DJ's E36 GTR ---@P80 | YouTube [GRAUSLICK] 2x E46 DTC Opbouw
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: Djessey's E36 GTR - Sequential LS1 --------@P76 , YouTube Escalatie
Ben ik de enige waar de ondertiteling niet werkt deze keer?
- Djessey
Das gek, normaal regelt YT dat automatisch. Heb het nu aangezet.
- Estoque
Ik weet niet hoe jullie het doen. Maar diepe respect.
De beelden & shots, de muziek (en dan niet van die licentie-vrije meuk) en de hele setting/belichting, plus de humor en escalatie. Ik vind het echt allemaal super vet. Tevens word ik er wel een beetje hebberig van.
Dit is letterlijk de enige youtube-content die ik niet tussendoor op m'n telefoon nuttig maar mee wacht tot ik thuis op de TV in de woonkamer kan casten.
Diep respect, vind het echt vet en knap.
De beelden & shots, de muziek (en dan niet van die licentie-vrije meuk) en de hele setting/belichting, plus de humor en escalatie. Ik vind het echt allemaal super vet. Tevens word ik er wel een beetje hebberig van.
Dit is letterlijk de enige youtube-content die ik niet tussendoor op m'n telefoon nuttig maar mee wacht tot ik thuis op de TV in de woonkamer kan casten.
- EmielS60
Echt top mannen.
Produktie, ideeën, uitwerking. Super.
En mooie humor
Produktie, ideeën, uitwerking. Super.
En mooie humor
- Djessey
Dankjewel! Waardeer je comment enorm. Hoe we het precies doen weet ik zelf ook niet. De plannen die we maken passen nooit in tijdsbestek dat er ervoor uitzetten. Uiteindelijk hebben we realistisch alleen de weekenden en 1 doordeweekse avond per week. Dat samen met een dayjob, vriendin en sport...is al een krappe combinatie haha. En dan plan je eigenlijk nooit voor het editten, want je wil absoluut geen weekend vrijhouden voor het editten, nee die heb je nodig voor het werk zelf. Maar je vergeet dan stiekem dat een enkele video al snel 50-80 uur werk is kwa editing. Oeps. Die uurtjes doen we wel even "tussendoor'Estoque schreef: 05 jan 2026, 10:31 Ik weet niet hoe jullie het doen. Maar diepe respect.
We zien ook dat 45% van onze video's op TV wordt gekeken, dus dat is wel echt heel tof om te zien dat men het op die manier waardeert. Ben benieuwd wat 2026 gaat brengen. Ondertussen hebben we enkele hele serieuze sponsors die aangehaakt zijn kwa merken dus dat verzacht ook de financiële pijn iets wat. Hopelijk wordt 2026 het jaar dat er genoeg inkomstenbronnen zijn om full-time personeel neer te zetten. De theorie is dat dit ons dan zal ontlasten, maar in de praktijk denk ik dat ons tempo gelijk blijft, maar wel wel meer content kunnen uitbrengen.
We gaan het zien
- Martijn_bmw
Gaaf zeg dat jullie inmiddels zover zijn dat serieuze sponsoren aanhaken! Heel vetDjessey schreef: 06 jan 2026, 10:20Dankjewel! Waardeer je comment enorm. Hoe we het precies doen weet ik zelf ook niet. De plannen die we maken passen nooit in tijdsbestek dat er ervoor uitzetten. Uiteindelijk hebben we realistisch alleen de weekenden en 1 doordeweekse avond per week. Dat samen met een dayjob, vriendin en sport...is al een krappe combinatie haha. En dan plan je eigenlijk nooit voor het editten, want je wil absoluut geen weekend vrijhouden voor het editten, nee die heb je nodig voor het werk zelf. Maar je vergeet dan stiekem dat een enkele video al snel 50-80 uur werk is kwa editing. Oeps. Die uurtjes doen we wel even "tussendoor'Estoque schreef: 05 jan 2026, 10:31 Ik weet niet hoe jullie het doen. Maar diepe respect.
Diep respect, vind het echt vet en knap.![]()
We zien ook dat 45% van onze video's op TV wordt gekeken, dus dat is wel echt heel tof om te zien dat men het op die manier waardeert. Ben benieuwd wat 2026 gaat brengen. Ondertussen hebben we enkele hele serieuze sponsors die aangehaakt zijn kwa merken dus dat verzacht ook de financiële pijn iets wat. Hopelijk wordt 2026 het jaar dat er genoeg inkomstenbronnen zijn om full-time personeel neer te zetten. De theorie is dat dit ons dan zal ontlasten, maar in de praktijk denk ik dat ons tempo gelijk blijft, maar wel wel meer content kunnen uitbrengen.
We gaan het zien![]()
- MartijnGizmo
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: DJ's E36 GTR ---@P80 | YouTube [GRAUSLICK] 2x E46 DTC Opbouw
Als de inkomsten zo groeien dat je een dedicated editor en filmer hebt zal wel een bak schelen ja.
En dan komt misschien ergens dat kantelpunt dat je moet gaan nadenken of je nog wel een volle week in de zaak wilt gaan zitten.
Ik vind helemaal mooi.
En dan komt misschien ergens dat kantelpunt dat je moet gaan nadenken of je nog wel een volle week in de zaak wilt gaan zitten.
Ik vind helemaal mooi.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Mooie ontwikkelingen!
Moet de laatste twee afleveringen nog kijken, maar wacht ook even op een moment dat ik tijd heb om het via de TV te kijken.
Moet de laatste twee afleveringen nog kijken, maar wacht ook even op een moment dat ik tijd heb om het via de TV te kijken.
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
Super gave aflevering, was weer genieten. zoals hierboven aangehaald inderdaad kwalitatief hoge content en qua editing zit het ook super in elkaar! erg vermakelijk 
- Estoque
Ergens ben ik toch wel blij dat jullie niet een short-cut gevonden hebben om dit soort content te produceren. Toch mooi dat het ergens "gewoon" het resultaat is van hard werken.Djessey schreef: 06 jan 2026, 10:20 Dankjewel! Waardeer je comment enorm. Hoe we het precies doen weet ik zelf ook niet. De plannen die we maken passen nooit in tijdsbestek dat er ervoor uitzetten. Uiteindelijk hebben we realistisch alleen de weekenden en 1 doordeweekse avond per week. Dat samen met een dayjob, vriendin en sport...is al een krappe combinatie haha. En dan plan je eigenlijk nooit voor het editten, want je wil absoluut geen weekend vrijhouden voor het editten, nee die heb je nodig voor het werk zelf. Maar je vergeet dan stiekem dat een enkele video al snel 50-80 uur werk is kwa editing. Oeps. Die uurtjes doen we wel even "tussendoor'![]()
We gaan het zien![]()
Bizar en tegelijkertijd mooi dat er met deze "lage" aantallen views & abbo's (want jullie verdienen er echt meer) al merken zijn die op de bandwagon springen dat Grauslick heet. Toch loon naar werken!
Lijkt mij wel een lastig vraagstuk voor jullie over hoe je dit gaat opschalen.
Andere editors > andere stijl
Andere mensen die het werk moeten doen > niet meer je eigen passieproject
Opschalen > niet meer een uit de hand gelopen hobby, maar een bedrijf.
Ergens zul je dan concessies meoten doen, maar dat is in jouw onderneming niet anders. Dus zal wel loslopen
in ieder geval, wel gaaf dat jullie opgemerkt worden en dat het loon naar werken is. Lijkt mij een mooie opsteker voor deze bijbaan
- Joy
De video's laten een groot oog voor detail zien, niet alleen in het feitelijke werk aan de auto's maar zeker in de totale manier van presentatie. Daardoor ga je het ook op een TV bekijken omdat de kwaliteit van het geheel dat bijna afdwingt. En dat is gewoon een hele goede keuze geweest. Jullie zitten gelijk al op het niveau wat je bij veel kanalen pas na een lange tijd publiceren zag.
Jullie filmpjes lopen veel harder dan wat Autoweek bijvoorbeeld online zet, dan zie je ook goed dat jullie een wereldwijd publiek trekken. Nog een goede keuze om in het Engels te presenteren. Ga zo door.
Jullie filmpjes lopen veel harder dan wat Autoweek bijvoorbeeld online zet, dan zie je ook goed dat jullie een wereldwijd publiek trekken. Nog een goede keuze om in het Engels te presenteren. Ga zo door.