iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Re: iPhone

Bericht door dvh » 15 jul 2013, 20:08

Jep, gewoon ff downloaden v/d applestore

Luco

Bericht door Luco » 15 jul 2013, 20:49

RVV schreef:Je kunt whatsapp toch net zo goed rechtstreeks op je iPhone downloaden?! Toegang tot je contacten en alles staat op zijn plek.

Ja heb ik nu maar gedaan, maar via pc gaat normaal gesproken veel sneller, regelmatig valt het bereik van de mobiele hier weg.
Maar het staat erop :)

Rupie

Bericht door Rupie » 24 jul 2013, 08:44

http://nos.nl/artikel/532805-winst-appl ... erder.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is opvallend, omdat het aanbod van iPads sindsdien juist is verruimd met de introductie van de iPad Mini.

Beleggers denken dat de ontwikkeling van Apple stokt door een gebrek aan innovatie. Sinds de komst van de iPad drie jaar geleden heeft het bedrijf geen wezenlijk nieuw product meer gelanceerd. De iPhones blijven een groot succes, maar de consument koopt eerder de oudere, iets goedkopere toestellen dan de iPhone 5.
Volgens mij komt de nieuwe ipad mini binnenkort uit? En heeft die wederom geen Retina? Tja, opvallend dat Apple niet begrijpt dat dat soort dingen toch cruciaal zijn.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 24 jul 2013, 10:53

Ja ja Ruben, en jij denkt echt dat ze dat bij Apple niet begrijpen........... :please: :lol:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 24 jul 2013, 11:04

Bizar toch? Een bedrijf dat voor het tweede kwartaal achter elkaar te maken heeft met een winstdaling! :duh:
Ik denk dat er zat onderneming zijn die daar voor tekenen (dan heb ik het nog niet over 6,9 miljard winst in drie maanden)

Absurde cijfers, maar dat we ons nou zorgen moeten gaan maken om Apple....

Apple heeft geld en goede mensen genoeg om binnen afzienbare tijd weer met iets innovatiefs op de proppen te komen.

Rupie

Bericht door Rupie » 24 jul 2013, 11:14

Downforce Hans schreef:Ja ja Ruben, en jij denkt echt dat ze dat bij Apple niet begrijpen........... :please: :lol:
Ach, linksom, rechtsom, bovenstaand artikel is in een bepaald opzicht natuurlijk overtrokken, maar je zou denken dat Apple met de iPad 4 en de iPad mini toch een groot deel van de markt zou kunnen pakken en zowaar misschien wat marktaandeel wegsnoepen bij de concurrenten. Gek genoeg imo slaagt Apple daar niet in. Dus welke strategie Apple ook hanteert (heb jij er inzicht in?), op dit moment lijkt het niet te werken of je moet externe factoren de schuld geven. Ik denk dat het wel degelijk met een stukje innovatie te maken heeft. Ik had voor de iPad mini gekozen als ie Retina had gehad. Dat ik nu voor een iPad 4 ben gegaan heeft dan weer geen negatieve invloed op de omzet van Apple, maar ik kwam dan ook van een iPad 1. Daarnaast, de iPhone 5 is imo te duur. Dus de innovatie die ze daar hebben gepleegd is ten koste van de prijs kwaliteit verhouding gegaan als ik het zo bekijk.

Maar zoals ik in mijn eerste zin al aanhaal en Richard hierboven verder verduidelijkt, het probleem is voor Apple zeer relatief, denk ik.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 24 jul 2013, 11:21

Heb jij inzicht in de strategie van Apple?

Rupie

Bericht door Rupie » 24 jul 2013, 11:24

Nee, maar enige opinie lijkt me niks mis mee.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 24 jul 2013, 13:07

Innoveren doet Apple bij ieder product. Alleen zijn ze nu bezig met continue innovaties in plaats van discontinue innovaties. Apple richt zich het eerste jaar dat ze een product in de verkoop hebben alleen op de consumentgroepen, innovators en de early adopters. Daarna gaat de prijs geleidelijk omlaag en worden de producten voor meer consumenten bereikbaar. Op dat moment brengt Apple weer een nieuwe versie van bijvoorbeeld de iPhone uit die weer aansluit bij de eerste 2 groepen consumenten in de consumentencyclus.
En op het moment zijn ze bezig met goedkopere versies van de iPhone te ontwikkelen en te introduceren in een compleet andere markt. Dus Apple is nog steeds enorm bezig met innoveren. Alleen de gemiddelde consument ziet een innovatie alleen als iets volledig nieuws. Zoals de eerste smartphone of de eerste wasmachine. Innovaties zijn echter ook kleine doorontwikkelingen van bestaande producten. Of het introduceren van het product in een compleet andere markt.

dvh

Bericht door dvh » 24 jul 2013, 18:47

Innoveren doet Apple bij ieder product. Alleen zijn ze nu bezig met continue innovaties in plaats van discontinue innovaties. Apple richt zich het eerste jaar dat ze een product in de verkoop hebben alleen op de consumentgroepen, innovators en de early adopters
Golden Circel verhaal ?

Riceaux

Bericht door Riceaux » 24 jul 2013, 19:09

dvh schreef:
Innoveren doet Apple bij ieder product. Alleen zijn ze nu bezig met continue innovaties in plaats van discontinue innovaties. Apple richt zich het eerste jaar dat ze een product in de verkoop hebben alleen op de consumentgroepen, innovators en de early adopters
Golden Circel verhaal ?
Geen idee wat het Golden Circle verhaal is? :oops:
Zou best kunnen dat ze daarin het zelfde beschrijven. Is gewoon een basis van productinnovatie en marketing.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 24 jul 2013, 20:19

dvh schreef:
Golden Circel verhaal ?
Dat is inderdaad hetgeen waardoor Apple zo groot is geworden. En overigens nog steeds doet, alleen valt het veel minder op. Je verwacht een nieuw iets als toen de iPhone werd geïntroduceerd. Daarentegen krijg je iets als een multi-touch mousepad met gestures op je laptop. Is wel degelijk innovatief, maar op een kleinere schaal.

Apple is daar nu vooral mee bezig. De kleine dingen innovatief maken. Wat betreft die Golden Circle; Apple bedacht (en bedenkt) voornamelijk dingen waarvan je niet weet dat je ze eigenlijk wilt. De 'why' en gaan dus niet uit van het 'what'.

Ik ben er van overtuigd dat Apple op redelijk korte termijn met weer iets echt innovatiefs op de proppen komt. (Zie bijvoorbeeld de nieuwe Mac Pro.)

Riceaux

Bericht door Riceaux » 24 jul 2013, 21:23

Ik ben er van overtuigd dat Apple op redelijk korte termijn met weer iets echt innovatiefs op de proppen komt. (Zie bijvoorbeeld de nieuwe Mac Pro.)
Ik verwacht juist dat ze andere markten gaan veroveren met goedkopere varianten van de huidige producten. Daar zit op het moment een stuk meer potentie in dan in discontinue innovaties. Maar we zullen zien. :)

allen

Bericht door allen » 24 jul 2013, 21:30

Ze mogen weleens met een innovatief onbreekbaar touchscreen komen zoals andere fabrikanten ook weleens hebben?! :wtf:
Asap maar eens een afspraak maken om dat te fixen. :bag:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 24 jul 2013, 21:34

allen schreef:Ze mogen weleens met een innovatief onbreekbaar touchscreen komen zoals andere fabrikanten ook weleens hebben?! :wtf:
Vraag me weleens af hoe zoveel mensen die schermen stuk krijgen. Heb al aardig wat jaartjes iPhone's en nog nooit een scherm stuk gehad, terwijl ik die dingen toch regelmatig laat flikkeren. Mazzel misschien?

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 24 jul 2013, 22:03

Riceaux schreef:
allen schreef:Ze mogen weleens met een innovatief onbreekbaar touchscreen komen zoals andere fabrikanten ook weleens hebben?! :wtf:
Vraag me weleens af hoe zoveel mensen die schermen stuk krijgen. Heb al aardig wat jaartjes iPhone's en nog nooit een scherm stuk gehad, terwijl ik die dingen toch regelmatig laat flikkeren. Mazzel misschien?
Allen is onhandig. :bignews:

allen

Bericht door allen » 24 jul 2013, 22:08

Kan ik haarfijn uitleggen. Gewoon van een meter hoogte uit je handen laten flikkeren op de oprit. M'n iPhone 3 en 4 zijn ontelbare keren gestuiterd. Die zijn allemaal soort van heel gebleven.

Riceaux

Bericht door Riceaux » 24 jul 2013, 22:12

allen schreef:Kan ik haarfijn uitleggen. Gewoon van een meter hoogte uit je handen laten flikkeren op de oprit. M'n iPhone 3 en 4 zijn ontelbare keren gestuiterd. Die zijn allemaal soort van heel gebleven.
Goeie verklaring.

Lol @ Indo.

Maar ze mogen inderdaad wel eens met innovaties op schermgebied komen. Technisch gezien is er genoeg mogelijk. Buigbare schermen, onbreekbare schermen, projectieschermen. Maar het in een product stoppen verrekken ze al jaren.

D20VT

Bericht door D20VT » 25 jul 2013, 08:40

Ga asap met mijn 5 maar naar de Apple store, want na 4 maanden maakt hij ineens foto s met paarse strepen erin

Afbeelding

Rickstah

Bericht door Rickstah » 25 jul 2013, 09:24

Misschien omdat er een Mercedes in de weg stond? :bag:

dvh

Bericht door dvh » 25 jul 2013, 09:27

D20VT schreef:Ga asap met mijn 5 maar naar de Apple store, want na 4 maanden maakt hij ineens foto s met paarse strepen erin

Afbeelding
Toevallig gisteren ook eenzelfde iets! Eventjes maar. Misschien door de hitte ? :)

D20VT

Bericht door D20VT » 25 jul 2013, 09:41

@ Rickstah, die andere 100 fotos met sterren erop zijn wel gelukt, maar zeg nooit nooit :tong:

Dit was binnen in een ruimte met airco. Dus zo warm was het niet.

Hij heeft het al eens eerder gedaan, als ik op het www lees dan ben ik niet de enige met het probleem :?

Rupie

Bericht door Rupie » 05 aug 2013, 20:24

Downforce Hans schreef:Ja ja Ruben, en jij denkt echt dat ze dat bij Apple niet begrijpen........... :please: :lol:
http://nos.nl/artikel/537007-tabletmark ... daalt.html" onclick="window.open(this.href);return false; :)

dvh

Bericht door dvh » 05 aug 2013, 20:42

Jij moet in aandelen gaan doen Ruben :blink:

D20VT

Bericht door D20VT » 05 aug 2013, 22:14

Half uurtje inde Apple store geweest vanavond en met een nieuwe iphone naar buiten gegaan, kan zeggen wat je wil over garantie, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Zonder blikken of blozen een nieuwe, in een woord : topservice

Plaats reactie