Hij bevalt blijkbaar goed

Hij bevalt blijkbaar goed
Is verkocht aan een handelaar....Snipe schreef:Hij bevalt blijkbaar goed
Unikat, Turbo S, 450 PS, 3400 ccm, Erstbesitz, Komplettumbau Motor, Fahrwerk, Bremsen, Schaltung, Felgen, Karosserie; Rennschalensitz; alltagstauglich mit günstiger Versicherung; scheckheftgepflegtes 4. Fahrzeug (nur Sommer; Garage; NR), Privatverkauf
Valt reuze mee hoor, als alles op de duitse brief vermeld staat, zit je alleen met de bpm, die doe je als volgt, gewoon type waar ie op gemaakt is opschrijven + iets extra geld voor de dikke motor zeg 5.000,-euro bij de NL nieuwwaarde van de standaard boxter, als je dat vermeld is het geen probleemDDX schreef:@GTRene; ze zien je bij het rdw al aankomen, zoiets krijg je denk ik nooit op nl kenteken als je al ziet hoe lastig het is met een nieuwe alpine d3
DownforceJan schreef:MB is voor taxiritten in de stad joh.luco hornsveld schreef:Er rijden er altijd twee mee in de dnrt en doen ook wel eens mee met de dscBrianV schreef:Hmm, maybe een MB voor tracktool
iemand in DF ervaring met de 2.3 of 2.5 MB's ?
Ook een keertje wat anders dan die massa's BMW 325:BrianV schreef:keertje wat anders dan die massa's BMW 325(No offence maar ik zie graag variantie)
Snipe schreef:Ook een keertje wat anders dan die massa's BMW 325:BrianV schreef:keertje wat anders dan die massa's BMW 325(No offence maar ik zie graag variantie)
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1" onclick="window.open(this.href);return false;
Tom schreef:Die wijk ook waar ie instaat.
Overigens vind ik het best een dik apparaat, maar dan wel met andere bumper en in het zwart graag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten