Luco schreef:Alles mag over Wilders gezegd worden, maar als een politiechef een politicus een fascist noemt dan is dat normaal?
Alles wat Wilders doet of zegt wordt op een weegschaal gelegd.
Rutger, toen Wilders wegging bij de VVD ging het niet om net wel of geen meerderheid, lijkt me een wezenlijk verschil.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme" onclick="window.open(this.href);return false; en oordeel zelf (geen democratisch stelsel in de partij. 1 leider die alles bepaald, extreem nationalistisch...

). Het heeft er wel wat trekjes van, met name ivm de niet-democratische strutcuur (omdat dat het begin kan zijn dat het het
wel wordt), maar het lijkt mij wat ovderdreven op dit moment dat de Politie chef dit zou stellen.
Hypocriet is wat Geert deed inderdaad zeker wel. Indien de 3 CDA'ers niet 'ja' wilden stemmen of zij dan hun zetel af wilden staan. Dat heeft hij zelf ook niet gedaan zoals al aangegeven door RutgerK.
Dat neemt niet weg dat het niet zo'n slecht idee zou zijn als mijnheer Klink nog eens goed nadenkt over het vervolg van zijn carriere wat mij betreft (niet dat ik een CDA stemmer ben, maar wat hij gedaan heeft is op z'n zachtst gezegd opmerkelijk...)