Het grote E46 M3 (occasion) draadje
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Volgens mij zie je deze kleur niet vaak op een E46 M3:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vjvmyfbfihvw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vjvmyfbfihvw" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Die prijs kan niet kloppen....
2004, niet te veel km's, IMOLA....

2004, niet te veel km's, IMOLA....

- FreudeamFahren
Amerikaan, is al eens eerder in dit draadje aan bod gekomen, maar toen begon de prijs nog met een 2...
-
Alle Amerikanen hebben idd die lelijke oranje knipperlichtjes in de voorbumper. Verder moet US of EU niet zoveel uitmaken, zit nog geen 10pk verschil in en volgens mij zit dat verschil alleen in de kats.
Als iemand toevallig nog een mooie E46 M3 te koop weet met max 100k km, laat het me weten. Bij voorkeur cabrio
Als iemand toevallig nog een mooie E46 M3 te koop weet met max 100k km, laat het me weten. Bij voorkeur cabrio

-
^^
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vtw3y4pouegy" onclick="window.open(this.href);return false;
zeer nette M3 al zeg ik het zelf
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vtw3y4pouegy" onclick="window.open(this.href);return false;
zeer nette M3 al zeg ik het zelf

-
Enige wat ik mis is een iets jongere leeftijd en een groot navigatiescherm…anders was ik zeker geïnteresseerd.
-
een groot navi scherm staat indd. mooier, zeker bij een cabrio omdat je toch het hele interieur kan zien. groot navi scherm is vanaf eind 2002 leverbaar geweest, hoewel dit veel kleiner is, is het me toch 100% meegevallen in de gebruiksvriendelijkheid. leek me een onding op het eerste gezicht maar het is lkkr makkelijk en bij eventueel verkeerde afslagen herberekent hij snel nieuwe routes.
als tip zou ik je graag willen meegeven dat je bij de zoektocht naar "jouw" M3 je je niet teveel moet leiden door opties/kleur/velgen etc. maar meer door de technische staat/ onderhoudgeschiedenis etc. mijn eerste keuze was een carbonzwarte coupe, en zie wat ik uiteindelijk heb gekocht!
suc6 iig met het zoeken, dat is naar mijn mening een van de leukste dingen van deze auto's.
als tip zou ik je graag willen meegeven dat je bij de zoektocht naar "jouw" M3 je je niet teveel moet leiden door opties/kleur/velgen etc. maar meer door de technische staat/ onderhoudgeschiedenis etc. mijn eerste keuze was een carbonzwarte coupe, en zie wat ik uiteindelijk heb gekocht!
suc6 iig met het zoeken, dat is naar mijn mening een van de leukste dingen van deze auto's.
-
Ok jonger leeftijd verander je niet, maar die grote navi scherm kan je zo veranderen hoor. Lul er 1000 euro vanaf en voor dat geld stop je er een MK4 DVD navi systeem in. Maar goed dan zit je nog met die leeftijd 

- Ender
http://link.marktplaats.nl/443308582" onclick="window.open(this.href);return false; 

- RVV
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/7811992" onclick="window.open(this.href);return false;
Te duur, maar wel weer een frisse kilometerstand.
-
Vindt je? Goedkoop is die niet. Maar een frisse M3 is gewoon nog veel geld waard. En met zo een lage km stand, en een goed bouwjaar vindt ik hem niet TE duur.
Dat ding is duur!!!!!
Voor 10K minder haal je een leuke op, en bestel je voor het overige geld een touringcar vol met poolse tippelhoeren en heb je een leuke week
Voor 10K minder haal je een leuke op, en bestel je voor het overige geld een touringcar vol met poolse tippelhoeren en heb je een leuke week

-
Wat is nou te duur, de meeste E46 M3´s zitten rond de 20.000,- met een kilometerstand van over ±120k km.RVV schreef:http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/7811992
Nu vragen ze 10.000,- meer voor een auto met bijna 100k km minder op de klok. Koopje lijkt mij.
Dit is te duur:
http://www.autokopen.nl/tweedehands-aut ... ie/4718135" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Nouja 13k meer
Het is wat de gek er voor geeft, en de km stand spreekt aan. Maar aan de andere kant. Rij er mee de showroom uit en hij is gelijk 10k minder waard als je hem wilt inruilen. Bij een nieuwe auto begrijpelijk maar deze is ondertussen ook 7 jaar oud.

Het is wat de gek er voor geeft, en de km stand spreekt aan. Maar aan de andere kant. Rij er mee de showroom uit en hij is gelijk 10k minder waard als je hem wilt inruilen. Bij een nieuwe auto begrijpelijk maar deze is ondertussen ook 7 jaar oud.
-
Ja tuurlijk, maar ik vind het prijs verschil met de hoge kilometer exemplaren nog niet eens zo heel groot.RVV schreef:Nouja 13k meer![]()
Wil je zoon ding naast je E30, E36 in je verzameling zetten lijkt mij dit een uitstekend exemplaar.
Wie rijd er dan ook gelijk terug om het weer in te ruilen niemand toch?
-
De kleur is ook geen standaard kleur volgens mij. Dus wat dat betreft ook mooie toevoeging voor de collectie 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Als ze dat ding net onder de 30k wegzetten is 'ie zo weg. Misschien nu ook al wel. Mooie kleur combi en goede km's. Maar blijft van 2004. 3,5kkm/j gelopen. Dat spreekt de meesten hier toch niet aan?

- RVV
Dat was enigzins spreekwoordelijk bedoelt. Maar stel dat je na een half jaar of een jaar wilt inruilen dan krijg je er qua inruil ook net 20K voor. Als je dat al krijgt.Wie rijd er dan ook gelijk terug om het weer in te ruilen niemand toch?
Kopen wegzetten in een collectie zou ook kunnen. Dan maakt het aankoopbedrag wat minder uit.
Alsof we allemaal een collectie M3tjes thuis hebben staan... zo lust ik er ook nog wel een......
-
Er hoeft er natuurlijk maar 1 in Nederland te zijn die er zo een zoekt voor zijn collectie 

-
Ja 1 die 3 jaar ouder is en anderhalf ton meer gelopen hebt. Als je daar blij mee kan zijn oke. Maar ik betaal toch liever meer geld voor een ''echte'' auto. Nou zou ik de vraagprijs ook niet neerleggen. Maar voor 30.000Euro heb je een frisse M3 die het in mijn ogen gewoon waard is. Gezien wat ze voor nette 2002-2003ers vragen.Paul schreef:Dat ding is duur!!!!!
-
RVV schreef:Nouja 13k meer![]()
Dat is ook een beetje overdreven. Dat is bij een nieuwe auto het geval. En bij inruil krijg je er zowiezo niks voor terug. Ook niet nu en ook niet over een paar maanden. Zo een auto kan je het beste gewoon met geduld verkopen.
- Joy
Rubino, reed je toevallig op Koninginnedag in Rotterdam centrum ? In de straat van de Slegte ? Er kwam een bordeauxrode M3 langs gereden (waar al die ME bussen stonden) en toen moest ik even aan dit topic denken.
-
vind 'em niet overdreven duur, prijs lijkt me gewoon juist als je hem vergelijkt met prijzen van eerdere bouwjaren en nette staat. onlangs hadden ze daar een M3 CS staan met 86k op de klok. ding stond maar een paar dagen te koop en prijs was +-35k.
-
Joy schreef:Rubino, reed je toevallig op Koninginnedag in Rotterdam centrum ? In de straat van de Slegte ? Er kwam een bordeauxrode M3 langs gereden (waar al die ME bussen stonden) en toen moest ik even aan dit topic denken.
Jah klopt. Bij dat Mcdonalds op de hoek toch? Waar je vervolgens uit komt op de Coolsingel.