Autovisie Time Attack 2008 - 8 juni - Zandvoort

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Gesloten
GTRene

Bericht door GTRene » 14 mei 2008, 01:34

Flatline schreef:
JeroenT schreef:Best een flinke inflatie correctie. :lol:
Een entreebewijs voor bezoekers kost € 16,- en is alleen verkrijgbaar en geldig op 8 juni en niet inwisselbaar.
Vorig jaar was het toch gratis?
Krijg dit jaar als het goed is wel weer een stuk of wat paddockkaarten thuis gestuurd voor DF. Dus als mensen daarvan gebruik willen maken hoor ik het wel. Stand moet mooi gevuld worden met mooie wagens.. 8)
8) jij komt ook dus broertje? misschien kom ik dan ook als ik de paddock op mag, lekker makkelijk :lol:

Topfuel

Bericht door Topfuel » 14 mei 2008, 07:35

Roel SpeedCars schreef:Cor ik denk dat Topfuel in zijn reply Opa een beetje zit te stangen en meer niet ;)
:lol: Cor was niet zo scherp denk ik!? Haha Maarja Cor, jij komt ook never nooit onder de 2min :lol: :lol: :lol: Ps, met welke remmen ga je rijden?

Jongens succes allemaal, ben er alleen bij om te spectaten helaas. Denk dat er te veel evo's zich hebben aangemeld! Het DF team is wel indrukwekkend, dat moet gewoon allemaal goed komen met de prestaties... Rondetijden van 2min zijn trouwens toch niet zo makkelijk te halen btw? Zou het wel een prestatie vinden als dat op straatbanden met een straat auto wordt gehaald. Als een standaard 130i 265pk 2.06 haalt dan moeten veel van onze auto's de 2min (theoretisch) wel kunnen halen. Ben benieuwd, nu maar hopen dat het droog blijft en er echt snelheid gemaakt kan worden!

Gr. Topfuel

NSXRS

Bericht door NSXRS » 14 mei 2008, 07:43

Flatline schreef:
Een entreebewijs voor bezoekers kost € 16,- en is alleen verkrijgbaar en geldig op 8 juni en niet inwisselbaar.
Krijg dit jaar als het goed is wel weer een stuk of wat paddockkaarten thuis gestuurd voor DF. Dus als mensen daarvan gebruik willen maken hoor ik het wel. Stand moet mooi gevuld worden met mooie wagens.. 8)
Ik wil best wel een stuk of 3 van die kaarten als het kan!
Zijn een rood/zwarte NSX, een rode Supercharged NSX-Targa en een orange 350Z cabrio mooi genoeg?? :roll: 8) Hoe kan ik die kaarten van je krijgen??

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 14 mei 2008, 12:41

NSXRS schreef:
Flatline schreef:
Ik wil best wel een stuk of 3 van die kaarten als het kan!
Zijn een rood/zwarte NSX, een rode Supercharged NSX-Targa en een orange 350Z cabrio mooi genoeg?? :roll: 8) Hoe kan ik die kaarten van je krijgen??

Ik krijg ze als het goed is thuisgestuurd en neem ze dan mee naar Zandvoort toe. Ik zal daarom ook proberen om ruim voor tijd daar te zijn zodat iedereen zijn paddockkaart kan komen ophalen.

De auto's die je omschrijft zijn prefect, maar ik wil wel aangeven dat forumleden natuurlijk voorrang krijgen en ik weet niet in hoeverre je vrienden echt bekend zijn hier?

Misschien als ik tekort kom kan ik alsnog wel wat regelen, dus maak je vooral geen zorgen.

Corvette

Bericht door Corvette » 15 mei 2008, 09:16

TopFuel schreef:
Roel SpeedCars schreef:Cor ik denk dat Topfuel in zijn reply Opa een beetje zit te stangen en meer niet ;)
:lol: Cor was niet zo scherp denk ik!? Haha Maarja Cor, jij komt ook never nooit onder de 2min :lol: :lol: :lol: Ps, met welke remmen ga je rijden?

Gr. Topfuel
Met welke remmen maakt niet uit.

Trouwens wat die 2 minuten betreft ......... durf je er een rondje op te zetten :?: :?: :?:

Dat rondje is dan voor de DF-ers die op 8 juni aanwezig zullen zijn op CPZ. :lol: :lol: :lol:

Ik zal je matsen en er een limit aan hangen want er kunnen gezien het aantal deelnemers van DF leden maar zo 1 a 2 honderd mensen van DF komen dus het rondje is voor max 100 personen.

Gas is alles..........remmen is voor mietjes :mrgreen:

Vr. Gr.

Cor

btw STOPTECH met Performance Friction Brake pads type 01.....remmen geweldig goed met die carbon matallic blokken. Dit type remblok wordt heel veel gebruikt in de racerij ( GT klasse ).

Luco

Bericht door Luco » 15 mei 2008, 12:00

Cor Dame schreef: [/size]

Vr. Gr.

Cor
Zullen we eens kijken wie er later kan remmen Cor :D :wink:

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 15 mei 2008, 20:18

Huren we nou een pit-box of niet!?
Maakt mij ook geen bal uit, ik heb wel een service auto van Beek auto racing www.beekautoracing.nl kunnen regelen met compressor, gereedschap..etc. aan board!
Toppie vind ik zelf, vorig jaar ook gebruik van kunnen maken en nu wil die het DF-time attack team helpen! :D
Dus als we met ze alle een plekkie op de paddock krijgen.. waar 10 auto's kunnen staan!

wimprezawrx

Bericht door wimprezawrx » 15 mei 2008, 20:20

Hans GP1630 schreef:Huren we nou een pit-box of niet!?
Maakt mij ook geen bal uit, ik heb wel een service auto van Beek auto racing www.beekautoracing.nl kunnen regelen met compressor, gereedschap..etc. aan board!
Toppie vind ik zelf, vorig jaar ook gebruik van kunnen maken en nu wil die het DF-time attack team helpen! :D
Dus als we met ze alle een plekkie op de paddock krijgen.. waar 10 auto's kunnen staan!
Lijkt mij toppie... :wink:

Topfuel

Bericht door Topfuel » 15 mei 2008, 20:34

Cor Dame schreef:
TopFuel schreef:

Gr. Topfuel
Met welke remmen maakt niet uit.

Trouwens wat die 2 minuten betreft ......... durf je er een rondje op te zetten :?: :?: :?:

Dat rondje is dan voor de DF-ers die op 8 juni aanwezig zullen zijn op CPZ. :lol: :lol: :lol:

Ik zal je matsen en er een limit aan hangen want er kunnen gezien het aantal deelnemers van DF leden maar zo 1 a 2 honderd mensen van DF komen dus het rondje is voor max 100 personen.

Vr. Gr.

Cor

btw STOPTECH met Performance Friction Brake pads type 01.....remmen geweldig goed met die carbon matallic blokken. Dit type remblok wordt heel veel gebruikt in de racerij ( GT klasse ).
Ik durf daar echt geen rondje op in te zetten! Dat kost me serieus geld, want als dat met 640pk niet lukt!?!!! Ik denk dat we het om moeten draaien, jij geeft een rondje als je met die raket niet onder de 2 min komt!!! :twisted: :lol:

Gr. Topfuel

Topfuel

Bericht door Topfuel » 15 mei 2008, 20:34

Elmar

Bericht door Elmar » 15 mei 2008, 22:19

TopFuel schreef:
Ik durf daar echt geen rondje op in te zetten! Dat kost me serieus geld, want als dat met 640pk niet lukt!?!!! Ik denk dat we het om moeten draaien, jij geeft een rondje als je met die raket niet onder de 2 min komt!!! :twisted: :lol:

Gr. Topfuel
Dat vind ik een strak plan Topfuel!

Karel

Bericht door Karel » 17 mei 2008, 11:29

Ze hebben de carbon/cerammic optie ook al een hele tijd op de Stoptechs.
Callaway neemt ze af van hen en zet er hun naam op :lol:
Best mooi maar van de prijs wordt je niet echt blij 8)

[img:600:717]http://www.stoptech.com/company_info/ne ... r_CCBS.JPG[/img]

Cor/Elmar/... we hebben trouwens een hele eer hoog te houden met de Stoptech remmen op TimeAttack events:

http://www.stoptech.com/company_info/ne ... acks.shtml

:twisted:

Elmar

Bericht door Elmar » 17 mei 2008, 17:12

Karel, dus als de Stoptech rijders goed presteren, staan zij ook op hun website? :wink:

Peric

Bericht door Peric » 17 mei 2008, 20:34

[OT]

[img:950:712]http://www.movit.de/images/corvc6z06g27.jpg[/img]

Is dit uiterlijk vertoon? Ik zie hier dat de helft maar remblok is. Heeft dat ook een functie? Dacht de remblokken toch wel ietsie groter waren.

Of lijkt dat maar zo? Of is de schijf is zo groot dat er voldoende blokoppervlak(galgje anyone? :)) is?

[/OT]

Corvette

Bericht door Corvette » 18 mei 2008, 01:38

Elmar schreef:
TopFuel schreef:

Gr. Topfuel
Dat vind ik een strak plan Topfuel!
Zeg Topfuel...........ik ben er niet over begonnen.

Jij wist een paar berichten terug nog te vertellen dat ik met de Corvette never nooit onder de twee minuten zou komen, dus.........................wie begon er over :?:
Nu draai je het hele verhaal om............prutser. :evil: :evil: :evil:

Trouwens eerst ff afwachten of mijn auto wel klaar is, want het duurt allemaal wat langer dan gedacht.

Zoals het er nu uitziet rij ik weer binnen 2 weken vanaf nu, maar ja dat het eind in zicht moet ik eerst zien dan geloven. :lol: :lol: :lol:

Het moet wel heel erg tegenzitten wil ik de 8e niet redden. Wel jammer dat ik geen tijd heb om aan de auto te wennen, maar die 2 minuten moet er natuurlijk inzitten. ( bij droog weer dan he )

Vr. Gr.

Corvette voorlopig zonder vette

Knot

Bericht door Knot » 18 mei 2008, 09:31

LOL.. parkeren, knallen, parkeren, wokken :)

Ik heb de 8e juni ook vrij kunnen maken, dus kom gezellig kijken naar het (DF) geweld!

GTRene

Bericht door GTRene » 18 mei 2008, 12:23

Knot schreef:LOL.. parkeren, knallen, parkeren, wokken :)

Ik heb de 8e juni ook vrij kunnen maken, dus kom gezellig kijken naar het (DF) geweld!
mooi samen gevat :lol:

Karel

Bericht door Karel » 18 mei 2008, 12:52

Karel, dus als de Stoptech rijders goed presteren, staan zij ook op hun website?
Daar zorg ik dan zeker en vast voor :wink:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 18 mei 2008, 18:42

Wordt er net als vorig jaar ook weer een parkeerplek voor de supporters van DF geregeld?

HSR

Bericht door HSR » 18 mei 2008, 19:58

ErikKramer schreef:Wordt er net als vorig jaar ook weer een parkeerplek voor de supporters van DF geregeld?
Goede vraag. Tegen die tijd moet de E34 echt wel in orde zijn. Wie weet kunnen we dan net als vorig jaar aan het eind van de dag nog een rondje op het circuit doen.

Luco

Bericht door Luco » 18 mei 2008, 20:15

Gaan we nog met zijn allen bij elkaar staan met time attack (de deelnemers)
En na afloop bbknoeien?
Dan moeten we wat regelen met de organisatie en met bbknoeis

Nutkees

Bericht door Nutkees » 18 mei 2008, 21:21

luco hornsveld schreef:Gaan we nog met zijn allen bij elkaar staan met time attack (de deelnemers)
En na afloop bbknoeien?
Wie goed leest ziet dat ik 35 kaarten beschikbaar heb voor het paddock waar we dus met bij elkaar komen te staan als DF zijnde. Thommy neemt misschien de paardentrailer mee met koelkast en BBQ, maar dat is nog niet geheel zeker.

Fabian

Bericht door Fabian » 18 mei 2008, 21:42

Flatline schreef:
luco hornsveld schreef:Gaan we nog met zijn allen bij elkaar staan met time attack (de deelnemers)
En na afloop bbknoeien?
Wie goed leest ziet dat ik 35 kaarten beschikbaar heb voor het paddock waar we dus met bij elkaar komen te staan als DF zijnde. Thommy neemt misschien de paardentrailer mee met koelkast en BBQ, maar dat is nog niet geheel zeker.
Ik ben flink aan het teruglezen, maar vind zo snel niets. Me bad waarschijnlijk :o

DIt jaar moet ik erbij zijn! Paddockkaarten via jou te krijgen Kees?

Luco

Bericht door Luco » 18 mei 2008, 21:51

Flatline schreef:
En na afloop bbknoeien?
Daarom vroeg ik het ook :D
Iedereen krijgt een eigen plekje (deelnemers) zou dus fijn zijn als we aansluitende plekken krijgen.
Maar dat moet dan wel geregeld worden evenals misschien wat vlees en dergelijke :D
En aantal die meedoen moet dan ook wel bekend zijn toch?

Nutkees

Bericht door Nutkees » 18 mei 2008, 22:11

Flatline schreef:
@ Fabian,
Kijk naar bovenstaand bericht :P

@Luco,
Volgens mij hebben we geheel eigen plek waar we met zijn allen komen te staan. Heb wel aangegeven de stand te vullen met voornamelijk bijzondere auto's, dus een lekkende 5 mag er ook wel bij. :lol:

Voor de eventuele BBQ lijkt het ons handig om zelf te zorgen voor je vlees, deze kan je dan gewoon bewaren in de koeling. Dit is echter nogmaals niet 100% zeker, maar cor en thommy zullen hun best doen geloof ik 8)

Gesloten