[img:1280:853]http://www.rs-quattro.de/forumupload/at ... 13_206.jpg[/img]
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/d/6a2 ... b781ed.jpg[/img]
Je hebt idd gelijk, toch een sedan versie. Nog (lichter) beter!!!M-bitious schreef:Ik heb wel interesse om zo'n hok te kopen als sedan. Ideale vierpersoons auto, die met wat tuning makkelijk 650pk gaat leveren. Ook zakelijk kan ik er makkelijk mee voor de dag komen, lijkt voor de leek gewoon een lease-bak. Maak me wel wat zorgen over de versnellingsbak, die althans bij de vorige RS6 vrij zwak was.
ik zal proberen wat detailfoto's van de schermen te maken, want volgens mij komt het door dat wit.
Dat ligt ook gewoon aan de kleur. Beetje hetzelfde verhaal als zwart. Wit weerkaatst bijna alles en zwart bijna niets, daardoor zijn de lijnen van de auto minder goed zichtbaar. Het contrast in de persfoto van de blauwe RS6 is wat aangedikt en de lichtbron hangt daar erg laag waardoor er meer schaduwwerking is en het lijnenspel goed zichtbaar wordt.GTRene schreef:hm...zo zie je toch bar weinig terug van de "brede" heupen zoals op de blauwe RS6, ik denk dat we voor het ootje gehouden zijn met foto shop en dikker aangezette looks op die blauwe RS6 die vond ik wel mooi maar dit vind ik weer Audi like...dus een beetje boring![]()
Gelukkig komt een S6 wel heel moeilijk boven de 120 km/hDaniel schreef:Seriously man, wat moet je ermee. Eén keer hoesten tegen het gaspedaal en je rijdt boven de maximumsnelheid. Door het gewicht kun je het moeilijk een sportwagen noemen en daarbij zuipt ie waarschijnlijk als een waanzinnige. Bovendien zal de isolatie extreem zijn waardoor je nogal weinig meekrijgt van al het motorische geweld.
Persoonlijk zou ik liever een 550i Touring of een gewone S6 hebben en flink wat poen in mijn zak houden, maar goed.
Is dat dan de eigenaar van DH-Exclusiv?M-bitious schreef:Duitse maat van, volgens mij heb ik het al eens over hem gehad. Beest van een auto. Keramische remmen, grotere turbo's, giga uitlaat, bak van een Bently coupe, 12 cm verlaagd. Top gemeten op echte 351,7 km/h. Superbak.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], JdvPolo en 6 gasten