Hielke schreef:Robin schreef:romo schreef:Je zou toch wensen dat Obama, in`s lands en `s werelds belang, nog even POTUS mocht blijven........
+1000
terwijl ik geen Obama fan per sé ben. Dit wordt niks, Trump is een megalomane egotripper en Hillary nog veel en veel erger. En nog veel erger dan dat.
In hoeverre heeft Obama de groei van moslimterrorisme in de afgelopen 7 jaar kunnen afremmen? Of het uiteenvallen van relatief stabiele moslim staten tijden de arabische lente? Of de economische en oorlogsvlucht van islamieten naar het Westen? Ik heb alleen maar inactiviteit van Amerika jegens die regio gezien. En daar zijn we hier niet beter van geworden.
Hillary zie ik niet met oplossingen komen. Trump wel. Of we met zijn methoden blij moeten zijn is een ander verhaal. Maar op termijn, als de terreur zich blijft verergeren, is alles beter dan de slapjanussen Merkel en Hollande.
Inactiviteit??
De Arabische Lente is bij uitstek een vb van een overactieve Amerikaanse geheime dienst, duidelijk extrinsiek gefaciliteerd, die lente is echt niet intrinsiek georganiseerd, dat dat vluchtelingen oplevert en de de EU destabiliseert is echt in het voordeel van de US. Dat we er uiteraard niet beter van worden is uiteraard van te voren bedacht, destabilisatie is strategie en doel.
Oekraïne, Libië, Algerije, Tunesië, Egypte, Irak, Syrië, Libanon, Iran, allemaal landen waar de Amerikaanse tentakels reiken. Met maar 1 doel, het veilig stellen van de Amerikaanse belangen (olie) en suprematie (Strategisch).
Nu is Obama maar een pupet on a string, net als alle voorgaande en na komende presidenten. Killary

, zoals ik haar genoemd zag, is uiteraard een deel van , wat heet zij "IS" het establishment, daarbij is het a manwife on a mission, gedreven door eerzucht en wraakgevoelens. Zij wil het uiteraard beter doen dan haar "meetlat" Cigar Bil, het huwelijk is schone schijn natuurlijk, dus we krijgen een haatdragend vol met wrok zittend, haar op de tanden manwife aan de rode knop, nou ik hoop dat die kelk aan ons voorbij gaat.
Dan Trump, als die het wordt, wat niet onmogelijk is, en hij wijkt te veel van de gebaande paden ( bepaald door het establishment, olie, wapen industrie) dan gaat ie er knetterhard aan, dat wordt een kort presidentschap.