd spoken vraag mij af?
Nadat de advocaat verbaal op de slachtoffers spuugde om de straf omlaag te krijgen? Heb met deze actie van hem niet veel moeite. Overigens snap ik de hele voorstelling voor hem niet. Z'n maatje RT krijgt een proces in een bunker en deze droeftoeter is bijna een BNer.Hoorde vandaag op de radio dat de zitting geschorst was omdat 'ie z'n eigen advocaat gespuugd zou hebben. Tjezus.. Wat zal er bij deze man door het hoofd spoken vraag mij af?
+1Eric Z schreef: 03 mar 2020, 14:01 Religie/geslacht/achtergrond doen er nooit toe, maar wel als het te blank/mannelijk/christelijk is...
Nounounounounou zeg!JP schreef: 04 mar 2020, 09:56 Gisteren bij Jinek een vader van een slachtoffer van de Gökman. Ja wat moet die aan straf krijgen. Levenslang ?
Ik zou zeggen, laat hem morgen vrij en dan een klopjacht houden. Of alleen als vader, al denk ik dat je in NL wel wat hulp kan krijgen. Laat hem maar rennen, je vindt hem wel. Als die levenslang krijgt, is dat ter bescherming van hem zelf en niet de buitenstaanders, want daar zit hij veilig. Buiten zal die de rest van zijn (hopelijk korte) leven alleen maar over zijn schouders kijken, want voor hij weer wat uithaalt, heb je met hem al met zijn mond aan je trekhaak gebonden een rondje over Zandvoort gedaan.
Het ligt iets genuanceerder zegmaar...
Dikgedrukt: dát moet veranderen. Maar nee hoor, ga lekker exact het tegenovergestelde doen.Personen die voor het eerst iets stelen, krijgen voortaan – mits ze aan bepaalde voorwaarden voldoen – direct een schadeclaim opgelegd van 181 euro. Dat bedrag moeten ze betalen aan de gedupeerde ondernemer. Voorwaarden zijn wel dat er geen geweld is gebruikt bij de diefstal, de dief meewerkend is na de aanhouding en het gestolen goed een winkelprijs heeft van relatief geringe waarde. Het is onduidelijk hoe hoog die waarde is. De dief krijgt ook een ‘reprimandegesprek’, dat volgens de politie wordt ervaren als een stevige tik op de vingers.
,,De tijd van de afhandeling staat veelal niet in verhouding tot het delict en de schade”, zegt Toine van Loenhout, districtschef bij de politie Amsterdam. ,,Politiemensen zijn gemiddeld zes tot acht uur bezig met de administratieve afhandelingen. Hierdoor zijn steeds minder politiemensen beschikbaar voor het afhandelen van andere ernstige misdrijven met een hogere prioriteit, zoals straatroven, geweld, stalking of fraude.”
Nou ze zitten toch graag aan de koffie op het niet bemande bureauJan Terwolde schreef: 05 mar 2020, 11:32 Moet toch een hel zijn voor de politie te werken met zo'n bureaucratie...
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, beske, markk, RS-Ron en 23 gasten