Turbo's voor M's dat zit er in. De Emissie eisen zijn de bottleneck en de enige manier nog om in de toekomst high performance motoren te maken die niet onbetaalbaar worden danwel niet miet meet toegestaan worden is kiezen voor turbo's.
Het is eigenlijk de poltiek/millieu lobby die mooie atmo's de nek omdraait
126K plus voor een M3 is heel veel geld..
Maar 126K voor een Porsche 997 ook. Of voor een Z06..
126000 euro blijft 126000 euro.. boeie waar het aan uit word gegeven, als diegene die het doet er maar mee eens is
Een bargain performance car is de M3 allang niet meer in NL. Dat was ergens in 2001 voor een kale (namelijk 75000 euro) nog wel zo..
Toen koste een patat met mayo ook slechts fl 1,75.. en nu €1,75...
Stomtoevallig kwam ik net een folder van mij tegen uit 2001 waarin ik een bepaald type matras voor 659.- gulden verkocht (fabrieks advies prijs) Hetzelfde matras is nu in praktisch ongewijzigde vorm nog steeds leverbaar, maar nu voor 498 euro (fabrieks adviesprijs). van 300 euro naar 500 euro in 7 jaar tijd.. En op die prijsverhoging van 200 euro heb ik als ondernemer geen invloed.
Lijken wel BMW M3 praktijken
Maar face it dit is de tijd waarin we leven.
Mijn opa kocht nog een wit brood voor een kwartje.