Nederland gaat naar de haaien
- WJ
Re: Nederland gaat naar de haaien
Noorwegen is gewoon een oliestaatje zonder zand. (En nog geen 6m inwoners) Geen wonder dat die niks of niemand nodig hebben.
Lekker hypocriete bedoeling ook daar, al hun groene milieuvriendelijke gedoe draait op de uitlaatgassen vd wereld. Hehe
Lekker hypocriete bedoeling ook daar, al hun groene milieuvriendelijke gedoe draait op de uitlaatgassen vd wereld. Hehe
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Idd WJ. Kloteland...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zo is het wel. Wordt vaak 'vergeten' als het over het milieu en vergelijkingen gaat...WJ schreef: 19 dec 2019, 11:45 Noorwegen is gewoon een oliestaatje zonder zand. (En nog geen 6m inwoners) Geen wonder dat die niks of niemand nodig hebben.
- alt
IJsland mocht na banken crises niets eens meer lid worden van de EU.
De IJslanders willen niet eens meer in de EU.
De IJslanders willen niet eens meer in de EU.
-
Ijsland....
Texel heeft een grotere economie:)
Texel heeft een grotere economie:)
- Luco
Roep nou niet te hard er lopen daar veel schapen, voor je het weet gaan alle Turken en marrokanen erheen
-
Temptation Island... 

- Luco
-
Grapbjörk.

-
- 350 Z
Dit is dus eigenlijk een vrijbrief om vrouwen lastig te vallen zolang je ze maar niet aanraaktRobin schreef: 19 dec 2019, 10:33 Stop de vertrutting:)
Al ben ik zéker geen man die vrouwen nafluit en sist en insinueert(ik vind t nogal Neanderthaler gedrag) vind ik dit wel 'goed' fwiw voor wat wij als Male Chauvinist Pigs de laatste jaren over ons heen hebben gekregen. De man in kwestie(Everon nogwat) is een lul.
https://www.ad.nl/rotterdam/rotterdams- ... ~a8672612/

- Arthur
Ik zie het probleem niet. Daarna meteen de veerboot uit bedrijf nemenLuco schreef: 19 dec 2019, 13:51 Roep nou niet te hard er lopen daar veel schapen, voor je het weet gaan alle Turken en marrokanen erheen![]()

-
Tja. Eigenlijk wél. Klopt inderdaad. Maar waaróm is deze regel in het leven geroepen?350 Z schreef: 19 dec 2019, 14:21Dit is dus eigenlijk een vrijbrief om vrouwen lastig te vallen zolang je ze maar niet aanraaktRobin schreef: 19 dec 2019, 10:33 Stop de vertrutting:)
Al ben ik zéker geen man die vrouwen nafluit en sist en insinueert(ik vind t nogal Neanderthaler gedrag) vind ik dit wel 'goed' fwiw voor wat wij als Male Chauvinist Pigs de laatste jaren over ons heen hebben gekregen. De man in kwestie(Everon nogwat) is een lul.
https://www.ad.nl/rotterdam/rotterdams- ... ~a8672612/![]()
Ik doe 'n aanname: Manspersonen van vaak niet NL komaf die vrouwen lastigvallen daar.
En toen was 't genoeg voor die Leefbaar Rotterdammer. Begrijpelijk.
Ik duid eigenlijk op de algehele tendens van vertrutting in de Westerse Samenleving. Pitspoezen/Miss World in bikini is bijna uit den boze. In grote filmproducties is een schaars geklede vrouw amper meer te zien. Topless zonnen ook. Kan niet meer.
Maar mannelijk bloot/homofiele relaties in mainstream tv/Netflix series is schering en inslag. Vrouwen gaan mooi als groupje naar iets als Chippendales.
Maar als 'n mannelijke niet al te knappe collega al te lang naar haar kijkt klaagt een vrouw al bij de chef.
Als 'n Brad Pitt/Di Caprio/ achtige collega hetzelfde zou doen krijgt ze vlinders in d'r buik en vind ze 't prima...
Even heel zwart/wit:)
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Nafluiten is ook niet per se iets mis mee, als het maar niet intimiderend is. Klein beetje normaal doen tegen iemand anders (of het nu een vrouw of man is) is erg moeilijk blijkbaar.
- ///Joost
Als je een onbekende vrouw opzichtig nafluit ben je in mijn ogen een grote tokkie. Dat is namelijk altijd bedoeld als intimidatie.Jan Terwolde schreef: 19 dec 2019, 15:06 Nafluiten is ook niet per se iets mis mee, als het maar niet intimiderend is. Klein beetje normaal doen tegen iemand anders (of het nu een vrouw of man is) is erg moeilijk blijkbaar.
-
Beter met 'n AH platic zak over je hoofd inderdaad.
- Luco
Ja roep dan gewoon wat je denkt, hee lekker ding ff neuken///Joost schreef: 19 dec 2019, 15:32Als je een onbekende vrouw opzichtig nafluit ben je in mijn ogen een grote tokkie. Dat is namelijk altijd bedoeld als intimidatie.Jan Terwolde schreef: 19 dec 2019, 15:06 Nafluiten is ook niet per se iets mis mee, als het maar niet intimiderend is. Klein beetje normaal doen tegen iemand anders (of het nu een vrouw of man is) is erg moeilijk blijkbaar.
-
Dan ben je dus voor de EU, kun je gerust VVD stemmenRobin schreef: 19 dec 2019, 11:33 Ik snap jouw punt en in m'n hart wil(de) ik ook uit de EU, maar NL staat niet sterk genoeg ben ik bang...

Maar stel dat NL niet in de EU zou zitten, betekent dit dan ook dat je dan ook zou pleiten voor toetreding?
-
Ha. Da's net zoiets dat omdat ik sceptisch ben over de klimaatgekte ik een ultrarechtse Neonazi ben ofzo:)Elise schreef: 19 dec 2019, 15:48Dan ben je dus voor de EU, kun je gerust VVD stemmenRobin schreef: 19 dec 2019, 11:33 Ik snap jouw punt en in m'n hart wil(de) ik ook uit de EU, maar NL staat niet sterk genoeg ben ik bang...![]()
Maar stel dat NL niet in de EU zou zitten, betekent dit dan ook dat je dan ook zou pleiten voor toetreding?
En neen! (laatste alinea) . Ik zeg ook EU is triest bezig. EU moet op de schop. Aanpakken bij de wortel.
-
Dat is toch tegenstrijdig Robin.
Uittreding ben je tegen, want NL staat niet sterk genoeg maar als we er niet in zouden zitten ben je ook niet voor toetreding.
Nee, een ultrarechtse neonazi ben je niet, maar wel een anti batterij fanaat
Uittreding ben je tegen, want NL staat niet sterk genoeg maar als we er niet in zouden zitten ben je ook niet voor toetreding.
Nee, een ultrarechtse neonazi ben je niet, maar wel een anti batterij fanaat

-
Ik ben nu tegen uittreding vanwege te grote economische belangen, maar ben ook tegen de huidige EU. Dus tja...Elise schreef: 19 dec 2019, 16:03 Dat is toch tegenstrijdig Robin.
Nee, een ultrarechtse neonazi ben je niet, maar wel een anti batterij fanaat![]()

- Arthur
Dat is niet tegenstrijdig. Als NL al niet in de EU zou zitten dan was dat blijkbaar niet nodig geweest en hoef je ook niet toe te (willen) treden.
-
Als het dan blijkbaar niet nodig was geweest is de conclusie "We zijn sterk genoeg".
En als we sterk genoeg zijn, kunnen we uittreden

En als we sterk genoeg zijn, kunnen we uittreden

- Luco
sissen en nafluitverbod in strijd met de vrijheid van meningsuiting, dus het mag weer gewoon.
- JP
Ik heb nog nooit gehoord dat een vrouw in de keuken werd nagefloten.......