romo schreef:Om even alles in perspectief te plaatsen;
[img:450:195]http://img523.imageshack.us/img523/5913 ... 20rwb2.jpg[/img]
Hoelang heb je daarop gesjopt? Vakwerk !
romo schreef:Om even alles in perspectief te plaatsen;
[img:450:195]http://img523.imageshack.us/img523/5913 ... 20rwb2.jpg[/img]
Nog foto's gemaakt ??Rico v Velzen schreef:Ik vond het leuk om hem te zien, hoewel het een beetje lastig is om alle lijnen goed in je op te nemen als je er vlak met je snuffert opzit. Best een stoere auto om zo te zien, je ziet de extra optische speierballen tov de standaard coupe er wel vanaf. Belangrijkste indruk; technologiedrager.. zo vol met de nieuwste techniek en electronica snufjes dat het gewoon indruk maakt.
Stoelen bieden voor mijn gevoel minder steun dan die in de e46. Zitting is iets te smal en ik zit "minder" klem tussen de wangen, maar deze kun je vast weer aanpassen door ze op te pompen.
Geluid is typisch V8 met een M saus er overheen. Niet mooier dan van de e46 M3, maar zeker een heel stoer geluid.
Niet direct mijn auto, maar ik denk wel dat diegene die er 1 koopt of heeft gekocht er heel veel plezier van zal hebben.
De prijs van 122000 euro zag ik er niet echt vanaf.
Wel opvallend dat er een aantal mensen heel positief over de e46 spraken tov de e92. Maar waren uitsluitend subjectieve meningen uiteraard.
Als M verdiend ie wel een dikke kans om zich te bewijzen de komende jaren..
Kan ik me goed in vinden 8) althans dat lijkt me wel wat, lekker luxeAndre schreef: Uiteindelijk heb je helemaal geen 8 cil nodig als je maar zorgt dat een auto geen 1655kg weegt.
Je moet eigenlijk met je m3 naar het circuit rijden om daar in je GT3 te stappen.
Nee geen foto's, de ruimte was te klein en zoals al geschreven komt de eigenaar waarschijnlijk woensdag op Zandvoort, daar lopen allemaal toppers rond op fotografie gebied, dan ga ik niet kutten met mijn GSM camera.Sander Spoolder schreef:Nog foto's gemaakt ??Rico v Velzen schreef:Ik vond het leuk om hem te zien, hoewel het een beetje lastig is om alle lijnen goed in je op te nemen als je er vlak met je snuffert opzit. Best een stoere auto om zo te zien, je ziet de extra optische speierballen tov de standaard coupe er wel vanaf. Belangrijkste indruk; technologiedrager.. zo vol met de nieuwste techniek en electronica snufjes dat het gewoon indruk maakt.
Stoelen bieden voor mijn gevoel minder steun dan die in de e46. Zitting is iets te smal en ik zit "minder" klem tussen de wangen, maar deze kun je vast weer aanpassen door ze op te pompen.
Geluid is typisch V8 met een M saus er overheen. Niet mooier dan van de e46 M3, maar zeker een heel stoer geluid.
Niet direct mijn auto, maar ik denk wel dat diegene die er 1 koopt of heeft gekocht er heel veel plezier van zal hebben.
De prijs van 122000 euro zag ik er niet echt vanaf.
Wel opvallend dat er een aantal mensen heel positief over de e46 spraken tov de e92. Maar waren uitsluitend subjectieve meningen uiteraard.
Als M verdiend ie wel een dikke kans om zich te bewijzen de komende jaren..
of geel!!!Christoph schreef:http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... p?t=103731
Hier staan ook nogal wat mooie foto's.
En idd rood of wit...
Nee die M5 en M6 heeft hij toch verkocht?Sander Spoolder schreef:die filthy monky heeft dus een M3, M5 én een m6 8)
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten