Bevalt nog steeds aardig, voelt alleen wel een beetje als een plicht om je 20 dollars worth eruit te halen.

Wees gerust, volgend kwartaal ben ik er weer. Ik ben even bezig om ook mijn Oval rating boven de 4 te halen(nog .33, niet slecht voor 4 races 1TT en 1Q dacht ik zo

). Gaat in elk geval gelukkig een heel stuk sneller dan op roadcoarses. Zelfs mijn eerste oval race gewonnen, alleen toch weer 4 incident pionts rijker waar ik nu ZEKER geen contact gehad heb met beide andere wagens. Zij raakten samen betrokken in een crash(waarbij één de vangrail inging, deja vu) , ik kon semi blokkerend en corrigerend tussen beide door(ik lag voor de crash 2 wagenlengtes achter hun), ben zeker niet binnen een wagenbreedte van beide geweest en toch: eerst car contact 0x en toen car contact 0x --> car contact 4x. De penalty implementatie is echt brakker dan GT5(pre-patch) en dat zegt wat

.
Ik vind sowieso dat het systeem op de schop moet. Ik ben meer te porren voor een rating die mede bepaald wordt door het aantal inhaalakties of tijd dat je dicht in de buurt van andere wagens geweest bent, los van het feit of het voor positie is of niet. 4 aanrakingen in een race waar je 50 keer van positie bent gewisseld of in elk geval in gevecht is heel wat anders dan tegen die ene wagen die je de hele race tegenkomt aanrijden. En ook: Als je een keer buiten de baan komt, zonder iemand anders te raken of tijd te winnen, of de racelijn op te spinnen, dan zie ik de reden niet. De verloren tijd is voor een racer in hart en nieren erg genoeg en wil je het goed doen, dan geef je de auto wat extra gewicht(opgepikte rommel), minder vermogen(dichtgeslibte inlaten) of minder weggedrag(beschadigde ophanging afhankelijk van de staat van de berm). Dàt is realistisch, niet zo'n kunstmatig systeem.