Moet de huurauto morgen afrekenen. Zou mooi zijn als de koers nog even verder omlaag gaat
*kijkt vanuit het hotel in Las Vegas nog eens op "the strip"*
Die prijzen die je noemt......Niels schreef:Ik weet het wel zeker Romo. Loop nu 17 dagen rond in de US en de bek valt me steeds weer open. Wat een wereld hiero. Vandaag weer een brood in de super gekocht voor 5 Dollar. Gisteren 2 pizza's en 2 drankjes erbij a 50 USD. Die hele Dollar is geen ene reet meer waard..... En dan heb ik het nog niet eens over de manier van consumeren/consument/Commercie. Je kunt hier gewoon alleen maar cash of met creditcard betalen. Een debit card, wat is datHuisvrouwen rijden hier met een SUV van hier tot Tokio en rekenen vervolgens massa's boodschappen af met American Express. Als die olie weer gaat stijgen dan zijn hier (USA) de rapen gaar...
Moet de huurauto morgen afrekenen. Zou mooi zijn als de koers nog even verder omlaag gaat![]()
*kijkt vanuit het hotel in Las Vegas nog eens op "the strip"*
Niall schreef:Junkfood is gewoon heel goedkoop in the US, taco's en hamburgers voor 99 cent. Rijendik staan ze 's ochtends voor de McD. Wil je fatsoenlijk uit eten of groentes kopen in de supermarkt, betaal je je helemaal scheel in verhouding tot the processed foods zoals ze het mooi noemen.
Gezond eten is duur, dus is het goedkoper en makkelijker om elke dag afhaal te eten, bij wijze van vind je op elke hoek van de straat een junkfood outlet.
Mooiste vond ik de driv-thru ATM, oftewel niet uit je auto hoeven te stappen om te pinnen bij de bank
Niall schreef:![]()
Processed food is de engelse verzamelnaam voor bv kant en klaar maaltijden of diepvries pizza's enz..
romo schreef:Niall schreef:![]()
Processed food is de engelse verzamelnaam voor bv kant en klaar maaltijden of diepvries pizza's enz..
Ja, dat snap ik, maar ik was reeds een paar stappen verder..................snapt u?
Het probleem is:duifjes.com schreef:Die prijzen die je noemt......hoe doen in godsnaam die mensen dat dan???? Zag vorige week nog een docu over de nieuwe groentemannen in NY die goedkoop kunnen aanbieden ipv fastfood want fastfood kost daar niets 99cent voor een hamburger ed......is het zo'n verschil in het land dan?
SteV6 schreef:Heel simpel, omdat het geen eigen geld is ... Tekorten worden altijd aangevuld met extra belastingmaatregelen
Die heb je in Nederland ook. De rabobank in Spijkenisse heeft zo'n punt, voor de rest ben ik ze nog niet tegen gekomen.Niall schreef:
Mooiste vond ik de driv-thru ATM, oftewel niet uit je auto hoeven te stappen om te pinnen bij de bank