Pagina 9 van 10
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 20:37
door allen
Downforce Hans schreef:Wat zijn high tech goodies dan, noem eens wat op?
Zou er een hoogte meter op moeten zitten of iets dergelijks

:
ABS, stuurbekrachtiging
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 20:41
door Downforce Hans
allen schreef:Downforce Hans schreef:Wat zijn high tech goodies dan, noem eens wat op?
Zou er een hoogte meter op moeten zitten of iets dergelijks

:
ABS, stuurbekrachtiging
Ik had al zo`n gevoel dat ik iets vergeten was.........ik mis het eigenlijk ook wel een beetje.....
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:07
door Fernando
WTF Allen aan de Corvette met bling bling rims....

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:10
door Downforce Hans
Shit Allen, boef....................gewoon vanmiddag niks zeggen he, dat je zo`n ding in de schuur hebt staan

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:29
door allen
Dat is een oom van me Hans. Ik ben nog geen 70, dus dan zie je me niet snel in zo'n cruisbak rijden.
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:50
door Downforce Hans
allen schreef:Dat is een oom van me Hans. Ik ben nog geen 70, dus dan zie je me niet snel in zo'n cruisbak rijden.
Genetisch gezien kan het geen familie van je zijn want hij is 17 keer groter dan dat jij bent...........

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:54
door Joy
Hmm die oom ziet er jonger uit dan Allen...

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:57
door Downforce Hans
en gezonder

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:57
door Downforce Hans
en handiger

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:58
door Tom
hij heeft wel vette sportschoenen.
voor in de sportauto.
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:58
door Downforce Hans
en slimmer

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 21:59
door GTRene
whaha

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 22:00
door allen
Tsk, Nikes zijn uit.
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 22:01
door Tom
allen schreef:Tsk, Nikes zijn uit.
of hij is trendsetter en jij weet het nog niet.
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 22:05
door EJGT3CS
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 22:06
door Downforce Hans
allen schreef:Tsk, Nikes zijn uit.
Die teen slippers waar jij zelfs in de winter op loopt trouwens ook

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 22:15
door allen
Nandor is van de teenslippers. Ik heb Nike badslippers...
En EJD, als je mooie wagens wilt plaatsen, dan graag de echte. Niet van die nepdingen zoals die van Hans.

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 07 nov 2009, 22:31
door GTRene
eneuh huh...verrassing, de oudjes doen het nog goed
http://www.mototube.pl/film/3151/corvet ... pieszenie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 21 dec 2009, 20:59
door Erik K.
1/4mile met stock ZR1 ?!!?
Wel erg rap

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 21 dec 2009, 21:17
door EJGT3CS
Wat een power!
Mooi geluid ook!

Super kleur!
Mega velgen! :twisted:
Gewoon top!

Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 21 dec 2009, 21:18
door Xave30
Detroit! 8)
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 21 dec 2009, 23:39
door MarkE92
Wat is dit voor combi eigenlijk, geen Z06, Geen ZR1....... Gave kleur..... volgens mij een C6 met een Z06 achterkant ????????
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 22 dec 2009, 11:33
door Kgroot.nl
Is volgens mij gewoon een Z06 hoor....
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 02:59
door MarkE92
Z06 heeft toch extra luchthappers voor de achterwielen voor de achterremmen....... zie ik hier niet zitten !
Re: Officieel: Corvette ZR1
Geplaatst: 23 dec 2009, 11:02
door Downforce Hans
Volgens mij is het een "grand sport"uitvoering.
Dat is een c6 maar met de wiel ophanging en en remmen en nog wat goodies van een z06.
Dit model valt dus tussen de standaard c6 en z06 in.
Deze kleur is eigenlijk de kleur die ik graag had willen hebben, helaas pindakaas maar hadden ze hem twee jaar geleden nog niet.
Grtz,Hans