Goh zit de 130i cup er ook in ?Michel Pol schreef: Online is het soms werk erg veel ram en rag werk, en mogolen die de lijnen niet echt kennen![]()
Michel

GTA IV is anders ook de moeite waard om een PS3 aan te schaffen, ook mooi excuus voor prologue meteen.Mark Nauta schreef:Ik wacht ook nog even, Ringen doen we het voorPeter-Paul Haars schreef:Mooi, me spaarvarken keek al wat sipjesMark Nauta schreef:Zit in Prologue de Nordschleife ook al ??, lekker wachten tot volgend jaar.
.
Exact mijn excuusRoman schreef:GTA IV is anders ook de moeite waard om een PS3 aan te schaffen, ook mooi excuus voor prologue meteen.Mark Nauta schreef:Ik wacht ook nog even, Ringen doen we het voorPeter-Paul Haars schreef: Mooi, me spaarvarken keek al wat sipjes, lekker wachten tot volgend jaar.
.
56 uur single player game play, 8 uur cutscenes er nog bij, en oneindige uren rond bazuinen en nu op multiplayer online ook.
Dat doe ik ook met GT4 op de Ring, ook met standaard auto's. Alleen doe ik er dan wel Qualifying banden onder.Roman schreef:Ik weet niet of anderen ook zo'n nerd zijn als ik maar ik probeer dus met elke standaard auto te rijden op Eiger Nordwand (vind ik het leukst) en ik hou dat bij. Doe 2 rondjes per auto en dan vul ik de beste tijd in in m'n spreadsheet. Alles op Professional, geen hulpjes.
Zal als ik ermee klaar ben anders het hier wel even bij zetten...
In Prologue kan je de banden niet veranderen, iedereen rijd met S2 banden eronder.Mark Nauta schreef:Dat doe ik ook met GT4 op de Ring, ook met standaard auto's. Alleen doe ik er dan wel Qualifying banden onder.Roman schreef:Ik weet niet of anderen ook zo'n nerd zijn als ik maar ik probeer dus met elke standaard auto te rijden op Eiger Nordwand (vind ik het leukst) en ik hou dat bij. Doe 2 rondjes per auto en dan vul ik de beste tijd in in m'n spreadsheet. Alles op Professional, geen hulpjes.
Zal als ik ermee klaar ben anders het hier wel even bij zetten...
Nee, maar ik zag wel deze voorbij komen:Rico v Velzen schreef:Goh zit de 130i cup er ook in ?Michel Pol schreef: Online is het soms werk erg veel ram en rag werk, en mogolen die de lijnen niet echt kennen![]()
Michel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten