Sommige platen raken je. Sterke tekst, inhoudelijk rakend verhaal, noem maar op. Dit is zo'n plaat voor mij. Legendarische plaat van Legend. Super sterke plaat, en iedere keer als 'ie voorbij kom repeat ik 'm soms wel vijf keer achter elkaar

Eens hoor, vind eigenlijk zijn meeste nummers ook geen zak aan, net wat te zoetsappig. Maar dit is 'n topper.Robin schreef: 30 dec 2022, 18:41 Beetje zwijmelarij romantisch Eeuwe die John Legend, maar deze viel mij 100% mee Eeuwe:)
Nope. Wist tot een week geleden eigenlijk niet eens dat hij ook in Fun boy 3 zat en ook achter bananarama (kan me wel het nummer herinneren dat ze samen maakten. Bizar trieste jeugd heeft die gizer gehad, wordt je even stil van.Robin schreef: 30 dec 2022, 18:41 Beetje zwijmelarij romantisch Eeuwe die John Legend, maar deze viel mij 100% mee Eeuwe:)
Er zijn een handjevol verschillende videos van deze FB3/Specials op youtube in omloop, deze is ÉCHT live, dus ook veel meer echte sound en redelijk visueel beeld. Origineel van The GoGo's met schoonheid Belinda Carlisle. Maar deze is zo pakkend qua loopjes/deuntjes , U2 achtig geluidje echt begin 80s. Mooi hoor. En ode aan Terry Hall die deze maand dus overleed.
TomGTR ? Speelden ze deze ook bij dat concert waar jij 'laatst' was?
Genieten!
Echt joh? Meen je niet.....tomgtr schreef: 31 dec 2022, 11:49 En werd als kind door zijn leraar ontvoerd naar Frankrijk en daar dagenlang verkracht en half dood langs de weg gelegd. Rest van jeugd zeg maar met duim in mond onder valium in bed gelegen….
Hierbij het antwoord en ja Roger Daltrey speelt dus de pa van de mooie jongedame met het sluike haar in Hawkes' bovenstaande video ( bij 16s zie je 'm) , de dame is dus half Brits half Portugees/Chinees ofzo.Robin schreef: 03 jan 2023, 20:11 Weer even gesport, tweede keer dit jaar alweer:)
Anyway muziek.
Ik zat zo even te denken aan de zangeres van BowWowWow en van bijv The Cardigans. Talentvol en mooi.
En toen kwam ik terugdraaiend(terugwerkende kracht) op dit liedje uit. Waarschijnlijk wel bij 40 plussers bekend?
Speelt in deze video een mooie donkerharige dame mee. Die ik 'herken' van wat anders.
JP bespaar me de inkoppers aub.![]()
January Quizz vraag 1. Wie is zij?
Ondanks 60000 keer beluisterd en een keer live gezien te hebben een onwijs nummer. Maar meteen een band die ik in de huidige bezetting graag weer eens zou horen!Robin schreef: 05 jan 2023, 19:42 The Stranglers. Ook weer prima he. Dave Greenfield gaf helaas in 2020 de pijp aan Maarten en speelt verder boven(of onder) ons vleselijke wereldje. En Hugh Cornwell is al 'decennia' geen leadsinger meer. Pure muziek.
Ook ooit eens gezien, zeer indrukwekkend destijds..
Gebruikers op dit forum: Erminio, Google [Bot] en 22 gasten