Bij Privatelease met keurmerk kun je dat met een zeer redelijke boete. (vind ik...)veejay schreef: 03 okt 2025, 14:43 #teamlease kun je ieder moment van de auto af zonder (hoge) boetes?
Maar goed, 't is nogaltijd geld he...
Bij Privatelease met keurmerk kun je dat met een zeer redelijke boete. (vind ik...)veejay schreef: 03 okt 2025, 14:43 #teamlease kun je ieder moment van de auto af zonder (hoge) boetes?
Je moet wel een goede deal pakken natuurlijk om er echt wat mee op te schieten maar vooral de inkoopprijzen helpen mee, voor het geld waar PON de auto aan de leasemij levert krijg jij hem nevernooit niet als je komt kopen.Martijn_bmw schreef: 03 okt 2025, 14:37 Het is al vaker voorbij gekomen lease is niet duur het maakt alleen pijnlijk duidelijk hoe duur autorijden is![]()
Dit en bij scheiding/ontslag zelfs kosteloos.
Dus de leasemij vraagt niet naar je schadevrije jaren om het maandbedrag te bepalen? Zonde als je meer dan 20 jaar hebt opgebouwd, maar aantrekkelijk als je bijna niks aan vrije jaren hebt dan. Dan is het opeens wel aantrekkelijk.Knot schreef: 03 okt 2025, 15:50 Het mooiste blijf ik die verzekering vinden, zeker als je je kinderen erin laat rijden ofzo, raak je zelf geen 10 jaar kwijt bij een schade.
Volgens mij als je als 18 jarige een Golf met 200pk wil verzekeren kost dat alleen al meer dan 488 premie per maand![]()
Klopt, dat is zeker een reden waardoor er voor PL wordt gekozen. Voor de premie die je anders kwijt was rij je dan een auto…(met huidige leasetarieven niet helemaal meer, maar toch)Knot schreef: 03 okt 2025, 15:50 Het mooiste blijf ik die verzekering vinden, zeker als je je kinderen erin laat rijden ofzo, raak je zelf geen 10 jaar kwijt bij een schade.
Volgens mij als je als 18 jarige een Golf met 200pk wil verzekeren kost dat alleen al meer dan 488 premie per maand![]()
Telt zo'n brommerverzekering dan ook mee ?Arthur schreef: 03 okt 2025, 20:22 Die jaren heb je nu op je Cuore staan, neem ik aan? Bouw je daarmee op.
https://www.goedkopeautoverzekering.nl/ ... ing-vragenTot slot moet je tussentijdse ontwikkelingen van verzekeringsnemer, regelmatig bestuurder óf kentekenbewijshouder bijtijds doorgeven aan de verzekeraar. Dit juridische fenomeen staat ook wel bekend als (spontane) mededelingsplicht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten