Maar serieus, LHOTP, keek er graag naar.
"een vriend" keek altijd naar Men in Black Men, maar die wilde ik nooit meekijken.frankie schreef: 12 jun 2020, 17:40 Lord of the Strings en Shaving Ryan's Privates zitten daar nog tussen.
Zed240 schreef: 06 jun 2020, 23:34
Jeffrey Epstein docuserie ook gezien. Bizar waar hij al die jaren mee weg is gekomen en dat niemand eerder aan de bel heeft getrokken, zoveel vrienden/personeelsleden/etc die van zijn praktijken wisten. Ook vreemd dat zijn vrouw niet onderzocht wordt terwijl een heleboel slachtoffers haar zowel voor het ronselen als misbruik benoemen.
Had wel wat meer diepgang verwacht. Die man is één groot mysterie naar mijn idee. Bijvoorbeeld hoe hij zijn fortuin heeft vergaard. Heeft hij daadwerkelijk goed geboerd op Wall Street, of heeft hij de boel bij elkaar geflest (wel op érg grote schaal dan). Daarbij leeft hij zelfs voor iemand die zo rijk is als hij op erg grote voet, zijn vermogen is namelijk 'slechts' een half miljard. Je zou haast de aantijgingen dat hij banden heeft met de Israëlische geheime diensten gaan geloven.
Warrior Nun is wat anders.sitechris schreef: 23 aug 2020, 19:38 Ja. Warrior vond ik prima serie. Leuke omgeving (San Francisco begin 20e eeuw) en heel veel actie ook.
Ja beide seizoenen al gehad
Ook gezien idd!sitechris schreef: 21 jun 2020, 14:23 Ben begonnen met 'The handmaids tale'. Aanradertje.
Set in a dystopian future, a woman is forced to live as a concubine under a fundamentalist theocratic dictatorship.
https://www.imdb.com/title/tt5834204/?ref_=nv_sr_srsg_0
Waar kijken jullie die Vis a Vis?Robin schreef: 24 aug 2020, 06:49 En nu de laatste van Vis a Vis inderdaad, andere setting, ander filmwerk, beetje Tarrantino achtig. Er zit nog niet veel actie in na 3 afleveringen, maar wel mooi gemaakt.
Op Netflix inderdaad.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], ED35, Edwin de Haas, Kadett, krentenbol en 16 gasten