iPhone
- WJ
Re: iPhone
Thanks, gaat iid niet via de aux (zou eventueel wel kunnen, daar niet van). Zo'n adapter maar vast bestellen, wel met kabel want alleen die plug in pluggen en dan daarop die iphone zetten gaat niet goedkomen denk ik (dan mist die steun)
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Wij hebben ook een docking bij onze radio en het valt mij op dat mijn iPhone echt verbazend snel opgeladen wordt als deze er in staat.
Zeker een keer zo snel als via de normale adapter en het stopcontact.
Zeker een keer zo snel als via de normale adapter en het stopcontact.
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Wat Ahmed zegt werkt bij een vriendin van me wel goed, moet je alleen niet heel de tijd aan je iPhone gaan zitten rommelen...WJ schreef:Thanks, gaat iid niet via de aux (zou eventueel wel kunnen, daar niet van). Zo'n adapter maar vast bestellen, wel met kabel want alleen die plug in pluggen en dan daarop die iphone zetten gaat niet goedkomen denk ik (dan mist die steun)
Ahmed schreef:
http://store.apple.com/nl/product/MD823 ... ns-adapter" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ahmed
Wat Menrik zegt.
Heb de adapters trouwens, voor een tiende van de Apple Store prijs, gekocht bij DX.
Heb de adapters trouwens, voor een tiende van de Apple Store prijs, gekocht bij DX.
- WJ
Ik loop net wat in mijn Iphone te klooien, kom ik opeens "Reclame" tegen. Blijkbaar heeft Apple in ios 6 een of andere reclame tracking erin gepropt. Dit staat dus standaard aan. Net maar op "Beperk tracking" gezet.
Instellingen > info > naar benden scrollen en dan bij reclame kan je de beperking instellen. (voor degene die het liever ook niet aan hebben)
Instellingen > info > naar benden scrollen en dan bij reclame kan je de beperking instellen. (voor degene die het liever ook niet aan hebben)
-
DoneWJ schreef:Ik loop net wat in mijn Iphone te klooien, kom ik opeens "Reclame" tegen. Blijkbaar heeft Apple in ios 6 een of andere reclame tracking erin gepropt. Dit staat dus standaard aan. Net maar op "Beperk tracking" gezet.
Instellingen > algemeen > info > naar benden scrollen en dan bij reclame kan je de beperking instellen. (voor degene die het liever ook niet aan hebben)

Staat ook een uitleg bij en zoals ik het begrijp is het niet iets van Apple zelf maar een "algemeen" iets.
- Mnrk
Reclame op je iPhone? Hoe moet ik dat zien?WJ schreef:Ik loop net wat in mijn Iphone te klooien, kom ik opeens "Reclame" tegen. Blijkbaar heeft Apple in ios 6 een of andere reclame tracking erin gepropt. Dit staat dus standaard aan. Net maar op "Beperk tracking" gezet.
Bij mij stond de beperking al aan overigens, bedankt voor de tip.

- WJ
In gratis apps heb je soms van die reclame balkjes. Ipv random zijn die dan aangepast op jou surf history. Gebeurd in je gewone browser ook als je dat niet uitzet.(Meestal krijg je nog weken reclame over iets wat je net online besteld heb :p )
Aan de ene kant natuurlijk een stuk beter aks je gerichte reclame krijgt, maar aan de andere kant vind ik het helemaal niet nodig dat mijn surf gedrag her en der word bijgehouden.
Aan de ene kant natuurlijk een stuk beter aks je gerichte reclame krijgt, maar aan de andere kant vind ik het helemaal niet nodig dat mijn surf gedrag her en der word bijgehouden.
- Mnrk
Ooh zo! Begrijpelijk dat je dat niet wilt...WJ schreef:In gratis apps heb je soms van die reclame balkjes. Ipv random zijn die dan aangepast op jou surf history. Gebeurd in je gewone browser ook als je dat niet uitzet.(Meestal krijg je nog weken reclame over iets wat je net online besteld heb :p )
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Iemand inmiddels de Galaxy S4 al binnen? Zo ja, hoe is-ie?
- WJ
http://tweakers.net/reviews/2991/titane ... ria-z.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de HTC One vandaag binnen gekregen, echt een mooi ding!
Ik heb de HTC One vandaag binnen gekregen, echt een mooi ding!
- dvh
De iphone5 bevalt prima. Alleen accuduur is bagger.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Een vriend van me had hetzelfde probleem. Heeft onder garantie een nieuwe gekregen met een goede accu.dvh schreef:De iphone5 bevalt prima. Alleen accuduur is bagger.
Hangt er een beetje vanaf wat je gebruik is natuurlijk of het normaal is of niet.
- D20VT
Doe met de mijne gemiddeld 1,5 dag, voor een smartphone vind ik het genoeg. Mijn vorige SGS2 haalde met moeite 1 dag lees 10 uur met zelfde gebruik
-
Geen problemen met de accuduur, maar de behuizing is niet zo stevig als de vorige volgens mij. Zo lang heb ik de telefoon niet en er zitten nu al deukjes in de rand. 

- matthyssie
Accuduur van mijn huidige S2 is eigenlijk ook het enige probleem.. Met normaal gebruik hooguit een uur of 8-9. Begin volgende week komt m'n S4 binnen, ik ben benieuwd.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Mijn powerknop is gaar. Werkt alleen nog maar als de aan de linkerkant erop drukt. Bekend probleem volgens Google. Binnenkort maar even terug voor garantie naar Apple. Verder topding.
-
Ik heb dat probleem met m'n home button. Heb al een paar maanden assistive touch aan staan. Is even wennen, maar werkt ook wel. Laten repareren kost drie weken en zolang wil ik eigenlijk niet zonder zitten.
Ik mag inmiddels al weer verlengen, dus binnenkort komt er gewoon een iPhone 5. Ik kijk niet eens naar andere telefoons. De 4 bevalt perfect en bij een nieuwe iPhone kan ik gewoon weer alle gegevens/apps kopieren, waar ik bij een HTC/Samsung helemaal opnieuw kan beginnen.
Ik mag inmiddels al weer verlengen, dus binnenkort komt er gewoon een iPhone 5. Ik kijk niet eens naar andere telefoons. De 4 bevalt perfect en bij een nieuwe iPhone kan ik gewoon weer alle gegevens/apps kopieren, waar ik bij een HTC/Samsung helemaal opnieuw kan beginnen.
- Sjoerd
Heb exact hetzelfde! Is garantiewerk dus?Wouter81 schreef:Mijn powerknop is gaar. Werkt alleen nog maar als de aan de linkerkant erop drukt. Bekend probleem volgens Google. Binnenkort maar even terug voor garantie naar Apple. Verder topding.
- Robin Hartog
Volgens diverse berichten schijnt het dat als je je apps handmatig installeert op je iPhone en dus geen iCloud backup doet dat je batt-duur dan heel veel beter is. Nou heb ik geen tijd om 150 apps handmatig terug te zetten dus ik laat het wel even zo. 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Klopt Sjoerd, zie http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1484788" onclick="window.open(this.href);return false;Sjoerd schreef:Heb exact hetzelfde! Is garantiewerk dus?Wouter81 schreef:Mijn powerknop is gaar. Werkt alleen nog maar als de aan de linkerkant erop drukt. Bekend probleem volgens Google. Binnenkort maar even terug voor garantie naar Apple. Verder topding.
- dvh
Icloud staat hier standaard uit.
Maar bij een volle batterij en een beetje df-surfen overdag is dat ding gewoon kritiek op de terugweg naar huis.
Uiteraard staat hij veel aan. Anders loopt ie zomaar niet leeg.
Maar met de 4, die ik hetzelfde gebruikte, had ik dit probleem niet.
En Vodafone is ook zwaar fuck.
Ik dacht dat Vodafone de exclusieve telecomaanbieder was.
Voorheen jaren t-mobile klant geweest. Geen klachten over. Goed (3G)bereik vrijwel overal.
Bij Vodafone is dit echt waardeloos. 3G is helemaal hopeloos.
Zodra je het stadscentrum uit bent heb je gewoon geen 3G meer...
Tot zover mijn geklaag voor vandaag.
Maar bij een volle batterij en een beetje df-surfen overdag is dat ding gewoon kritiek op de terugweg naar huis.
Uiteraard staat hij veel aan. Anders loopt ie zomaar niet leeg.
Maar met de 4, die ik hetzelfde gebruikte, had ik dit probleem niet.
En Vodafone is ook zwaar fuck.
Ik dacht dat Vodafone de exclusieve telecomaanbieder was.
Voorheen jaren t-mobile klant geweest. Geen klachten over. Goed (3G)bereik vrijwel overal.
Bij Vodafone is dit echt waardeloos. 3G is helemaal hopeloos.
Zodra je het stadscentrum uit bent heb je gewoon geen 3G meer...
Tot zover mijn geklaag voor vandaag.
- Max V
Ik heb dat probleem met Vodafone helemaal niet. Eigenlijk bijna overal wel bereik.
Ik heb geen bereik wanneer ik in mijn eigen huis ben en wanneer ik bij mijn vriendin ben (tegen de Duitse grens), maar in beide huizen staat nu een Vodafone SignaalPlus kastje dat het probleem heeft verholpen.
Niks aan de hand dus!
Overigens is de accu van mijn iPhone 5 ook na een dagje leeg (ik ben een zware gebruiker), maar aangezien ik mijn laptop overal mee naartoe sleep (IT-geek) en vaak in de auto zit, komt het nooit voor dat mijn accu leeg raakt.
Ik heb geen bereik wanneer ik in mijn eigen huis ben en wanneer ik bij mijn vriendin ben (tegen de Duitse grens), maar in beide huizen staat nu een Vodafone SignaalPlus kastje dat het probleem heeft verholpen.
Niks aan de hand dus!
Overigens is de accu van mijn iPhone 5 ook na een dagje leeg (ik ben een zware gebruiker), maar aangezien ik mijn laptop overal mee naartoe sleep (IT-geek) en vaak in de auto zit, komt het nooit voor dat mijn accu leeg raakt.
- Fernando
Geniaal weer, vandaag een mail van Telfort dat m'n abbo verlengd kon worden. Ik dus op naar een Telfort winkel om een Iphone5 te bemachtigen. Nou niet dus want ik zit vandaag op 92 dagen en ze verlengen pas vanaf 90 dagen. Waarom dan een mail en een belletje dat ik kan verlengen? Zit je je onwijs te verheugen op een weekendje klote met zo'n Iphone gaat het feest niet door. Maandag voor de herkansing dan maar... 

- matthyssie
Bij mij hetzelfde. Kreeg bericht dat ik kon verlengen, moest ik nog een maand wachten. Overigens zeggen ze dat ik bijna 3 jaar bij dezelfde provider ben. Ik heb net m'n 2e (2-jarig) abonnement bij hun verlengd. Dat is dus 4 jaar? - het aantal maanden dat ik van tevoren verlengd heb, brengt mij op bijna 4 jaar ipv bijna 3 jaar.
Overigens gaat het helemaal nergens over, dat 'verlengvoordeel'. 2 jaar geleden kreeg ik €130 korting. Nu krijg ik €1 per maand. Toppie, nog geen €24 korting over 2 jaar. En dan betaal je voor een High-End toestel (S4) €50+ euro's per maand, terwijl ik 2 jaar geleden voor een High-End toestel (S2) €27 per maand neer kon tellen.
Krijg de *&$@(#&
Zo, dat was even m'n frustratie vwb de telefoonaanbieders. Nu ga ik lief het geld als mak lammetje naar ze overmaken.
Overigens gaat het helemaal nergens over, dat 'verlengvoordeel'. 2 jaar geleden kreeg ik €130 korting. Nu krijg ik €1 per maand. Toppie, nog geen €24 korting over 2 jaar. En dan betaal je voor een High-End toestel (S4) €50+ euro's per maand, terwijl ik 2 jaar geleden voor een High-End toestel (S2) €27 per maand neer kon tellen.
Krijg de *&$@(#&

Zo, dat was even m'n frustratie vwb de telefoonaanbieders. Nu ga ik lief het geld als mak lammetje naar ze overmaken.