Het grote E46 M3 (occasion) draadje
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
Nee, idd. En als je er al bijna bent dan is vast wel met Wim (is van Wim toch?) te praten 

- wim breman
De auto is niet meer in mijn bezit, op 18-3 is de Megane RS afgeleverd en heb ik de M3 daar achtergelaten.
- Roderik_
Euhm jawel, maar voor de wat goedkopere exemplaren...?BrianV schreef:Dus je bent niet in de marktRoderik_ schreef:Ik ben in de markt, maar moet nog een beetje sparen... We zijn er bijna
Maar ik heb altijd geleerd dat goedkoop vaak duurkoop is, dus ik spaar nog wel even door

- Roderik_
Die duikt binnenkort dus ergens op op de occasionmarkt voor om en nabij de 30Kwim breman schreef:De auto is niet meer in mijn bezit, op 18-3 is de Megane RS afgeleverd en heb ik de M3 daar achtergelaten.

- wim breman
Nee , hij staat bij Van Kerkhof en Visscher Renaultdealer in Gorinchem.
Ja, hij zal hoger geprijsd staan dan het bedrag waarvoor ik hem te koop aanbood, echter wel met garantie neem ik aan die ik niet kon geven.
Ja, hij zal hoger geprijsd staan dan het bedrag waarvoor ik hem te koop aanbood, echter wel met garantie neem ik aan die ik niet kon geven.
- Mike S.
- Auto: M135i
Idd nog even doorsparen dan kan je na de zomer de mijne kopenRoderik_ schreef:Euhm jawel, maar voor de wat goedkopere exemplaren...?BrianV schreef:Dus je bent niet in de marktRoderik_ schreef:Ik ben in de markt, maar moet nog een beetje sparen... We zijn er bijna
Maar ik heb altijd geleerd dat goedkoop vaak duurkoop is, dus ik spaar nog wel even door

- Niels
- Auto: Prius+
De prijs valt mij meewim breman schreef:Nee , hij staat bij Van Kerkhof en Visscher Renaultdealer in Gorinchem.

http://kerkhofvisscher.cavonline.nl/242 ... e=voorraad" onclick="window.open(this.href);return false;
- Roderik_
Dat wilde ik ook net posten!
Hmz, misschien toch maar eens gaan kijken as zaterdag.

Hmz, misschien toch maar eens gaan kijken as zaterdag.

- RudolfNW
Oef, die is wel helemaal af!

- wim breman
Er staan een paar foutjes in de advertentie en er zitten orginele CSL 19" velgen onder, geen 18".
De auto is altijd dealer onderhouden en heeft geen schade gehad.
De auto is in 2005 door Disseldorp/ Deventer geleverd.
Ik heb de auto in 2008 bij Kera gekocht bij een km stand van 58000 en de huidige stand is correct.
Om voor de huisselectie in aanmerking te komen zijn destijds de koppeling, remschijven en achterbanden voor de aflevering vervangen.
In de periode dat de auto in mijn bezit was heb ik bij Movit de voorste rubbers van de achterdraagarmen laten vervangen naar Powerflex zwart en bij de dealer de silentblocs.
Er is een nieuwe oliepomp + leidingen van het vanossysyteem gemonteerd onder garantie en dan heb je het ongeveer wel gehad.
Ik heb de auto zakelijk gehad en is netjes bereden al zeg ik het zelf.
De auto verkeerd in zeer goede staat van onderhoud.
En nee, ik heb geen aandelen bij KVK in Gorinchem, dit is info die voor eventuele gegadigden van belang is.
De auto is altijd dealer onderhouden en heeft geen schade gehad.
De auto is in 2005 door Disseldorp/ Deventer geleverd.
Ik heb de auto in 2008 bij Kera gekocht bij een km stand van 58000 en de huidige stand is correct.
Om voor de huisselectie in aanmerking te komen zijn destijds de koppeling, remschijven en achterbanden voor de aflevering vervangen.
In de periode dat de auto in mijn bezit was heb ik bij Movit de voorste rubbers van de achterdraagarmen laten vervangen naar Powerflex zwart en bij de dealer de silentblocs.
Er is een nieuwe oliepomp + leidingen van het vanossysyteem gemonteerd onder garantie en dan heb je het ongeveer wel gehad.
Ik heb de auto zakelijk gehad en is netjes bereden al zeg ik het zelf.
De auto verkeerd in zeer goede staat van onderhoud.
En nee, ik heb geen aandelen bij KVK in Gorinchem, dit is info die voor eventuele gegadigden van belang is.
-
De occasion is vanmiddag toegevoegd door de stagiair. Ik zal het nog doorgeven dat de informatie niet klopt betreft de velgen.
Wim het is echt een prachtige kar! Het is dat ik de centen niet heb maar het rijdt echt super!
Groeten Anthony
Wim het is echt een prachtige kar! Het is dat ik de centen niet heb maar het rijdt echt super!

Groeten Anthony
- Roderik_
Ja, ga zo nog even door en ik neem morgen nog een vrije dag op om te gaan kijken!! 

-
AnthonyR schreef:De occasion is vanmiddag toegevoegd door de stagiair.

-
Euh, ik denk dat je wel eens te laat kan zijn als je zaterdag gaat!Roderik_ schreef:Ja, ga zo nog even door en ik neem morgen nog een vrije dag op om te gaan kijken!!
Wat een beauty! :banaan:
- Arthur
- Auto: Nr.51
Geplaatst: di maart 22, 2011 22:57
Dan is morgen volgens mij woensdag?
Dan is morgen volgens mij woensdag?
- Roderik_
Daarom heb ik ook maar even voor morgenvroeg een afspraak gemaakt.ErikS schreef:Euh, ik denk dat je wel eens te laat kan zijn als je zaterdag gaat!Roderik_ schreef:Ja, ga zo nog even door en ik neem morgen nog een vrije dag op om te gaan kijken!!
Wat een beauty! :banaan:
Ben ik in iedergeval de eerste morgen. Hij was nog niet verkocht!

-
Zozo, prachtige M3 voor weinig geld voor dat bouwjaar!
- Roderik_
Gekocht!
Man man wat ben ik blij :banaan: :banaan:
Foto's volgen natuurlijk zsm! Volgende week ophalen.

Man man wat ben ik blij :banaan: :banaan:
Foto's volgen natuurlijk zsm! Volgende week ophalen.

- Knot
Gefeliciteerd.. niet de goedkoopste maar wel een jonge auto met lage kmstand die er erg netjes bij staat!
- Gert.
Ziet er erg mooi uit, gefeliciteerd!
Ga met die van mij komende zondag voor het eerst naar de Nordschleife.
Ga met die van mij komende zondag voor het eerst naar de Nordschleife.
- wim breman
We hebben elkaar al even kort gesproken maar bij deze nog hartelijk gefeliciteer met de M3.
Naar mijn mening heb je de auto redelijk scherp geprijsd gekocht, zeker als je kijkt naar het bouwjaar en de staat waarin de auto verkeerd.
Ik vind het geweldig dat de auto weer in handen van een liefhebber is en ik weet zker dat je er veel plezier mee gaat beleven.
Ik kon de auto kort geleden bij een BMW dealer inruilen voor € 31500,00 en kijk maar naar het bedrag waarvoor je hem nu hebt met garantie, niet verkeerd dacht ik.
Mocht je nog meer info over de auto willen hebben hoor ik het wel.
Naar mijn mening heb je de auto redelijk scherp geprijsd gekocht, zeker als je kijkt naar het bouwjaar en de staat waarin de auto verkeerd.
Ik vind het geweldig dat de auto weer in handen van een liefhebber is en ik weet zker dat je er veel plezier mee gaat beleven.
Ik kon de auto kort geleden bij een BMW dealer inruilen voor € 31500,00 en kijk maar naar het bedrag waarvoor je hem nu hebt met garantie, niet verkeerd dacht ik.
Mocht je nog meer info over de auto willen hebben hoor ik het wel.
- Robin Hartog
Wat een schitterend ding zeg, gefeliciteerd! Mocht je hem over 3 jaar weg doen houd ik me aanbevolen... 

- Gijs.
Gefeliciteerd! Het was volgens mij ook wel echt HET exemplaar als je in de markt was voor zo'n ding, enorm fraai!!
- Roderik_
Dank u, dank u
Ik heb het idee dat ik ook de juiste beslissing genomen heb.
Volgende week ophalen en dan begint het genieten!!
Wim, bedankt voor je telefoontje vanmiddag en leuk je even gesproken te hebben.
Een van mijn hobby's is detailen, dus als ik hem heb wordt hij eerst van boven tot onder gepolijst en in nieuwstaat gebracht. Natuurlijk gevolgd door een leuke fotoshoot en een eigen topic op dit forum

Ik heb het idee dat ik ook de juiste beslissing genomen heb.
Volgende week ophalen en dan begint het genieten!!
Wim, bedankt voor je telefoontje vanmiddag en leuk je even gesproken te hebben.

Een van mijn hobby's is detailen, dus als ik hem heb wordt hij eerst van boven tot onder gepolijst en in nieuwstaat gebracht. Natuurlijk gevolgd door een leuke fotoshoot en een eigen topic op dit forum

- Niels
- Auto: Prius+
Helemaal mee eensGijs. schreef:Gefeliciteerd! Het was volgens mij ook wel echt HET exemplaar als je in de markt was voor zo'n ding, enorm fraai!!

Gefeliciteerd er mee Roderik en wees er zuinig op. Wie weet kan ik het nog eens af met een 2 deurs benzine auto in de nabije toekomst, dan lijkt het me wel wat