Iemand hier op het forum heeft toch ook een Oxford groene Individual , wil nu een Mustang.M@rcel schreef:Bij AutoHan verwachten ze een Oxford groene Individual met 63k op de klok binnen te krijgen.
Misschien de zelfde M5 !
Iemand hier op het forum heeft toch ook een Oxford groene Individual , wil nu een Mustang.M@rcel schreef:Bij AutoHan verwachten ze een Oxford groene Individual met 63k op de klok binnen te krijgen.
Je E39 M5, bouwjaar 10-2000 was dat al een facelift model af-fabriek of is dit later handmatig gedaan?1995 M3 schreef:Dat klopt, het is namelijk mijn E39 M5. Ik wilde inderdaad een Mustang maar nu ik gisteren voor de tweede keer een proefrit in een E60 M5 heb gemaakt sta ik voor een dilemma. Die hoogtoerige V10 is toch wel erg lekker zeg!
Het is een van de eerste facelift modellen. Hieronder 2 foto's van het interieur.Joy schreef:Je E39 M5, bouwjaar 10-2000 was dat al een facelift model af-fabriek of is dit later handmatig gedaan?1995 M3 schreef:Dat klopt, het is namelijk mijn E39 M5. Ik wilde inderdaad een Mustang maar nu ik gisteren voor de tweede keer een proefrit in een E60 M5 heb gemaakt sta ik voor een dilemma. Die hoogtoerige V10 is toch wel erg lekker zeg!
Heeft de auto dat heritage-interieur? Prijsidee?
Bullshit. Bij een goed onderhouden auto hoef je dit echt niet te zien. Ken genoeg auto's over de 2 ton die er beter uitzien dan auto's die nog onder de ton zitten. Daarnaast kan je voor het prijsverschil het nodige opknappen aan de auto en nog steeds serieus geld overhouden.1995 M3 schreef:En ik snap niet dat jij je daar elke keer zo druk over weet te maken. Ieder zo zijn eigen mening, toch?
Ik zou nooit een auto met 266k km kopen, en al helemaal niet als ik het geld te besteden heb om eentje met minder dan de helft te kopen die ook goed is onderhouden. Op het eind van de dag ga je zo'n hoge km-stand toch zien, voelen en merken tov een goed onderhouden exemplaar die nog geen 100k heeft gereden.
Wat een onzettend gaaf interieur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1995 M3 schreef:Het is een van de eerste facelift modellen. Hieronder 2 foto's van het interieur.Joy schreef:Je E39 M5, bouwjaar 10-2000 was dat al een facelift model af-fabriek of is dit later handmatig gedaan?1995 M3 schreef:Dat klopt, het is namelijk mijn E39 M5. Ik wilde inderdaad een Mustang maar nu ik gisteren voor de tweede keer een proefrit in een E60 M5 heb gemaakt sta ik voor een dilemma. Die hoogtoerige V10 is toch wel erg lekker zeg!
Heeft de auto dat heritage-interieur? Prijsidee?
Een prijs ga ik hier niet plaatsen, maar voor 18k gaat hij iig zeker niet de deur uit. Dat zit niet eens in de buurt![]()
Als iemand serieuze interesse heeft kan er altijd een PM gestuurd worden.
Keihard onderhandelen, 1500 euro van de prijs afhalen, een goed gevoel hebben obv je onderhandelingen, en Meneer 500E trekt een fles champagne open535d schreef:Prijs staat er bij op 500e.nl - wat een zakkenvuller
Wat een boef!535d schreef:Ach ja, moet je wel eerlijk zaken doen. Meneer 500e.nl schrijft dat ie rechtstreeks van de dealer komt. Maar Baroni in Milaan is gewoon een autohandelaarm en geen dealer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten