Dat moet toch een megaverschil in rijden zijn tov. de XM.
Enjoy!

Bij de Ikea mag de hond niet binnen, maar een trackday mag die wel de bijrijder zijn......WillemBoer schreef: 20 aug 2023, 18:46 Prachtige kar, super dikke touring.
Hond mee, ikea, wintersport, vakantie, trackday, hij kan het allemaal.
Aangezien BMW Alpina ingelijfd heeft zeg ik een B3 of B5sitechris schreef: 21 aug 2023, 08:48 Idd prachtige bolide. Meest begeerlijke BMW van dit moment imo.
Niet mooi denk ik.Thomasss schreef: 21 aug 2023, 13:59 Wel benieuwd hoe een strakke zilveren/gepolijste velg hier onder zou staan.
http://www.youtube.com/watch?v=CODjtQQ4lUk&t=324sThomasss schreef: 21 aug 2023, 13:59 Wel benieuwd hoe een strakke zilveren/gepolijste velg hier onder zou staan.
Martin* schreef: 21 aug 2023, 14:32 Juist bij een M3 in deze kleur maakt zwarte velgen nog een stukje sportiever en bruter.
Zwarte velgen zijn nooit mooi.Martin* schreef: 21 aug 2023, 14:32 Juist bij een M3 in deze kleur maakt zwarte velgen nog een stukje sportiever en bruter.
Lijkt Dravitgrau, in de volle zon.MParallel schreef: 21 aug 2023, 15:23 Wat is de kleur eigenlijk. Mogelijk gemist. Op eerste oog leek het Audi vuilniszak grijs, maar zie toch iets van groen metallic-achtigs.
Elke auto zn geluid word door die ellendige filters verknalt....Nivek schreef: 21 aug 2023, 22:06 En ik heb idd wel eens gehoord dat de nieuwe M modellen niet meer klinken door het OPF. Dus ik denk dat ie er wel van op knapt als die weg is![]()
Van de diesels weet ik iig dat het DPF enorm dempt.